Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

3 probleme tehnice W203 C220 cdi din 2003

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3 probleme tehnice W203 C220 cdi din 2003

    Salutare!

    Am cateva dude care mi-au aparut in ultima vreme si nu stiu cum sa le dau de cap.

    1. In urma unei vizite in service (cand aveam probleme cu electromotorul) am plecat de acolo cu SRS-ul aprins, cu toate ca s-a incercat stergerea erorii printr-un tester. Crezand ca sunt neprofesionali, am fost la un service mai luminat si am avut aceeasi problema. Nu se pot sterge erorile de pe SRS si nici nu stiu cum sa le interpretam. Mentionez ca am verificat sigurante, modul SRS, mufe, fire, tot. Pe tester am vazut daca recunoaste toate airbagurile individual si le recunoaste. Masina nu a suferit vreun accident, nu s-a umblat la airbaguri. Atasez o poza cu erorile date poate cineva este mai luminat ca mine.

    2. In mers, am accelerat (pedala la fund) si fiind automata a facut kickdown. Masina a ezitat un pic dupa care a aparut o eroare pe bord - EPC. Nu face tot timpul, a facut-o de doua ori in 3 saptamani. Ce ar trebui sa am in vedere?

    3. Am senzori de parcare fata - spate. Cand sunt mai mult de 2 grade afara functioneaza impecabil. Cand sunt sub 2 grade actioneaza ca si cum ar fi ceva lipit de ei tot timpul. Mentionez ca nu erau murdari, inghetati, opturati de ceva, am verificat personal acest lucru.

    Stiu ca sunt niste erori banale, dar chiar sunt lucruri pe care le folosesc. Va rog sa-mi dati eventuale sugestii - ce pot verifica, unde sa ma uit, pentru ca mi-e scarba sa tot dau bani la service degeaba...chiar ma pricep pe electrica/electronica si pot diagnostica ceva singur, insa nu am mai avut Mercedes si e ciudata treaba
    Attached Files
    Mb C220 CDI S203

  • #2
    eu zic mai inatai sa controlezi sigurantele.. vad ca ai facut.. insa cele legate de erroare pune altele noi..

    vezi la sam in portbagaj... vezi ce senzori ai pe acolo.. acolo este buba ta.. contacte oxidate..
    Last edited by cocohro; 02-04-2013, 12:55 PM.

    Comment


    • #3
      @cocohro
      La urmatorul post ce nu respecta regulamentul, ne suparam.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Originally posted by cutaresku View Post
        @cocohro
        La urmatorul post ce nu respecta regulamentul, ne suparam.
        spune-mi te rog la ce sa fiu atent.. exact. mersi..

        Comment


        • #5
          Citeste regulamentul si-ai sa intelegi.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Originally posted by cutaresku View Post
            Citeste regulamentul si-ai sa intelegi.
            ca am gresit de am scris cu litere mari.. corect? dupa cum vezi am editat..
            dar daca este alceva fii dragut si explica-mi..

            Comment


            • #7
              Ar fi interesant sa primesc niste sugestii decat cine nu respecta regulamentul...

              Sigurantele le-am verficat si nu cred ca SRS-ul are vreo treaba cu sigurantele...

              Ai si tu dreptate, insa varianta ar fi sa-i sterg postul.
              Last edited by cutaresku; 02-04-2013, 16:34 PM.
              Mb C220 CDI S203

              Comment


              • #8
                La SRS: am avut aceiasu problema. Am schimbat in reprezentanta nu stiu ce senzor (450 lei). Si tot la fel. Mi-a depistat un alt mecanic (nu la reprezentanta) un furtun de aer rupt. L-am inlocuit, si becul SRS s-a stins singur dupa vreo 45 min. W203 din 2004 la vreo 170.000 km

                Comment


                • #9
                  B1003 Inside temperature sensor open

                  Ar trebui sa faci o testare cu un tester STAR ca altfel nu rezolvi mai nimic.Erorile date de acest tester care lau utilizat nu prea indica corect erorile.Bafta.

                  Comment


                  • #10
                    Salut,
                    @Razvan astfel cum recomanda si colegul nostru @gmihai24 aceias parere o am si eu ,, este nevoie efectuare unei diagnoze cu STAR" .
                    In cazul in care nu ai posibilitatea de a efectua o diagnoza cu STAR-ul care sa indice exact problema aparuta , atunci persoana care face aceasta diagnoza solicitai sa-ti permita sa vezi detaliile problemelor rezultate dupa cod (vezi imaginea atasata) .
                    Codul de eroare nu este de ajuns daca nu explica si componentele ce prezinta anumite probleme :
                    ex.
                    - componenta M../1 - nu lucreaza ;

                    Numai bine ,
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Problema cu SRS poate sa apara si sa ramana si daca s-a umblat la airbag, am vazut asta la un Sprinter, solutia era sa schimbi modulul.. sau sa adugi ceva pentru reglat voltajul.
                      Inca cu STAR sunt convins ca-ti va da eroarea si solutia cu precizie. Asadar gandeste-te daca ai umblat, strans, desfacut vreo centura de siguranta.

                      Comment


                      • #12
                        Salut, am mentionat clar ca nu s-a umblat la airbag-uri, pur si simplu a aparut eroarea. O sa incerc o diagnosticare cu Star-ul. Referitor la problema 2 respectiv 3 aveti vreo recomandare?
                        Mb C220 CDI S203

                        Comment


                        • #13
                          La problema nr2 ar fi indicat sa raspundem dupa ce faci testarea, la problema nr 3 poti verifica mufele si cablajul aferent, eventual curatare mufe, verificata valoarea fiecarui senzor.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by razvan_gavan View Post
                            Salut, am mentionat clar ca nu s-a umblat la airbag-uri, pur si simplu a aparut eroarea. O sa incerc o diagnosticare cu Star-ul. Referitor la problema 2 respectiv 3 aveti vreo recomandare?
                            Salut @Razvan,
                            Se pare ca nu m-am facut inteles in postarea mea anterioara (cu scuzele de rigoare) motiv pentru care revin inca o data .
                            Inteleg ca o sa faci o noua diagnoza . Recomandarea mea este urmatoarea : incearaca sa faci o captura a imagini (o fotografie cu telefonul) in care codul de eroare aparut sa cuprinda si componentul care sesizeaza o anomalie .
                            Exemple de componente care por fi identificate dupa detallierea codului de eroare : M2 /5,6,8... = motorase bord clima, Sam fata motor = N10/1, Sam spate = N10/2, Conexiuni = Z ... etc
                            Ex. identificare anomalie: cod eroare B 1598 COMPONENT M2/8 (LEFT DEFROSTER ACTUATOR) IS STIFF OR BLOCKED
                            Componenta care are o problema este de fapt M2/8 .
                            Care este componenta M2/8 (vezi imaginea)
                            Sper ca m-am facut inteles .
                            Daca faci o noua diagnoza revino cu vesti noi .

                            O seara placuta,
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Referitor la EPC ai o problema pe alimentarea cu motorina. La talpa se solicita la maxim: pompa de joasa, pompa de inalta, valva regulatoare, injectoarele. Pe langa ele mai pot fi implicate si filtrul de motorina (daca e infundat nu face fata la debitul cerut de pompa) sau chiar filtrul de aer care daca daca e infundat nu furnizeaza suficient oxigen si motorul se sugruma). Cel mai simplu ar fi sa incepi cu inspectia vizuala a pompei de inalta sa vezi daca nu cumva picura motorina,dupa care filtrul de combustibil. Apoi ar fi de verificat injectoarele (cu eprubete), apoi valva regulatoare.
                              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF