Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot Ciudat in interiorul habitaclului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mda ... revin cu 4 intrebari , deci motivul pentru care batea , era defapt un manunchi de cabluri prins cu o clema chiar in partea din spate a capacului langa parbriz , acum :

    1. E normal ca in jurul capacului de ulei sa curga ulei ? se intampla la toate ?
    2. la uleiul de servo sunt 2 gradatii cu min si max una la 20 una la 80 , care e nivelul bun ? la mine cu motorul incins e la min 20grad .
    3. In ture mari peste 2500-3000 , pe langa suieratul normal al turbinei , se aude ca si cand as porni aerul pe dezaburire in habitaclu , ce Dumnezeu poate fi ?
    4. Am facut schimbul de ulei acum 1000 km , baia lui w203 e de 6.5 din cate stiu , la momentul schimbului era oil lvl OK , acum imi cere sa reduc din nivel , ce sa fac ? afecteaza un nivel prea mare al uleiului ?

    multumesc mult , Marcu Adrian

    Comment


    • #17
      1. Ai prea mult ulei si da pe afara, de aceea curge ulei pe la capac.
      2. Nu stiu.
      3. Probabil un furtun de la intercooler spart.
      4. Nu stiu cat e baia, dar tu cand faci schimbul de ulei mai ramane cam un litru pe instalatie daca il scoti pe la surub. Daca il scoti cu pompa il scoti tot. Banuiesc ca l-ai scos pe la surub si ai complectat 6.5 litri, deci ai cam cu un litru mai mult.

      Comment


      • #18
        Eu am scos cu pompa si am pus 6 l. tot timpul si la verificare repetata nivelul e ok.La un schimb am pus doar 5 si am dat verificare sa vad daca citeste bine si spunea sa mai adaug 1l.

        Comment


        • #19
          Si eu am pus tot 6,5 litri de ulei si nu imi arata ca e prea mult. Schimbul s-a facut tot pe la surub, dar uleiul a fost incins si a curs timp de 30 de minute, pana la ultima picatura. Daca uleiul nu e incalzit bine e posibil sa nu curga tot si sa ramana 500 ml - 1 litru in plus pe instalatie. Cat despre uleiul aruncat pe motor, mi s-a intamplat si mie , trebuie schimbata garnitura de la capac si mai trebuie stranse furtunulele pe unde arunca cu ulei. Cand am fost la service mi-au pus cleme de plastic ( acelea cu care se prind capacele la roti ) pe cateva furtune care mai scapau ulei.

          De asemenea, foarte important , furtunul de intercooler spart arunca si el cu ulei, eu asa l-am depistat. Daca suiera e posibil sa fie un furtun de intercooler fisurat.

          Uleiul de servo trebuie sa fie la maxim cand e motorul cald, nu la minim, trebuie sa completezi ca sa nu ai probleme. Eu l-am pus la maxim iarna care a trecut, acum e putin sub gradatia de maxim cu motorul cald.

          Comment


          • #20
            Ma gandesc ca daca e fisurat furtunul de la intercooler pierde si ceva putere masina fata de cum era inainte.Cat despre nivelul lichidelor nu cred ca e o problema atata timp cat nu apar mesaje de avertizare in bord(cu conditia ca senzorii sa fie in regula).

            Comment


            • #21
              E adevarat ca pierde putere, dar numai de la o anumita turatie in sus in functie de cat de mare e fisura. Daca mergi cu masina subturat s-ar putea sa nu observi pana cand se agraveaza.

              Comment


              • #22
                Macar in depasiri si tot trebuie sa o turezi.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF