Tin sa precizez ca am cautat inainte sa postez acest mesaj , cam tot ce tine de zgomote ciudate similare cu cel pe care eu il experimentez .
Detin un C200 Cdi an 2004.
Problema e in felul urmator ,din senin m-am trezit ,in parcare la servici, cu o baraiala ciudata in bord ,prima zi am neglijato , dar a doua zi am constientizat ca ceva nu e in regula .Baraiala vine de undeva de pe mijlocul bordului , in special cand motorul e rece , si se poate auzii deasemenea si din exterior chiar unde este grila de plastic pe capota ,aproape de prabriz.
Avand in vedere ca defectul meu nu tine de clapete de aer , sunt extrem de curios daca aveti vreo idee ce ar putea fi , deja a devenit extrem de deranjanta.
Deasemenea am uitat sa precizez ca baraiala urca in ture odata ce masina e accelerata ...
Nu am avut probleme pana acum cu masina de nici o culoare. Singura mea gafa a fost la ultimul schimb de ulei din cauza oboselii (venisem de la 12 ore de noapte) am dat drumu la uleiul de cutie in loc de cel de motor ,bineinteles ca am fost in reprezentanta si am cumparat ulei si am pus la loc , ideea e ca am crezut ca am pierdut cateva sute de ml pentru ca nu a apucat sa curga mult si am realizat ce fac oprind scurgerea lui , dar dupa ce am completat uleiul de cutie cu acel 1l cumparat , nivelul uleiului meu nu a ajuns la filetul surubului de umplere .
Poate fi asta o problema ?
Orice sfat si idee este bine venita si apreciata ! Am sa incerc sa raspund cat pot de repede mesajelor voastre si sa ofer informatii suplimentare daca e nevoie!
Respectele mele , Marcu Adrian.
Detin un C200 Cdi an 2004.
Problema e in felul urmator ,din senin m-am trezit ,in parcare la servici, cu o baraiala ciudata in bord ,prima zi am neglijato , dar a doua zi am constientizat ca ceva nu e in regula .Baraiala vine de undeva de pe mijlocul bordului , in special cand motorul e rece , si se poate auzii deasemenea si din exterior chiar unde este grila de plastic pe capota ,aproape de prabriz.
Avand in vedere ca defectul meu nu tine de clapete de aer , sunt extrem de curios daca aveti vreo idee ce ar putea fi , deja a devenit extrem de deranjanta.
Deasemenea am uitat sa precizez ca baraiala urca in ture odata ce masina e accelerata ...
Nu am avut probleme pana acum cu masina de nici o culoare. Singura mea gafa a fost la ultimul schimb de ulei din cauza oboselii (venisem de la 12 ore de noapte) am dat drumu la uleiul de cutie in loc de cel de motor ,bineinteles ca am fost in reprezentanta si am cumparat ulei si am pus la loc , ideea e ca am crezut ca am pierdut cateva sute de ml pentru ca nu a apucat sa curga mult si am realizat ce fac oprind scurgerea lui , dar dupa ce am completat uleiul de cutie cu acel 1l cumparat , nivelul uleiului meu nu a ajuns la filetul surubului de umplere .
Poate fi asta o problema ?
Orice sfat si idee este bine venita si apreciata ! Am sa incerc sa raspund cat pot de repede mesajelor voastre si sa ofer informatii suplimentare daca e nevoie!
Respectele mele , Marcu Adrian.
Comment