Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimbat brate (w203), probleme

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbat brate (w203), probleme

    Salutare,

    Ma lovesc de o problema care ma nelinisteste, si anume, am schimbat toate cele 4 brate de pe fata (2 st, 2 dr), erau cam uzate si "cloncaneau".
    Bun, le comand (in Germania), le primesc si le montez.
    La montaj, se rup 3 suruburi (de Al) in filet, nu stiu cum au rezolvat problema.
    Apoi, monteaza bratele, toate bune si frumoase...

    Probleme:
    - Se activeaza ESP fara sa intru in derapaj. Apoi imi spune computerul ca trebuie sa merg la service ca ESP-ul are probleme... Momentan nu se mai activeaza ESP aiurea dar imi arata in continuare eroarea.
    - Se deregleaza geometria, volanul e inclinat spre stanga (aproape sfert de tura), masina trage spre dreapta (cand volanul e liber).
    - Asteptandu-mi randul, la service pentru a-mi face geometria constat ca partea din fata este ridicata (vizibil) mai mult decat partea din spate, adica, intre caroserie si cauciuc e o distanta mai mare pe fata decat pe cea din spate (in mers nu se simte absolut nimic, a 2-a zi am facut un drum de Cluj, din Sibiu)
    - Dupa ce-mi fac geometria, citesc rezultatul, e cu 30 mm mai mare distanta in fata in comparatie cu cea din spate.
    - Acum volanul imi sta putin inclinat spre dreapta, in rest merge in linie dreapta.

    Toate problemele astea vin dupa ce am schimbat cele 4 brate.
    Aveti vreo idee care o fi cauza? Unde au gresit cei de la service?

    (Asta e masina)

    Multumesc mult!
    Last edited by pgabriel; 07-30-2008, 19:37 PM.

  • #2
    Nu stiu unde au gresit, dar e clar ca au gresit si inca rau. Si eu am schimbat aceleasi piese la MB-ul meu, C200 CDI 2001, dar nu au fost probleme, s-a vazut schimbarea in bine la tinuta de drum. Orice lucrare in service trebuie sa aiba garantie de calitate. Mergi la ei si insista sa iti faca lucrarea cum trebuie.
    P.S. Cat te-a costat (piese+manopera)?

    Comment


    • #3
      Astazi am rezolvat toate problemele mai putin 1: tot imi sta mai ridicata pe fata, nu cu mult dar imi sta... care sa fie cauza?

      @max_c200: 300 EUR (piesele+trimis) + aprox. 100 EUR (manopera)

      Comment


      • #4
        Pai zi si altora cum ai rezolvat problemele pe care zici ca le-ai rezolvat. Sau forumul asta e bun numai ca sa afle fiecare solutii la problemele lui si apoi sa-si bage picioarele in gatul celor care si-au stors creierii sa gaseasca o solutie. Faptul ca unii nu posteaza nu inseamna ca poate nu s-au gandit la problema in cauza.

        Comment


        • #5
          Originally posted by pgabriel View Post
          Astazi am rezolvat toate problemele mai putin 1: tot imi sta mai ridicata pe fata, nu cu mult dar imi sta... care sa fie cauza?
          Cauza este urmatoarea:

          Atunci cand s-au montat-demontat la service bratzele, probabil au pus mashina pe elevator pt a lucra mai ushor mecanicii.
          Atunci cand se monteaza bratzul se pune in pozitzie orizontala dupa care se strange piulitza+shurubul ce tzin bucsha (bratzul).
          De ce? Pt ca asha ramane definitiv bucsha, iar ea preia si shocurile fatza-spate ale mashinii, shi pe cele sus-jos.

          Acuma, cred eu, cei ce le-au montat nu au respectat lucrul asta shi le-au strans in pozitzia cu ele in jos (nu mult, dar suficient). Pt ca asha le pica bine pe elevator.
          Destul cat bucshile sa tzina tensionata mai mult mashina decat normal.
          Deci bucsha lucreaza ca o bara de torsiune. Off-topic: Nissan Terano se inaltza, pt teren din barile de torsiune: mergi la service shi nea mecanicul scoate bara afara shi o rasuceshte, crescand garda la sol. Simplu.

          Cred ca la tine e la fel, doar ca din bucshile bratzelor s-a ridicat botul mashinii.
          Chiar sunt curios daca asta e cauza.

          Spor la lucru!
          Last edited by doktor4carz; 09-27-2008, 00:51 AM.

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF