Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Garnitura chiuloasa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by paul_p View Post
    Nu are sens sa analizezi cum iti dai seama de ce si cum.
    Fie ca e garnitura pusa prost, fie ca e chiulasa fisurata, tot trebuie sa desfaci chiulasa.
    Chiar daca ar fi vorba doar de o garnitura montata prost, daca a apucat sa scape e compromisa, nu o mai rezolvi doar prin strangere. Trebuie inlocuita oricum.
    Am inteles multumesc!

    Comment


    • #32
      Chiulasa se poate plana O SINGURA DATA. La planare trebuie indepartata o grosime clar specificata in manualul de service al motorului.

      Daca chiulasa a fost planata se pune OBLIGATORIU o garnitura de chiulasa speciala, care are o grosime mai mare. Nu exista decat 2 grosimi de garnituri: grosime standard si grosime marita, pentru chiulase planate.

      Prezoanele de la chiulasa nu se strang doar la cuplu, ci la motoarele moderne se face o strangere combinata: cuplu plus unghi. Valorile sunt specificate in manualul de service.

      PS: Corect este CHIULASA, nu CHIULOASA
      Last edited by paul_p; 10-21-2013, 19:26 PM.

      Comment


      • #33
        Originally posted by paul_p View Post
        Chiulasa se poate plana O SINGURA DATA. La planare trebuie indepartata o grosime clar specificata in manualul de service al motorului.

        Daca chiulasa a fost planata se pune OBLIGATORIU o garnitura de chiulasa speciala, care are o grosime mai mare. Nu exista decat 2 grosimi de garnituri: grosime standard si grosime marita, pentru chiulase planate.

        Prezoanele de la chiulasa nu se strang doar la cuplu, ci la motoarele moderne se face o strangere combinata: cuplu plus unghi. Valorile sunt specificate in manualul de service.

        PS: Corect este CHIULASA, nu CHIULOASA
        NU am gasit garnitura decat de 1-2 mm asa scria peste tot. Am si eu o intrbare de ce imi arunca apa decat dupa ce trece de 85 de grade? Nu lucreaza bine nici termostatul? Plus ca pun mana pe radiator cand apa este pe la 85-90 si este caldut. Mai am un peugeot 206 si dupa 85 de grade nu mai poti tine mana pe radiator la MB nici dupa 85 nu se incalzeste ca la Peugeot posibil din cauza asta sa imi arunce apa? Stima!!!

        Comment


        • #34
          Care este VIN-ul?

          Comment


          • #35
            Originally posted by paul_p View Post
            care este vin-ul?
            wdb2030161a164871

            Comment


            • #36
              Originally posted by alin bunea View Post
              Salut! Sa zicem ca nu a pus garnitura bine sau nu a stranso bine...Dar de ce pana sa se incalzeasca masina nu a bagat gaze pe sistemul de racire si cum sa incalzit gata a revenit la problema? Daca nu punea garnitura bine sau daca nu o strangea bine, nu trebuia sa faca figuri din momentul in care a pornit? Cum as putea sa imi dau seama daca e stransa corect? Daca ma duc la un mecanic ar putea sa isi dea seama daca e stransa bine? Stima!
              Exact asa se manifesta si cand am avut eu problema despre care am relatat aici. La pornirea la rece, functiona normal, probabil ca scapa compresie in circuitul de apa dar apa nefiind sub presiune initial...nu se observa. Cum mergeam 5-6 km, imi fierbea apa. Si tot cum am mai relatat aici... meseriasi cu atestat, mi-au diagnosticat-o cu cele mai bizare defecte ( de la chiulasa fisurata, pana la cilindru fisurat, trecand prin pompa de apa, termostate, parastase, etc). Cel mai bine iti dai seama, daca dai jos chiulasa si vezi daca nu e arsa sau ciupita si noua garnitura.

              P.S. La mine problema s-a rezolvat prin strangerea corespunzatoare a chiulasei, nu a mai fost nevoie de o alta garnitura.

              Comment


              • #37
                Originally posted by mihaicalinescu View Post
                Exact asa se manifesta si cand am avut eu problema despre care am relatat aici. La pornirea la rece, functiona normal, probabil ca scapa compresie in circuitul de apa dar apa nefiind sub presiune initial...nu se observa. Cum mergeam 5-6 km, imi fierbea apa. Si tot cum am mai relatat aici... meseriasi cu atestat, mi-au diagnosticat-o cu cele mai bizare defecte ( de la chiulasa fisurata, pana la cilindru fisurat, trecand prin pompa de apa, termostate, parastase, etc). Cel mai bine iti dai seama, daca dai jos chiulasa si vezi daca nu e arsa sau ciupita si noua garnitura.

                P.S. La mine problema s-a rezolvat prin strangerea corespunzatoare a chiulasei, nu a mai fost nevoie de o alta garnitura.
                Pai daca o desface nu trebuie alta? Din cate am inteles se deformeaza. Dar la rece aveai presiune pe furtune? Stima!
                PS: La mine baga gaze si la rece si la cad doar ca duupa 80-85 de grade incepe sa arunce apa un prieten ma sfatuit sa ii pun bere ca e satula de apa o functiona? Glumeam))
                Last edited by alin bunea; 10-21-2013, 23:43 PM.

                Comment


                • #38
                  Si daca deschide termostatul ok nu ar trebui sa fie incins radiatorul? Pe al meu poti tine pana este doar caldut. Stima!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by alin bunea View Post
                    NU am gasit garnitura decat de 1-2 mm asa scria peste tot.
                    Pentru motorul tau garnitura de chiulasa standard are 1.2 mm grosime.
                    Daca chiulasa a fost planata se pune o garnitura de 1.4 mm grosime.

                    Originally posted by alin bunea View Post
                    la MB nici dupa 85 nu se incalzeste ca la Peugeot posibil din cauza asta sa imi arunce apa?
                    La tine termostatul incepe sa deschida la o temperatura in jur de 85-89 de grade si se deschide complet la 102 grade.
                    Daca insa circuitul de racire nu este aerisit sau daca iti baga gaze, atunci este posibil ca termostatul sa nu mai fie in contact cu lichidul de racire si ca urmare sa nu se incalzeasca suficient cat sa se deschida, desi temperatura lichidului este peste cea de deschidere.
                    Last edited by paul_p; 10-22-2013, 11:42 AM.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by paul_p View Post
                      Pentru motorul tau garnitura de chiulasa standard are 1.2 mm grosime.
                      Daca chiulasa a fost planata se pune o garnitura de 1.4 mm grosime.


                      La tine termostatul incepe sa deschida la o temperatura in jur de 85-89 de grade si se deschide complet la 102 grade.
                      Daca insa circuitul de racire nu este aerisit sau daca iti baga gaze, atunci este posibil ca termostatul sa nu mai fie in contact cu lichidul de racire si ca urmare sa nu se incalzeasca suficient cat sa se deschida, desi temperatura lichidului este peste cea de deschidere.
                      Am inteles. Nu mi-au zis mecanici sa iau garnitura de 1.4...Stima!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by alin bunea View Post
                        Pai daca o desface nu trebuie alta? Din cate am inteles se deformeaza. Dar la rece aveai presiune pe furtune? Stima!
                        PS: La mine baga gaze si la rece si la cad doar ca duupa 80-85 de grade incepe sa arunce apa un prieten ma sfatuit sa ii pun bere ca e satula de apa o functiona? Glumeam))
                        Ba da, se deformeaza, dar,eu am avut noroc, daca pot zice asta, si nu s-a deformat total (poate ca era si mai groasa, strangerea prea mica, nu am idee).Daca e garnitura de chiulasa, sau chiulasa fisurata, crede-ma pe mine ca-ti baga gaze de cand pornesti motorul. Faptul ca le observi tu abia cand se infierbanta apa, e alta poveste...
                        P.S. Poti incerca si cu bere, dar sugestia mea e sa bei berea in timp ce desfaci chiulasa sa vezi ce dracu se intampla inauntru, ca pana nu desfaci....degeaba ne dam noi aici cu presupusul

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by mihaicalinescu View Post
                          Ba da, se deformeaza, dar,eu am avut noroc, daca pot zice asta, si nu s-a deformat total (poate ca era si mai groasa, strangerea prea mica, nu am idee).Daca e garnitura de chiulasa, sau chiulasa fisurata, crede-ma pe mine ca-ti baga gaze de cand pornesti motorul. Faptul ca le observi tu abia cand se infierbanta apa, e alta poveste...
                          P.S. Poti incerca si cu bere, dar sugestia mea e sa bei berea in timp ce desfaci chiulasa sa vezi ce dracu se intampla inauntru, ca pana nu desfaci....degeaba ne dam noi aici cu presupusul
                          Pai asta ti-am si zis ca bag gaze si la rece si la cald adica de cand pornesc motoru. O sa o desfac cand am bani de garnitura si bani de alta chiulasa, daca o desfac si constat ca e chiulasa sa ma duc sa o cumpar si sa o pun. Stima!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by alin bunea View Post
                            Pai asta ti-am si zis ca bag gaze si la rece si la cald adica de cand pornesc motoru. O sa o desfac cand am bani de garnitura si bani de alta chiulasa, daca o desfac si constat ca e chiulasa sa ma duc sa o cumpar si sa o pun. Stima!
                            Ok, tine-ne la curent. Succes!

                            Comment


                            • #44
                              Salut! Mai am o intrebare. Daca cumpar o chiulasa sh pana sa o pun pe al meu trebuie sa o mai rectific ( sa ii fac fata plana) sau asta se face doar cand fierbe motoru? Multumesc!

                              Comment


                              • #45
                                Trebuie sa o verifici pe banc. Daca necesita rectificare o sa-ti spuna meseriasul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF