Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Trepidat la frana!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trepidat la frana!

    Va salut,

    Sunt membru nou aici pe forum. Am un C220 CDI de 2 ani si recent am o problema cu el cand franez mai puternic de la viteze mai mari, la inceput aparuse undeva la 140 km/h, acum se manifesta si de la 90-100 km/h. Trepidatiile se simt mai mult in podea si f putin in pedala de frana, in volan absolut deloc. Ma gandeam, de la experientele trecute cu alte masini, ca de vina ar fi discurile care s-au ovalizat. Ciudat este ca la alte masini simteam trepidatii si in volan dar acum nu se sim deloc in volan. Voi ati mai avut aceasta problema? Daca ar fi de la discuri ce marca de discuri credeti ca ar fi cele mai potrivite? Eu acum pe fata le am ventilate si perforate, masina este C220 CDI cu pachet de fabrica AMG din 2008. Sa schimb discurile doar pe fata sau sa le schimb si pe fata si pe spate?

    Va multumesc!

  • #2
    Nu ar strica sa faci si verificari ale suspensiei ( pivoti / capete de bara).Jantele sunt echili rate , anvelopele sunt ok ?
    In rest , se pot verifica si discurile daca sunt ovalizate .In principiu cele de pe fata dau vibratii.

    Comment


    • #3
      Discurile de pa fata sunt de vina.

      Comment


      • #4
        Cu mentiunea ca discuri de frana "ovalizate" nu veti vedea niciodata...


        Dragos

        Comment


        • #5
          Eu as merge pe bucsile de bratele de suspensie, asa numitele SILENT-BLOCK.

          Comment


          • #6
            Eu sunt de parere ca discurile si o uzura in articulatie este cauza. Daca consideri ca discurile au suficienta carne, se merita sa incerci strunjirea lor. Aceasta operatiune se efectueaza cu un strung special pentru discuri, saboti sau tamburi. Aceste strunguri sunt speciale din motivul ca prinderea piesei este facuta intr-un dispozitiv special iar strunjirea se realizeaza pe ambele fete ale discului in acelasi timp. http://www.novatech.ro/index.php?pag...crari-mecanice
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Multumesc mult pt raspunsuri. Mentionez ca jantele sunt echilibrate si cauciucurile sunt in primul an de folosinta, au sub 15000km rulati. Multi zic ca as avea discurile "ovalizate", dar unde pot testa daca sunt asa, ca toti zic ca nu se poate testa asta, doar sa le schimb si sa vad daca mai face asa.... Nu stiu nici ce discuri sa pun, ATE sau Zimermann?

              Comment


              • #8
                Nu sunt sigur , dar pe un stand de franare ( poti incerca la un dealer MB) apare la sfarsitul testului si gradul de ovalizare al discurilor.

                Mai poti verifica si echilibrarea anvelopelor si la alt service , sa vezi cum prezinta . In timp aparatele de echilibrat se decalibreaza.

                Poate ai fost cu masina la spalat , discurile incinse , au bagat un jet de apa rece si sunt gata.

                Referitor la discuri as merge doar pe piese originale nu aftermarket.La Golf V pe care il detin , am schimbat 2 perechi discuri ate, primul a tinut 6000 km si al 2 lea 10.000 km , dupa care au inceput sa trepideze.

                Comment


                • #9
                  Buna ziua !


                  Chestia aia cu "ovalizarea" sau "ovalitatea" este pentru cei care habar n-au despre frane. Termenul corect este "bataie axiala", daca tot vorbim de abateri de la tolerantele standard. Si mai este ceva ce se cheama "variatii de grosime ale discului", ca si asta se mai intampla.

                  In al doilea rand, de echilbrat se echilibreaza ansamblul janta plus anvelopa, adica intreaga roata, ca nu numai anvelopa se invarte acolo. Chiar nimeni n-a patit sa-i bata rotile de la jante strambe/descentrate ?

                  In al treilea rand, discurile nu se stramba asa de usor. Nici chiar de la un jet la spalatorie, ca doar masinile circula si cand ploua afara. Sau cand se circula pe timp de ploaie nu se franeaza, ca se "ovalizeaza" discurile ? Sa fim seriosi...

                  Legat de marci, la una din masini lucrez cu ATE, la celalata am Zimmermann pe fata, si de batut nu bat nici unele dupa o gramada de kilometri. Probabil am eu noroc si altii nu, desi ma indoiesc de asta.



                  Dragos

                  Comment


                  • #10
                    Problemele discurilor sunt sesizabile numai atunci cand se franeaza la viteze mari iar maneta cutiei sa fie in punctul 0 (zero), se simte o usoara oscilatie a volanului, stanga/dreapta. Daca aceasta oscilatie se simpe fara a frana si sunt insotite de o usoara vibratie a masinii, ai probleme cu articulatia sau cu rotile (dezechilibrate, jante strambe)
                    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                    Onorez comenzi si in Bucuresti
                    Tel. 0736375626 Marian

                    Comment


                    • #11
                      Salut.
                      Am patit acelasi lucru ca si tine... am schimbat toti pivotii bucsele si discurile de frana de 2 ori. Masina la orice viteza, in accelerare nu se misca si volanul nu tremura. Cauciucurile noi noute echilibrate.

                      Totul a fost de la o janta stramba pe fata care nu s-a vaut la echilibrare. Discuri ovalizate nu exista. Nu da banii ca mine pe tampenii.... Fa un test simplu. Schimba jantele de pe fata pe spate si mai da o tura cu masina. Ursii de la echilibrari pun aparatoarea si nu se uita daca e stramba geanta din prindere pe butuc... 90 % de acolo e problema.

                      Comment


                      • #12
                        Nu incape nici o indoiala cu bucsi sau alte minuni garantat schimba discurile si va fi ok nu rectifica nu da roade

                        Comment


                        • #13
                          Salut,
                          Am masina in service exact pentru problema asta. Am schimbat discurile pe spate, inclusive placute, asa mi s-a recomandat. Azi am luat masina si am iesit cu ea pe autostrada sa vad cum merge. La inceput nu am mai sesizat trepidatia, cel putin asa mi s-a parut, dar dupa o frana destul de puternica, de pe la 150 km pana s/a oprit de tot, a inceput iar sa trepideze si pedala de frana scartie si se simte aiurea la picior.Trebuie sa spun ca acum 2 ani am schimbat discurile si placutele pe fata, originale, la Autoklass. Cei de aici spun ca e posibil sa am probleme la discurile de pe fata. Totusi, nu e cam de vreme pentru niste piese originale de la MB sa pice asa de repede? Cam cat ar trebui sa tina aceste discuri?
                          PS. Masina e un E classe din 2007, Avantgarde, 1005000 km.

                          Comment


                          • #14
                            Daca discurile erau incinse bine si ai dus-o la spalat , discurile sunt compromise, sau ai dat intr-o baltoaca sau sau.....

                            Comment


                            • #15
                              Imi este greu sa cred ca o amarata de baltoaca sau un drum la spalatorie poate sa distruga niste discuri, fiind ele chiar foarte incinse. Sunt curios sa vad ce-mi vor spune maine cei de la Autoklass. Daca sunt discurile de pa fata, ce fac? Iau altele originale sau AM? O parere, va rog.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF