Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Relanti iregular

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by pacadan View Post
    Ai perfecta dreptate dar nu am un tester care sa imi permita sa intru in blocul de valori masurate sa vad ce se intampla acolo ceea ce am eu la munca ma lasa doar sa vad coduri de defect si sa le sterg altceva nimic si apropo se face adaptare nu actualizare fiecare intelege ce vrea
    Tip motor 203 R00DK0
    Tip motor 203 R00DK0 e modelul C200 din 2006 cu filtru de particole
    Daca cei de la reprezentanta si-au dat seama despre ce este vb de ce au zis ca trebuie sa las masina la ei 2 3 zile sa mai cerceteze? De ce nu au zis ca e de schimbat piesa X si te costa X ? parerea mea nici ei nu stiu despre ce este vb si cand am dus masina in reprezentanta pt testare nu imi bagasem mana sa schimb nimic. piesele care le-am luat sa le probez le-am luat dupa o masina cu motorul identic cu al meu si din acelesi an cu aceeasi putere schimba doar ca era c220

    Comment


    • #32
      Eu am tot w203,2006, c200cdi, fara filtru de particule, 122 cp. Motorul este 646.963.
      C220 nu are aceeasi putere cu C200 chiar daca are acelasi motor.
      Pana acum am descopeit ca diferentele intre C200 si 220 cu aceleasi motoare sunt injectoarele si rampa.
      Pompa si turbina de 150 sunt identice.

      Comment


      • #33
        Am rezolvat problema era carcasa la filtrul de aer era crapata si tragea aer fals am dat cu un silicon si am astupat gaura acum nu mai face...am comandat deja carcasa la filtrul de aer Va Multumesc pt sfaturi

        Comment


        • #34
          Deci acum la relantiu nu mai fluctueaza turatia? Sta fix fix?

          Comment


          • #35
            Originally posted by pacadan View Post
            Am rezolvat problema era carcasa la filtrul de aer era crapata si tragea aer fals am dat cu un silicon si am astupat gaura acum nu mai face...am comandat deja carcasa la filtrul de aer Va Multumesc pt sfaturi
            Ma bucur ca ai reusit. Daca te uiti la primul meu raspuns am spus "problema de aer".. am dat cu bobul. Bafta

            Comment


            • #36
              Originally posted by dialiv View Post
              Deci acum la relantiu nu mai fluctueaza turatia? Sta fix fix?
              Fix fix nu, are o mica da mica fluctuatie abia se mai observa acum

              Comment


              • #37
                Salut

                Originally posted by cocohro View Post
                Ma bucur ca ai reusit. Daca te uiti la primul meu raspuns am spus "problema de aer".. am dat cu bobul. Bafta
                Tu te refereai ca ii curge motorina pe la oringurile de la pompa si astfel ii intra aer pe traseul de alimentare, dar ai dreptate ai nimerit cu "problema de aer"
                @pacadan- eu eram curios daca s-a eliminat si fluctuatia aia minuscula de la relantiu.
                Cred ca o sa fie greu de depistat de unde este problema

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF