Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Zgomot Ciudat in interiorul habitaclului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot Ciudat in interiorul habitaclului

    Tin sa precizez ca am cautat inainte sa postez acest mesaj , cam tot ce tine de zgomote ciudate similare cu cel pe care eu il experimentez .
    Detin un C200 Cdi an 2004.
    Problema e in felul urmator ,din senin m-am trezit ,in parcare la servici, cu o baraiala ciudata in bord ,prima zi am neglijato , dar a doua zi am constientizat ca ceva nu e in regula .Baraiala vine de undeva de pe mijlocul bordului , in special cand motorul e rece , si se poate auzii deasemenea si din exterior chiar unde este grila de plastic pe capota ,aproape de prabriz.

    Avand in vedere ca defectul meu nu tine de clapete de aer , sunt extrem de curios daca aveti vreo idee ce ar putea fi , deja a devenit extrem de deranjanta.

    Deasemenea am uitat sa precizez ca baraiala urca in ture odata ce masina e accelerata ...

    Nu am avut probleme pana acum cu masina de nici o culoare. Singura mea gafa a fost la ultimul schimb de ulei din cauza oboselii (venisem de la 12 ore de noapte) am dat drumu la uleiul de cutie in loc de cel de motor ,bineinteles ca am fost in reprezentanta si am cumparat ulei si am pus la loc , ideea e ca am crezut ca am pierdut cateva sute de ml pentru ca nu a apucat sa curga mult si am realizat ce fac oprind scurgerea lui , dar dupa ce am completat uleiul de cutie cu acel 1l cumparat , nivelul uleiului meu nu a ajuns la filetul surubului de umplere .

    Poate fi asta o problema ?
    Orice sfat si idee este bine venita si apreciata ! Am sa incerc sa raspund cat pot de repede mesajelor voastre si sa ofer informatii suplimentare daca e nevoie!

    Respectele mele , Marcu Adrian.

  • #2
    Nu cred ca e de la cutie,vezi sa nu fie ceva plastic pe la motor slabit si sa vibreze.

    Comment


    • #3
      Salutare

      Nu am verificat inca plasticaraie , dar ideea e diferenta de la cald la rece , asta ma nelamureste , zgomotul se amplifica cu scaderea temperaturii !

      MS

      Comment


      • #4
        Eu am avut ceva asemanator la carcasa filtrului de aer, vibra pentru ca se slabisera clemele care o prindeau. L-am rugat pe mecanic sa o fixam cu un surub si nu mai s-a auzit nici o vibratie.
        Trebuie verificate plasticele si curelele. Sau sa nu fi tras ceva pe teava de aer ( o pietricica, o insecta etc.).

        Comment


        • #5
          Ms Alex am sa verific

          Comment


          • #6
            Originally posted by Alex_w203_C2005 View Post
            Eu am avut ceva asemanator la carcasa filtrului de aer, vibra pentru ca se slabisera clemele care o prindeau. L-am rugat pe mecanic sa o fixam cu un surub si nu mai s-a auzit nici o vibratie.
            Trebuie verificate plasticele si curelele. Sau sa nu fi tras ceva pe teava de aer ( o pietricica, o insecta etc.).
            Bravo Alex, exact acest lucru intampin si eu , un zgomot provenind de la carcasa filtrului de aer, pe ce parte i-ai dat gaurica, sunt curios pt ca vine weekendul si am o bormasina si nu mi-e frica s-o folosesc . Stima !

            Comment


            • #7
              Cu placere. S-ar putea sa nu fie nimic din ce am spus eu, mi-am dat doar cu parerea. Daca nu ii gasesti buba pune-o pe tester si mergi la un mecanic specializat in Mercedes. La fiecare masina sunt nimicuri pe care numai cei cu experienta le depisteaza.

              Salut colegu Nenat00 ! Maine ma duc sa ma uit si sa iti spun exact. E intuneric acum. Imi amintesc ca mecanicul a pus mana pe carcasa de plastic si a vazut in ce punct se amortiza vibratia cel mai bine, apoi a pus un surub subtire si l-a fortat prin plasticul respectiv. Nu vreau sa imi dau cu parerea pana nu vad din nou. Daca folosesti un holsurub subtire poti sa il bagi cu o surubelnita, nu iti recomand sa pui bormasina pe motor.
              Last edited by Guest; 07-15-2013, 21:18 PM.

              Comment


              • #8
                PS: Am vrut sa editez dar au trecut 10 minute :
                Cred ca era acolo unde se uneste conducta de aer cu carcasa filtrului, 90%. Si a bagat surubul perpendicular, de sus in jos. Uitati un filmulet cu carcasa filtrului de aer la w203 diesel http://www.youtube.com/watch?v=wGa6k2m1EXs. Conducta de aer e in stanga ecranului, stanga carcasei.

                Comment


                • #9
                  Perfect, multumesc frumos pentru info, o sa ma apuc si eu de treaba. Stima !

                  Comment


                  • #10
                    Eu am prins conducta de carcasa filtrului sus cum te uiti la motor cu surubelnita si surub,nu e nevoie de bormasina e moale plasticul.

                    Comment


                    • #11
                      Am verificat astazi , surubul a fost bagat din lateral , orizontal. E destul de tapana legatura, nu se misca deloc teava.

                      Comment


                      • #12
                        Buna seara.Tocmai am terminat de montat 2 suruburi ca prindere, un DIY bine venit ! Multumesc pentru informatii, stima !

                        Comment


                        • #13
                          Deci pe zi ce trece tot mai dubios, totusi tind sa cred ca zgomotul e datorat motorului si asta dupa ce am observat o chestie extrem de ciudata , daca masina e scoasa din viteza in mers dupa 20 secunde acul turometrului o ia razna , scade la 500 urca la 1000 ,si se si aude motorul odata cu el, asta pana ce calc pedala de frana .

                          Nu stiu ce sa spun , chiar am nevoie de un sfat bun ...
                          multumesc pentru interesul acordat acestui topic.
                          Respectele mele, Marcu Adrian.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Crossover_all View Post
                            Deci pe zi ce trece tot mai dubios, totusi tind sa cred ca zgomotul e datorat motorului si asta dupa ce am observat o chestie extrem de ciudata , daca masina e scoasa din viteza in mers dupa 20 secunde acul turometrului o ia razna , scade la 500 urca la 1000 ,si se si aude motorul odata cu el, asta pana ce calc pedala de frana .

                            Nu stiu ce sa spun , chiar am nevoie de un sfat bun ...
                            multumesc pentru interesul acordat acestui topic.
                            Respectele mele, Marcu Adrian.
                            Poate fi senzorul de turatie!Ai pus-o pe tester sa vezi ce da?

                            Comment


                            • #15
                              revin cu noi informatii

                              Problema rezolvata , capacul de la motor lovea in partea stanga sus intr-o conducta am rezolvat totul , multumesc de sfaturi !

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF