Mda ... revin cu 4 intrebari , deci motivul pentru care batea , era defapt un manunchi de cabluri prins cu o clema chiar in partea din spate a capacului langa parbriz , acum :
1. E normal ca in jurul capacului de ulei sa curga ulei ? se intampla la toate ?
2. la uleiul de servo sunt 2 gradatii cu min si max una la 20 una la 80 , care e nivelul bun ? la mine cu motorul incins e la min 20grad .
3. In ture mari peste 2500-3000 , pe langa suieratul normal al turbinei , se aude ca si cand as porni aerul pe dezaburire in habitaclu , ce Dumnezeu poate fi ?
4. Am facut schimbul de ulei acum 1000 km , baia lui w203 e de 6.5 din cate stiu , la momentul schimbului era oil lvl OK , acum imi cere sa reduc din nivel , ce sa fac ? afecteaza un nivel prea mare al uleiului ?
multumesc mult , Marcu Adrian
1. E normal ca in jurul capacului de ulei sa curga ulei ? se intampla la toate ?
2. la uleiul de servo sunt 2 gradatii cu min si max una la 20 una la 80 , care e nivelul bun ? la mine cu motorul incins e la min 20grad .
3. In ture mari peste 2500-3000 , pe langa suieratul normal al turbinei , se aude ca si cand as porni aerul pe dezaburire in habitaclu , ce Dumnezeu poate fi ?
4. Am facut schimbul de ulei acum 1000 km , baia lui w203 e de 6.5 din cate stiu , la momentul schimbului era oil lvl OK , acum imi cere sa reduc din nivel , ce sa fac ? afecteaza un nivel prea mare al uleiului ?
multumesc mult , Marcu Adrian
Comment