Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Relanti iregular

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relanti iregular

    Salutare. Am o mica problema la un MB C200 din 2006 W203. La relanti acul de la turometru nu sta fix la o anumita turatie 800 sau 750 de rotatii pe min si daca incerc sa o accelerez la 1000 sau 1100 de turatii masina se accelereaza singura iar turatia creste pana la 1500 apoi scade la 1100 . Pe tester nu am coduri de defect am doar pe aerbag. Ma puteti ajuta cu un sfat ceva ce trebuie sa schimb Multumesc

  • #2
    Benzina, motorina, alte date!

    Comment


    • #3
      Scuze e un motorina motor 2200 cu 120 de cai

      Comment


      • #4
        Face asa doar la prima pornire, sau dupa ce a stat oprit mai mult timp. Sau si in mers, le semafor, sau cand o scoti din viteza?

        Daca e prima stiuatie, motorul are un sistem automat de inalzire (unii ii zic soc electric). Sa nu stai tu sa o calci sa se inalzeasca mai repede. In general variaza intre 800-1500rpm.

        Comment


        • #5
          Face asa dupa ce motorul este cald dupa un drum de 15 20 km daca ma opresc la semafor si o las pe liber acul de la turometru joaca iar daca eu incerc sa o tin fixa la 1100 1200 turatii se accelereaza singura pana la 1500 si scade repede inapoi la 1100 rotatii. am incercat acum sa o tin la 1200 turatii si timp de 10 minute a facut acea variatie de turatie cand e rece nu face sta fixa la 1200 rotatii in timpul mersului e totul ok am sa fac un video sa il postez Multumesc

          Comment


          • #6
            Poate ai probleme la senzorul de la pedala. Mergi la un tester Star.

            Comment


            • #7
              Originally posted by dialiv View Post
              Poate ai probleme la senzorul de la pedala. Mergi la un tester Star.
              Nu am coduri de defect am facut deja testare

              Comment


              • #8
                Unde ai facut testare? La reprezentanta?
                Ce au spus cei de acolo?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dialiv View Post
                  Unde ai facut testare? La reprezentanta?
                  Ce au spus cei de acolo?
                  Da la reprezentanta au zis ca trebuie sa le las masina 3 4 zile ca sa vada exact despre ce este vorba. Eu sunt in Italia si nu prea vreau sa o las pt ca platesc cat nu face aici chiar daca gasesc imediat defectul o tin in service sa zica ca au muncit la ea 3 zile doar ca sa te faca sa platesti. Am inteles ca pe rampa de injectoare se afla 1 senzor si mai este unul pe pompa de inalta presiune ar putea sa fie unul din senzorii astia??

                  Comment


                  • #10
                    Am platit deja testarea 75 Euro doar sa imi zica ca am cod de defect pe scaunul pasagerului plasa de senzori sa ce o fi ea pr aerbag si pe motor nu am nimic

                    Comment


                    • #11
                      Eu zic ca cel din capatul rampei poate sa fie. Se deface usor.
                      Curata-l si pune-l la loc.
                      Si a mea are o mica miscare a acului la relantiu, dar am lasat-o asa.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dialiv View Post
                        Eu zic ca cel din capatul rampei poate sa fie. Se deface usor.
                        Curata-l si pune-l la loc.
                        Si a mea are o mica miscare a acului la relantiu, dar am lasat-o asa.
                        Nu ma deranjeaza relantiul ci faza cu turatia fixa la 1200 ca nu sta si se accelereaza singura ma gandesc sa nu se agraveze si sa ma lase in drum cand imi este lumea mai draga Ps stii cum sa atasez un video mai mare ca dimensiune sa il postez? multumesc

                        Comment


                        • #13
                          Uploadeaza pe Youtube si pune linkul aici. Am citit despre problema ta si pe forumurile de afara.
                          Nu am gasit pe nicaieri un raspuns clar.
                          Mai grav nu este sa te lase ci sa se accelereze in blana si sa ramana asa.
                          A patit un prieten cu ford mondeo. Au bubuit furtunele pe la motor. Oricum foarte grav. La el a fost de la senzorul de la pedala.
                          Last edited by dialiv; 02-22-2013, 15:56 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by pacadan View Post
                            Salutare. Am o mica problema la un MB C200 din 2006 W203. La relanti acul de la turometru nu sta fix la o anumita turatie 800 sau 750 de rotatii pe min si daca incerc sa o accelerez la 1000 sau 1100 de turatii masina se accelereaza singura iar turatia creste pana la 1500 apoi scade la 1100 . Pe tester nu am coduri de defect am doar pe aerbag. Ma puteti ajuta cu un sfat ceva ce trebuie sa schimb Multumesc
                            Salut
                            Pare sa fie problema de "aer".. controleaza daca ai scurgeri. Cum porneste? Cum merge cand este motorul cald si sau o turezi? Ai mai folosit "ceva" de pus in motorina? Incepe mai intai cu asta http://www.stp-additivi.it/proddiesel.aspx

                            Comment


                            • #15
                              Daca avea aer pe instalatie pornea greu dimineata la prima cheie.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF