Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

schimb ulei cutie 722.9... 7G-tronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • schimb ulei cutie 722.9... 7G-tronic

    Buna, deschid acest topic intrucat am cutreierat netul in lung si in lat si pe site-uri franceze si pe site-uri ruse cautand un tutorial sau un video despre cu se face schimbul de ulei pentru cutia 722.9... 7G-tronic.
    Sa va zic ca aceasta cutie nu are joja de nivel cred ca este inutil, stiti deja, dar atunci cum se masoara nivelul de ulei?
    la temperatura de 45°C?
    ce se intampla la acea temperatura?
    de ce nu la 30° sau la 80°?
    mai exact cum ne dam seama daca este nivelul bun sau nu?

    O sa incerc sa descriu cronologia efectuarii schimbului de ulei.

    1. se desface busonul de scurgere - o cantitate de ulei se scurge

    2. cu ajutorul unei surubelnite se percuteaza (prin interiorul orificiului de scurgere) palnia (nu stiu cum exact se numeste aceasta piesa in romana) situata imediat deasupra busonului, in interiorul carterului (ea serveste drept nivel de ulei, dar in ce masura vedem mai tarziu), se mai scurge o cantitate de ulei

    3. se indeparteaza carterul cutiei

    4. se analizeaza magnetii din carter, stare lor si depunerile de pe ei + se curata carterul si magnetii

    5. se schimba gartnitura carterului si a busonului de scurgere, palnia, filtrul din cutie si eventual suruburile de prindere ale carterului intrucat sunt din magneziu si risca sa se strice la un cuplu de strangere prea mare, normal el este de 8Nm daca nu ma insel

    6. se instaleaza carterul la locul sau

    7. cu ajutorul unei pompe (in cazul de fata manuale) se injecteaza o cantitate de ulei de 5l

    8. se porneste motorul (piciorul pe frana) se schimba vitezele succesiv P R N D D N R P cam 3 sec pentru fiecare

    9. si apoi apelez la cunostintele voastre pentru a-mi da un sfat cum fac nivelul
    caci :
    tipul care mi-a schimbat uleiul exact pe pasii enumerati mai sus, nu a tinut cont de temperatura, a lasat ulei sa se scurga orientandu-se dupa jetul de scurgere, adica la inceput jetul de ulei curgea drept si fara fluctuatii, apoi a inceput sa devieze, uleiul se scurgea cu fluctuatii (n-am gasit explicatie mai buna) cam vre-o 300ml s-au scurs astfel.

    Mie nu prea imi convine aceasta maniera de schimb de ulei, caci ulei din convertisor a ramas acelasi (aceasta neavand buson de scurgere) deci lucrul a fost facut pe jumatate.
    Ma intereseaza sa fac o clatire a cutiei cum face tipul din acest video http://www.youtube.com/watch?v=tAYEozocvJM
    insa el o face pentru o cutie 722.6, ma intreb daca acelasi principiu nu se aplica si in cazul cutiei 722.9.

    Va rog sa-mi raspundeti la intrebarea cum se face nivelul de ulei la cutia 722.9

    si daca poate fi aplicata procedura din video-ul de mai sus pentru 722.9

  • #2
    Nu stiu daca mai este postul meu f vechi despre "flush". Procedura din filmulet este interesanta doar ca este mult prea riscant si f murdar sa folosesti un furtun de gradina pt a alimenta pompa cutiei. Dupa cum se observa mai tremura mana si ramane din cand in cand pompa fara ulei. Eu nu recomand, iar MB are o procedura mult mai simpla si mai sigura de clatire a cutiei si totodata a convertizorului.

    Faptul ca tu ai pus doar 5litri si ai facut nivelul fara macar un termometru pus, orientativ pe una din conducte, poate duce la aparitia unor topicuri viitoare despre cat de proaste sunt cutiile 7g si cum se strica ele fara motiv...
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      La cat de complexa este 7g eu n-as duce-o in alta parte decat reprezentanta.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Da este complexa in ce priveste asamblarea si functionarea eventual reconditionarea (daca s-a stricat) insa nu si intretinerea, schimbul de ulei.
        Din forumurile franceze citesc ca foarte multi o fac in conditii de casa, din cauza ca si eu cred ca e complicata mi-i frica sa ma apuc sa fac acest schimb de ulei, de aceea cutreieresc forumurile ca sa mi se confirme anumite lucruri gen:
        1. pot folosi un termometru laser pentru a masura temperatura uleiului?
        2. aceasta tre sa fie 45°, dar cu termometrul laser eu o s-o masor in cele patru colturi ale ale carterului, plus in centru, dar nu stiu cat de fiabila este metoda aplicata, caci temperatura carterului o sa fie intotdeauna mai joasa decat cea a uleiului in interiorul cutiei, cu cat mai joasa? cu 1° cu 2° cu 3°? gen cand temperatura pe termometru imi arata 42° pot sa fac nivelul uleiului (caci in interior asta o sa fie de + - 45°), normal la aceasta temperatura se lasa busonul de scurgere deschis pana nu se scurge tot surplusul de ulei (cand nu se mai scurge nimic din cutie) inaltimea palniei si viscozitatea uleiului la 45° fac se ne dam seama cand tre inchis busonul.

        In teorie cunosc, in practica nu am facut acest lucru. In reprezentanta procesul in principiu este acelasi, doar ca se ocupa o pompa super sofisticata de aceste masuratori si da in reprezentanta este arhiscump, pentru cei cu venituri salariale medii le este complicat sa faca fata, un schimb de ulei de cutie la 350-400 euro a IV-a parte din salariul lunar, hmmm.
        Asta nu inseamna cu nu tre sa ne procuram mercedesuri

        Comment


        • #5
          Originally posted by cutaresku View Post
          La cat de complexa este 7g eu n-as duce-o in alta parte decat reprezentanta.
          Si eu gandesc la fel, eu am vazut pe net o joja pentru cutie(cred ca nu pentru a ta) si avea un marcaj in varf la 20° si altul cam pe la 2-3 cm la 80°(cred).
          Repet, eu personal nu m-as baga la o cutie asa scumpa.
          Daca strici cutia e nasol(cred ca valoreaza jumatate din masina).

          Comment


          • #6
            joja este pentru cutia model 722.6 5 viteze la mine sta 722.9 7 viteze

            Comment


            • #7
              Originally posted by sirghivladimir View Post
              joja este pentru cutia model 722.6 5 viteze la mine sta 722.9 7 viteze
              La cat costa uleiul original plus filtrul si garnitura, eu cred ca este f greu sa te coste mult mai putin in curte decat la un atelier specializat cu aparatura profesionala.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8


                salutare! A fost cineva aici? E de încredere?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by afumatu View Post
                  https://www.reviziecutie.ro/pachete-...ronic-oem.html

                  salutare! A fost cineva aici? E de încredere?
                  Salut..

                  Ala e pret de reprezentanta, de ce ai face in alta parte?
                  Să știi să lupți când vrei să ai.
                  Să nu regreți când pierzi sau dai

                  Comment


                  • #10
                    La reprezenta folosesc același principiu? Sau prin gravitatie? Am citit ca ăștia și spală și curata…sunt la primul MB și ma documentez și eu. La reprezentanta bănuiesc ca fac și update-uri

                    Comment


                    • #11
                      Din ce stiu eu, procedura e la fel.

                      Eu am facut-o la Tiriac Expozitiei odata in 2019 si sunt multumit, n-am avut probleme.
                      Să știi să lupți când vrei să ai.
                      Să nu regreți când pierzi sau dai

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by afumatu View Post
                        La reprezenta folosesc același principiu? Sau prin gravitatie? Am citit ca ăștia și spală și curata…sunt la primul MB și ma documentez și eu. La reprezentanta bănuiesc ca fac și update-uri
                        In Germania, acum 2,3 ani se facea schimbul de ulei plus spalare, la cutia de viteze.Vorbim de reprezentanta Mercedes!..Spalarea, aparea inclusiv pe factura ! Apoi, am auzit ceva zvonuri ca au constatat ca la cutiile cu mai multi km ar face mai mult rau decat bine aceasta spalare! Cert este, ca de 2 ani la schimbul de ulei apare doar operatiunea de schimbat ulei si atat! Nu mai scrie si "spullung" - spalare! De ce, nu stiu! Dar, coafura rezista si cutia inghite km fara probleme! Stima.
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #13
                          A mea are 214k …se merita spălare?

                          Comment


                          • #14
                            Cred ca depinde daca se gaseste span in ulei, daca da.. probabil!
                            Să știi să lupți când vrei să ai.
                            Să nu regreți când pierzi sau dai

                            Comment


                            • #15
                              Dacă e șpan in ulei, înseamnă că provine dintr-un component spart, rupt, uzat. Care e logica spălării unei piese rupte?
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF