Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Relanti iregular

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am aici filmuletul http://youtu.be/XAYVPgcGI-0

    Comment


    • #17
      Originally posted by cocohro View Post
      Salut
      Pare sa fie problema de "aer".. controleaza daca ai scurgeri. Cum porneste? Cum merge cand este motorul cald si sau o turezi? Ai mai folosit "ceva" de pus in motorina? Incepe mai intai cu asta http://www.stp-additivi.it/proddiesel.aspx
      Salut masina porneste si merge foarte bine atat la cald cat si la rece aditiv de motorina am folosit si folosesc de la Tunap

      Comment


      • #18
        Poate fi inclusiv de la o motorina de proasta calitate... apropo care e temperatura motorului cand face asa ceva ?

        Comment


        • #19
          Prea mult aditiv NU face bine..

          Comment


          • #20
            Originally posted by okz View Post
            Poate fi inclusiv de la o motorina de proasta calitate... apropo care e temperatura motorului cand face asa ceva ?
            Atât la cald cât si la rece si motorina e de buna calitate

            Comment


            • #21
              Sunt off topic, dar nu va inteleg dece mai bagati aditiv in motorina daca e de calitate.

              Comment


              • #22
                Originally posted by gmihai24 View Post
                Sunt off topic, dar nu va inteleg dece mai bagati aditiv in motorina daca e de calitate.
                Pt ca nu dau bani pe aditiv si motorina o iau doar de la Agip ultima data am facut proba si am luat in bidon de plastic ca sa reusesc sa o si vad la culoare si daca are apa totul era ok

                Comment


                • #23
                  Salut
                  Problema este in alta parte, insa a uitat sa ne spun exact pasii cum a facut modificarile la masina. Ne lipseste exact tipul de motor, foarte important acest lucru. El a schimbat pompa de inalta presiune de la CR, asta inseamna caci trebuia cu star diagnosis sa faca decodificarea. Nefacand acest lucru masina nu recunoaste anumiti senzori si nu reuseste sa tina minimul. Adica problema pleaca de la niste senzori care nu sunt actualizati cu pompa de inalta presiune. Insa nu inteleg de ce la test nu au reusit sa vada asa ceva?? aici este ceva ce eu nu cred!!!!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by cocohro View Post
                    Salut
                    Problema este in alta parte, insa a uitat sa ne spun exact pasii cum a facut modificarile la masina. Ne lipseste exact tipul de motor, foarte important acest lucru. El a schimbat pompa de inalta presiune de la CR, asta inseamna caci trebuia cu star diagnosis sa faca decodificarea. Nefacand acest lucru masina nu recunoaste anumiti senzori si nu reuseste sa tina minimul. Adica problema pleaca de la niste senzori care nu sunt actualizati cu pompa de inalta presiune. Insa nu inteleg de ce la test nu au reusit sa vada asa ceva?? aici este ceva ce eu nu cred!!!!
                    Acum pe masina am exact tot ce era al masinii nu am nimic montat si neprogramat toti senzorii i-am luat de pe alta masina care merge bine si montat pe a mea sa vad daca mai face dar apoi am montat inapoi senzorii mei si pompa mea asa ca nu te lua de programare senzori.(Am facut doar o proba) Trebuia sa se aprinda bec motor sau altceva in bord daca era ceva neprogramat.

                    Comment


                    • #25
                      Practic nu se face programare, se face o actualizare, sunt 2 lucruri total diferite ( asa cum unii mai fac greseala intre programmare si SCN). Cand se ia dupa o alta masina anumite piese (module) trebuie atentie... aici nu este ca la dacie. De ce spun asta, tu ai facelift, nu poti sa folosesti tot dupa un W203 din 2002 acceeasi piesa, sau daca da, (depinde ce fel de motor ai tu, vad ca nu ai spus) trebuie actualizat, nu programat. Vad ca esti mecanic, ar trebui sa descoperi singur controland senzorii de la CR, spun asta bazandu-ma pe ceea ce tu ai spus. Cei de la reprezentanta si-au dat seama despre ce este vorba.. ( au vazut ca ai umblat la ea) sunt convins de asta, totul depinde de cum ai vorbit tu cu ei.

                      Comment


                      • #26
                        Buna seara,
                        Domnilor colegi am un W203 cdi din 2001, 146cp si as avea o rugaminte sa ma ajutati cu un sfat in privinta relantiu-lui .
                        Problema mea este urmatoarea : dupa ce rulez cu masina iar temperatura lichidului de racire indica 80 grade Celsius in momentul in care ajung la semafor si stationz asteptand culoare verde torometrul nu coboara la relantiu la 850 rpm cum este normal, ci ramane undeva fix la 950, 1000, 1100 rpm si motorul devine foarte zgomotos . In momentul in care relantiul s-a blocat sa zicem la 1000 rpm nu oscileaza .
                        Mentionez ca aceasta anomalie nu apare tot timpul in sensul ca sunt zile cand face astfel(950,1000, 1100) si sunt zile cand se comporta normal (850 rpm) .
                        In urma cu 2 saptamani am schimbat : pompa de inalte (complet), galerie de admisie, tampoane motor/cutie, SAM-urile fata/spate.. , ce sa spun o avere si imi vine sa inebunesc cand ma gandesc sa ma duc in service .
                        Deci, rugamintea mea este daca puteti sa-mi indicati care ar fi problema de are aceste nebuneala .
                        Va multumesc anticipat si sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea .
                        O seara buna,

                        Comment


                        • #27
                          Apropo, ai pus o alta pompa? sau tot aia veche reconditionata?
                          Dca ai pus una noua sau o alta pompa trebuie sa faci actualizarea cu Star Diagnosis.

                          Comment


                          • #28
                            @cezarus- De ce ai schimbat toate piesele care spui? O diagnoza pe Star ai facut?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by dialiv View Post
                              @cezarus- De ce ai schimbat toate piesele care spui? O diagnoza pe Star ai facut?
                              Salut @dialiv,
                              Am facut diadnoza cu STAR-ul la reprezentanta si mi-a dat un carceaful mare de probleme .
                              In privinta problemelor : pompa inalte (curgea peste tot) , galeria (gaurita), tampoane f.f. proaste (febi) schimbate in urma cu 6 luni de zile.
                              In privinta Sam-urilor - garnitura de la alternator s-a impuscat si de aici a aparut fluctuatie de curent si a dat peste cap si SAM -urile (cel putin asa mi-au spus de la reprezentanta) . Casa fie bine a stricat si o baterie BOSCH S5 ( din cauza fluctuatiei de curent s-a deslipit elementul 2 de 3 sau 3 de 4 nu mai stiu) .
                              Sunt disperat ca iar am sa pierd timpul pe la service-ul de reprezentanta si am nevoie de masina ca de aer ( fac pe luna 3500-4000 km ) .
                              Vreau sa merg maine la reprezentanta si as vrea sa stiu totusi ce sa le spun ca de dat bani nu le mai dau .
                              Numai bine,

                              O zi buna .

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by cocohro View Post
                                Practic nu se face programare, se face o actualizare, sunt 2 lucruri total diferite ( asa cum unii mai fac greseala intre programmare si SCN). Cand se ia dupa o alta masina anumite piese (module) trebuie atentie... aici nu este ca la dacie. De ce spun asta, tu ai facelift, nu poti sa folosesti tot dupa un W203 din 2002 acceeasi piesa, sau daca da, (depinde ce fel de motor ai tu, vad ca nu ai spus) trebuie actualizat, nu programat. Vad ca esti mecanic, ar trebui sa descoperi singur controland senzorii de la CR, spun asta bazandu-ma pe ceea ce tu ai spus. Cei de la reprezentanta si-au dat seama despre ce este vorba.. ( au vazut ca ai umblat la ea) sunt convins de asta, totul depinde de cum ai vorbit tu cu ei.
                                Ai perfecta dreptate dar nu am un tester care sa imi permita sa intru in blocul de valori masurate sa vad ce se intampla acolo ceea ce am eu la munca ma lasa doar sa vad coduri de defect si sa le sterg altceva nimic si apropo se face adaptare nu actualizare fiecare intelege ce vrea
                                Tip motor 203 R00DK0
                                Last edited by pacadan; 02-25-2013, 21:48 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF