Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Trepidat la frana!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai o sa-ti spuna sa le schimbi pe banii tai .

    Comment


    • #17
      Buna seara. Si eu mi-am cumparat pentru puntea fata discuri si placute OEM pentru un W203, iar dupa un an nu mai puteam sa franez la de la o viteza mai mare de 60km/h, pentru ca simteam ca imi scapa volanul din maini. Am fost la reprezentanta pentru garantie, si mi-au explicat ca nu pot sa ma despagubeasca mai mult decat valoarea cota parte a uzurii discurilor (ex daca discurile sunt tocite 15%, despagubirea ar fi insemnat 15% din pretul platit).
      Fara o alta solutie in tara nimanui, le-am alezat si am schimbat placutele cu unele aftermarket EBC, iar acum merg fara probleme.
      MENTIONEZ apasat ca regimul meu de mers este spre maxim preventiv , niciodata nu suprasolicit masina, acelasi lucru aplicandu-se si la franare, si cu toate acestea s-a intamplat ca discurile sa se strambe.
      Stima !

      Comment


      • #18
        W203 CDi 2003 90 cp

        Am schimbat recent discurile fata + placute, firma ATE.

        Inainte sa schimbi discurile, verifica:
        - articulatii pe fata
        - echilibrare jante.

        Daca tot iti face probleme, schimbi discurile si placutele pe fata.

        Comment


        • #19
          Seara buna,
          In legatura cu problema mea, se adevereste ca discurile de pe fata sunt ovalizate. Cei de la Autoklass mi-au confirmat ca in 3 aprilie 2013 am schimbat discurile la ei, originale. Problema este ca cei de la Bucuresti, nu stiu cine sunt astia, nu prea acorda garantie la sistemul de franare, invocand faptul, de regula, ca s-a mers agresiv, ca s-a intrat cu placutele incinse in baltoaca, s.a.m.d. Eu am sa le schimb oricum ar fi, fara garantie sau un mic discount. Dar ma gandesc foarte serios sa fac o plangere la OPC. A mai facut cineva pana acum o astfel de plagere catre OPC? Sunt tare curios daca se poate rezolva ceva.

          Comment


          • #20
            Incercati si Jurid atat discuri cat si placute.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #21
              Chestia cu OPC-ul este foarte relativa.In tara unde tu trebuie sa dovedesti ca esti nevinovat, si nu invers, dovedeste ca nu ai condus agresiv, etc.
              Am tot citit aici despre discuri schimbate si ca bataia volanului persista.Daca schimbi discurile ca pe roti, adica le dai jos pe cele vechi si le pui pe cele noi, nu ai facut nimic.Trebuie curatata foarte bine fuzeta(butucul) cu peria de sirma, pina la indepartarea totala a ruginiii.Daca ai pic de rugina pe fuzeta, discul cel nou nu se va lipi perfect, si de aici bataia.

              Comment


              • #22
                PYZ: crede-ma ca, curatatul butucului e cea mai mica problema . La mine discurile nu au fost schimbate de vreo 11 ani si am fost nevoit sa umblu cu polidiscul si cu dalta sa scot surubelul acela care fixeaza discul pe butuc. Apoi evident, am curatat butucul si le-am pus repede, foarte usor. Am si facut un test si sunt ok... acum incerc sa circul cand nu e vremea rea, cel putin primii 1000 km.

                Comment


                • #23
                  Mare abureala cu ideii de ce bate pedala in "picior cand pui frana , asta in afara de aceea bataie cand intra ABS. , POATE SE FACE CONFUZIE ,.Aceea bataie care se simte la franare lina ci nu brusca se datoreaza clar de la ovalizare discuri de frana .Am masina din 1991 si repar auto tot de pe atunci ,greu de ovalizat discuri frana la Mercedes .am Mercedes de 10 ani si am schimbat 3 modele si am schimbat discuri de frana fata a erau duse si placute noi si nu am avut probleme.

                  Originally posted by PYZ View Post
                  Chestia cu OPC-ul este foarte relativa.In tara unde tu trebuie sa dovedesti ca esti nevinovat, si nu invers, dovedeste ca nu ai condus agresiv, etc.
                  Am tot citit aici despre discuri schimbate si ca bataia volanului persista.Daca schimbi discurile ca pe roti, adica le dai jos pe cele vechi si le pui pe cele noi, nu ai facut nimic.Trebuie curatata foarte bine fuzeta(butucul) cu peria de sirma, pina la indepartarea totala a ruginiii.Daca ai pic de rugina pe fuzeta, discul cel nou nu se va lipi perfect, si de aici bataia.
                  Cate discuri de frana ai schimbat? si placute? hmmm

                  Originally posted by PYZ View Post
                  Chestia cu OPC-ul este foarte relativa.In tara unde tu trebuie sa dovedesti ca esti nevinovat, si nu invers, dovedeste ca nu ai condus agresiv, etc.
                  Am tot citit aici despre discuri schimbate si ca bataia volanului persista.Daca schimbi discurile ca pe roti, adica le dai jos pe cele vechi si le pui pe cele noi, nu ai facut nimic.Trebuie curatata foarte bine fuzeta(butucul) cu peria de sirma, pina la indepartarea totala a ruginiii.Daca ai pic de rugina pe fuzeta, discul cel nou nu se va lipi perfect, si de aici bataia.
                  Originally posted by b97dmt View Post
                  Daca discurile erau incinse bine si ai dus-o la spalat , discurile sunt compromise, sau ai dat intr-o baltoaca sau sau.....
                  Zau? daca avem masina si mergem la spalatorie se duc dracului discurile de frana?
                  Last edited by cutaresku; 03-14-2015, 22:09 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Hmm.. Am schimbat destule, si dupa aceea , culmea, nu mai batea pedala sau volanul. Nu vreau sa intru intr-o polemica de genul cine a schimbat mai multe discuri si placute, cine are mai multe Mercedesuri sau alte chestii de genul asta.Cantitatea nu este, in sine o calitate.
                    Faptul ca nu se ovalizeza usor discurile de Mercedes, este adevarat.Dar asta doar in cazul in care piesele sint originale sau de o calitate premium.Daca nu...cred ca le ovalizezi destul de usor.Ma gindesc ca variatia de pret de la 150RON/disc, la 650RON/disc, are legatura si cu, calitatea lui.
                    Acesta este un forum, unde, daca nu gresesc, fiecare ne putem da cu parerea.Cel putin, eu unul, am avut bunavointa sa imi exprim parerea in legatura cu problema colegului.Sint multi altii care au citit topicul si nu au binevoit sa scrie nimic, desi poate pot veni cu o idee buna .
                    Oricum, dupa atitudinea dumneavoastra, se pare ca detineti solutionarea problemei autoturismului din acest topic.O asteptam cu interes.

                    Comment


                    • #25
                      @liviu40 un pic de off: Din pacate pt noi , clientii , fiabilitate pieselor si a masinilor in special , a scazut simtitor in ultimii ani , au crescut performantele in detrimentul calitatii.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by PYZ View Post
                        Hmm.. Am schimbat destule, si dupa aceea , culmea, nu mai batea pedala sau volanul. Nu vreau sa intru intr-o polemica de genul cine a schimbat mai multe discuri si placute, cine are mai multe Mercedesuri sau alte chestii de genul asta.Cantitatea nu este, in sine o calitate.

                        Faptul ca nu se ovalizeza usor discurile de Mercedes, este adevarat.Dar asta doar in cazul in care piesele sint originale sau de o calitate premium.Daca nu...cred ca le ovalizezi destul de usor.Ma gindesc ca variatia de pret de la 150RON/disc, la 650RON/disc, are legatura si cu, calitatea lui.

                        Acesta este un forum, unde, daca nu gresesc, fiecare ne putem da cu parerea.Cel putin, eu unul, am avut bunavointa sa imi exprim parerea in legatura cu problema colegului.Sint multi altii care au citit topicul si nu au binevoit sa scrie nimic, desi poate pot veni cu o idee buna .

                        Oricum, dupa atitudinea dumneavoastra, se pare ca detineti solutionarea problemei autoturismului din acest topic.O asteptam cu interes.

                        Salut, problema cu ovalizarea discurilor am avut-o si eu din cauza etrierului dreapta fata care avea unul din pistonase blocat, la momentul respectiv a trebuit sa schimb etrierul discurile fata si placutele la reprezentanta Mercedes. Toate bune si frumoase dupa 50.000 de km a aparut aceeasi problema. Acum mi-am schimbat singur discurile si placutele am pus discuri Ferodo si placute Ferodo Premier pe fata, iar ce am constatat la etrierul stanga fata pistonasul dinspre interor era blocat destul de tare tinand placuta de frana lipita de disc. Care este cauza va intrebati? Cauza este una singura: Mecanici insuficient pregatiti care sunt doar niste schimbatori de piese si sunt niste oameni care nu isi dau interesul in meseria lor, adica au vazut care este efectul dar nu au cautat cauza si bineinteles totul se intampla pe banii nostrii ai clientului. Ca sa nu mai lungesg vorba cauza care mi-a ovalizat discul la celalalt etrier a fost una simpla si anume : protectia de praf (care este dincauciuc) de pe pistonasul dinspre motor al etrierului era gaurita si intrase foarte multa mizerie astfel incat pistonasul se sudase efectiv de etrier.
                        Aceasta protectie de praf costa undeva in jur de 20 - 30 de lei. Sper sa va ajute ceea ce am constatat eu.


                        Sent from my iPad using Tapatalk

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF