Salutare,
Ma lovesc de o problema care ma nelinisteste, si anume, am schimbat toate cele 4 brate de pe fata (2 st, 2 dr), erau cam uzate si "cloncaneau".
Bun, le comand (in Germania), le primesc si le montez.
La montaj, se rup 3 suruburi (de Al) in filet, nu stiu cum au rezolvat problema.
Apoi, monteaza bratele, toate bune si frumoase...
Probleme:
- Se activeaza ESP fara sa intru in derapaj. Apoi imi spune computerul ca trebuie sa merg la service ca ESP-ul are probleme... Momentan nu se mai activeaza ESP aiurea dar imi arata in continuare eroarea.
- Se deregleaza geometria, volanul e inclinat spre stanga (aproape sfert de tura), masina trage spre dreapta (cand volanul e liber).
- Asteptandu-mi randul, la service pentru a-mi face geometria constat ca partea din fata este ridicata (vizibil) mai mult decat partea din spate, adica, intre caroserie si cauciuc e o distanta mai mare pe fata decat pe cea din spate (in mers nu se simte absolut nimic, a 2-a zi am facut un drum de Cluj, din Sibiu)
- Dupa ce-mi fac geometria, citesc rezultatul, e cu 30 mm mai mare distanta in fata in comparatie cu cea din spate.
- Acum volanul imi sta putin inclinat spre dreapta, in rest merge in linie dreapta.
Toate problemele astea vin dupa ce am schimbat cele 4 brate.
Aveti vreo idee care o fi cauza? Unde au gresit cei de la service?
(Asta e masina)
Multumesc mult!
Ma lovesc de o problema care ma nelinisteste, si anume, am schimbat toate cele 4 brate de pe fata (2 st, 2 dr), erau cam uzate si "cloncaneau".
Bun, le comand (in Germania), le primesc si le montez.
La montaj, se rup 3 suruburi (de Al) in filet, nu stiu cum au rezolvat problema.
Apoi, monteaza bratele, toate bune si frumoase...
Probleme:
- Se activeaza ESP fara sa intru in derapaj. Apoi imi spune computerul ca trebuie sa merg la service ca ESP-ul are probleme... Momentan nu se mai activeaza ESP aiurea dar imi arata in continuare eroarea.
- Se deregleaza geometria, volanul e inclinat spre stanga (aproape sfert de tura), masina trage spre dreapta (cand volanul e liber).
- Asteptandu-mi randul, la service pentru a-mi face geometria constat ca partea din fata este ridicata (vizibil) mai mult decat partea din spate, adica, intre caroserie si cauciuc e o distanta mai mare pe fata decat pe cea din spate (in mers nu se simte absolut nimic, a 2-a zi am facut un drum de Cluj, din Sibiu)
- Dupa ce-mi fac geometria, citesc rezultatul, e cu 30 mm mai mare distanta in fata in comparatie cu cea din spate.
- Acum volanul imi sta putin inclinat spre dreapta, in rest merge in linie dreapta.
Toate problemele astea vin dupa ce am schimbat cele 4 brate.
Aveti vreo idee care o fi cauza? Unde au gresit cei de la service?
(Asta e masina)
Multumesc mult!
Comment