Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot Ciudat in interiorul habitaclului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot Ciudat in interiorul habitaclului

    Tin sa precizez ca am cautat inainte sa postez acest mesaj , cam tot ce tine de zgomote ciudate similare cu cel pe care eu il experimentez .
    Detin un C200 Cdi an 2004.
    Problema e in felul urmator ,din senin m-am trezit ,in parcare la servici, cu o baraiala ciudata in bord ,prima zi am neglijato , dar a doua zi am constientizat ca ceva nu e in regula .Baraiala vine de undeva de pe mijlocul bordului , in special cand motorul e rece , si se poate auzii deasemenea si din exterior chiar unde este grila de plastic pe capota ,aproape de prabriz.

    Avand in vedere ca defectul meu nu tine de clapete de aer , sunt extrem de curios daca aveti vreo idee ce ar putea fi , deja a devenit extrem de deranjanta.

    Deasemenea am uitat sa precizez ca baraiala urca in ture odata ce masina e accelerata ...

    Nu am avut probleme pana acum cu masina de nici o culoare. Singura mea gafa a fost la ultimul schimb de ulei din cauza oboselii (venisem de la 12 ore de noapte) am dat drumu la uleiul de cutie in loc de cel de motor ,bineinteles ca am fost in reprezentanta si am cumparat ulei si am pus la loc , ideea e ca am crezut ca am pierdut cateva sute de ml pentru ca nu a apucat sa curga mult si am realizat ce fac oprind scurgerea lui , dar dupa ce am completat uleiul de cutie cu acel 1l cumparat , nivelul uleiului meu nu a ajuns la filetul surubului de umplere .

    Poate fi asta o problema ?
    Orice sfat si idee este bine venita si apreciata ! Am sa incerc sa raspund cat pot de repede mesajelor voastre si sa ofer informatii suplimentare daca e nevoie!

    Respectele mele , Marcu Adrian.

  • #2
    Nu cred ca e de la cutie,vezi sa nu fie ceva plastic pe la motor slabit si sa vibreze.

    Comment


    • #3
      Salutare

      Nu am verificat inca plasticaraie , dar ideea e diferenta de la cald la rece , asta ma nelamureste , zgomotul se amplifica cu scaderea temperaturii !

      MS

      Comment


      • #4
        Eu am avut ceva asemanator la carcasa filtrului de aer, vibra pentru ca se slabisera clemele care o prindeau. L-am rugat pe mecanic sa o fixam cu un surub si nu mai s-a auzit nici o vibratie.
        Trebuie verificate plasticele si curelele. Sau sa nu fi tras ceva pe teava de aer ( o pietricica, o insecta etc.).

        Comment


        • #5
          Ms Alex am sa verific

          Comment


          • #6
            Originally posted by Alex_w203_C2005 View Post
            Eu am avut ceva asemanator la carcasa filtrului de aer, vibra pentru ca se slabisera clemele care o prindeau. L-am rugat pe mecanic sa o fixam cu un surub si nu mai s-a auzit nici o vibratie.
            Trebuie verificate plasticele si curelele. Sau sa nu fi tras ceva pe teava de aer ( o pietricica, o insecta etc.).
            Bravo Alex, exact acest lucru intampin si eu , un zgomot provenind de la carcasa filtrului de aer, pe ce parte i-ai dat gaurica, sunt curios pt ca vine weekendul si am o bormasina si nu mi-e frica s-o folosesc . Stima !

            Comment


            • #7
              Cu placere. S-ar putea sa nu fie nimic din ce am spus eu, mi-am dat doar cu parerea. Daca nu ii gasesti buba pune-o pe tester si mergi la un mecanic specializat in Mercedes. La fiecare masina sunt nimicuri pe care numai cei cu experienta le depisteaza.

              Salut colegu Nenat00 ! Maine ma duc sa ma uit si sa iti spun exact. E intuneric acum. Imi amintesc ca mecanicul a pus mana pe carcasa de plastic si a vazut in ce punct se amortiza vibratia cel mai bine, apoi a pus un surub subtire si l-a fortat prin plasticul respectiv. Nu vreau sa imi dau cu parerea pana nu vad din nou. Daca folosesti un holsurub subtire poti sa il bagi cu o surubelnita, nu iti recomand sa pui bormasina pe motor.
              Last edited by Guest; 07-15-2013, 21:18 PM.

              Comment


              • #8
                PS: Am vrut sa editez dar au trecut 10 minute :
                Cred ca era acolo unde se uneste conducta de aer cu carcasa filtrului, 90%. Si a bagat surubul perpendicular, de sus in jos. Uitati un filmulet cu carcasa filtrului de aer la w203 diesel http://www.youtube.com/watch?v=wGa6k2m1EXs. Conducta de aer e in stanga ecranului, stanga carcasei.

                Comment


                • #9
                  Perfect, multumesc frumos pentru info, o sa ma apuc si eu de treaba. Stima !

                  Comment


                  • #10
                    Eu am prins conducta de carcasa filtrului sus cum te uiti la motor cu surubelnita si surub,nu e nevoie de bormasina e moale plasticul.

                    Comment


                    • #11
                      Am verificat astazi , surubul a fost bagat din lateral , orizontal. E destul de tapana legatura, nu se misca deloc teava.

                      Comment


                      • #12
                        Buna seara.Tocmai am terminat de montat 2 suruburi ca prindere, un DIY bine venit ! Multumesc pentru informatii, stima !

                        Comment


                        • #13
                          Deci pe zi ce trece tot mai dubios, totusi tind sa cred ca zgomotul e datorat motorului si asta dupa ce am observat o chestie extrem de ciudata , daca masina e scoasa din viteza in mers dupa 20 secunde acul turometrului o ia razna , scade la 500 urca la 1000 ,si se si aude motorul odata cu el, asta pana ce calc pedala de frana .

                          Nu stiu ce sa spun , chiar am nevoie de un sfat bun ...
                          multumesc pentru interesul acordat acestui topic.
                          Respectele mele, Marcu Adrian.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Crossover_all View Post
                            Deci pe zi ce trece tot mai dubios, totusi tind sa cred ca zgomotul e datorat motorului si asta dupa ce am observat o chestie extrem de ciudata , daca masina e scoasa din viteza in mers dupa 20 secunde acul turometrului o ia razna , scade la 500 urca la 1000 ,si se si aude motorul odata cu el, asta pana ce calc pedala de frana .

                            Nu stiu ce sa spun , chiar am nevoie de un sfat bun ...
                            multumesc pentru interesul acordat acestui topic.
                            Respectele mele, Marcu Adrian.
                            Poate fi senzorul de turatie!Ai pus-o pe tester sa vezi ce da?

                            Comment


                            • #15
                              revin cu noi informatii

                              Problema rezolvata , capacul de la motor lovea in partea stanga sus intr-o conducta am rezolvat totul , multumesc de sfaturi !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF