Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

problemi de pornire la c220 cdi 611962 (2002)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut.
    Problema este electromotorul, ramane blocat uneori. Insa nu reusesc sa inteleg faptul cu motorul cald si motorul rece. Poate sa fie doar o pura coincidenta? Se poate repara ceva? Daca da, de unde se poate cumpara? Este valeo.
    Attached Files

    Comment


    • #17
      La un w203 benzina simptomele senzorului de pe arborele cotit erau oarecum asemanatoare: daca motorul era rece pornea fara probleme, dar odata ajuns la 80*C se oprea in drum si nu mai pornea decat dupa ce temperatura scadea sub 60*C. S-a inlocuit senzorul (bineinteles dupa testare) si nu au mai fost probleme. Intr-adevar daca senzorul e defect nu da OK-ul pentru pornire (curent la electromotor) si ai impresia ca acela e de vina. Problema nu cred ca vine din scurgerile pompei. Eu insumi am avut acele scurgeri de motorina pe cureaua de accesorii dar pornea mai lung, nicidecum ca nu pornea deloc.
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #18
        Inca o problema: dupa recitirea primei tale postari observ ca atunci cand nu porneste iti pleaca de nebun ventilatorul. La modelul w202 simptomele lipsa pornire impreuna cu lipsa martorului de bujii la punerea contactului si ventilator handicapat erau legate de probleme la calculatorul de motor (ECU). Verifica si daca atunci cand face figuri se aprinde sau nu martorul de bujii, chiar si pentru o secunda-doua. Indiferent de care din piesele de mai sus ar fi de vina indicat e un tester inainte ca sa mergi la sigur. Comparativ cu pretul lor, testarea e un fleac.
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #19
          Am facut test si au iesit:
          1. 2 bujii, (P1481-001, P1481-004)
          2. B1104 comunicare CAN cu N63/1 .. modulul DTR a fost deranjat.
          3. P1664-008
          4. P2200 a fost inregistrat

          Acum nu stiu daca mai are legatura electromotorul.
          Last edited by cocohro; 02-06-2013, 09:39 AM. Reason: litere mari

          Comment


          • #20
            Originally posted by cocohro View Post
            Am facut test si au iesit:
            1. 2 bujii, (P1481-001, P1481-004)
            2. B1104 comunicare CAN cu N63/1 .. modulul DTR a fost deranjat.
            3. P1664-008
            4. P2200 a fost inregistrat

            Acum nu stiu daca mai are legatura electromotorul.
            Chiar nu ma poate ajuta nimeni cu analizarea acestor erori?
            M-am gandit sa cumpar:
            1. electromotor nou (nu de marca insa nou, nu costa mult <<< Technische Information: Spannung: 12VStarterleistung: 2 KW>>> )
            2. 4 bujii BOSCH

            Sa mai cumpar ceva? ce ma sfatuiti?

            Comment


            • #21
              Mergi intai pe pista bujii I would say...
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #22
                Daca in momentul in care nu da la automat inca iti mai porneste electroventilatorul lasa electromotorul in pace.La modelul tau de masina cu ECU EDC16 cand moare ecu pornesc electroventilatoarele, asa ca parerea mea este ca electromotorul nu are nimic.
                Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                Comment


                • #23
                  A spus- cand e rece porneste perfect- nu are cum sa fie bujiile. Chiar daca nu ar fi nici o bujie buna, se invarte motorul pana o sa porneasca sau o sa termine bateria. Totusi el a spus ca la rece porneste perfect.
                  Nici pompa nu poate fi(adica sa traga aer pe undeva)- pompa se dezamorseaza cand e oprita masina mai mult timp. Daca era pompa nu pornea la rece si pornea la cald.
                  Mai ramane electromotorul sau senzorul.
                  Electromotorul se poate da jos si verifica usor.
                  Sfaturile acestea sunt la prima vedere.
                  @cocohro- roaga un coleg sa iti caute codurile totusi inainte sa te apuci sa schimbi ceva.
                  Poti sa le cauti chiar tu pe google ca sa-ti faci o parere.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by dialiv View Post
                    A spus- cand e rece porneste perfect- nu are cum sa fie bujiile. Chiar daca nu ar fi nici o bujie buna, se invarte motorul pana o sa porneasca sau o sa termine bateria. Totusi el a spus ca la rece porneste perfect.
                    Nici pompa nu poate fi(adica sa traga aer pe undeva)- pompa se dezamorseaza cand e oprita masina mai mult timp. Daca era pompa nu pornea la rece si pornea la cald.
                    Mai ramane electromotorul sau senzorul.
                    Electromotorul se poate da jos si verifica usor.
                    Sfaturile acestea sunt la prima vedere.
                    @cocohro- roaga un coleg sa iti caute codurile totusi inainte sa te apuci sa schimbi ceva.
                    Poti sa le cauti chiar tu pe google ca sa-ti faci o parere.
                    Domnul @dialiv, ipoteza dumneata este perfecta, sunt de acord. La care senzor va referiti? CPS? Mi s-a intamplat o singura data, vara trecuta, motorul foarte cald.. drum lung, sa mi se opreasca masina din mers. Nu a pornit pana nu s-a racit motorul. D eatunci nu am mai avut problema pana acum.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by cocohro View Post
                      Am facut test si au iesit:
                      1. 2 bujii, (P1481-001, P1481-004)
                      2. B1104 comunicare CAN cu N63/1 .. modulul DTR a fost deranjat.
                      3. P1664-008
                      4. P2200 a fost inregistrat

                      Acum nu stiu daca mai are legatura electromotorul.
                      Din ce am gasit pe Google
                      P1664-008 eroare cand se strica heater booster(cauti pe forum sunt o gramada de postari inclusiv cum sa il anulezi-iti consuma bateria)
                      P2200 eroare de la un senzor pe la transmisie -k1 ring- senzor de viteza ceva- iti pune masina in limp home
                      La b1104 sunt mai in ceata.
                      Oricum din codurile tale si din ce am citit pe forumuri, inclin sa cred ca este prima data senzorul de la Cramshaft(cel de care amintesti mai sus), egr apare ca semn de intrebare, heater booster defect, senzorul acela de la transmisie.
                      Testarea ai facut-o la reprezentanta? Ce au spus cei de acolo?

                      Comment


                      • #26
                        In momentul in care nu porneste ce temperatura iti arata ca ai la motor? Ma gandesc in felul urmator: poate e dus senzorul de temperatura de pe termostat, ala raporteaza la ECU ca fierbe motorul iar ECU nu te lasa sa pornesti ca sa nu calezi motorul si porneste in schimb ventilatorul ca sa il raceasca. Ai cumva in bord vre-o eroare legata de coolant?
                        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                        Comment


                        • #27

                          Uite aici un thread cam cu aceleasi probleme.
                          Eu zic sa incerci astfel- daca motorul porneste bine la rece, il lasi sa se incinga. Opresti, incerci sa pornesti din nou. Daca nu mai porneste, scoti senzorul, il racesti repede cu un spray(solutie data din thread) il montezi la loc.
                          Daca porneste imediat cu senzorul racit, pe acela trebuie sa il schimbi. Daca nu vezi ca sunt mai multi senzori(arbore cotit, axa came, volanta, nu ma pricep dar mai cere pareri).
                          Oricum eu cred ca este din senzori prima data defectiunea.

                          Comment


                          • #28
                            Termostatul merge bine, arata temperatura corect.
                            Cand nu pornea motorul era cald.. cu temp. intre 60=80°c.. nu-mi aduc aminte perfect.
                            Heatboosterul l-am dezactivat din setari, am bagat pe OFF acuma. Inainte sa se intample acest lucru era pe AUTOMATIC.
                            Dar de ce nu pleca electromotorul de nici o culoare?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by dialiv View Post
                              http://www.clubmercedes.ro/problem-p...html?langid=11
                              Uite aici un thread cam cu aceleasi probleme.
                              Eu zic sa incerci astfel- daca motorul porneste bine la rece, il lasi sa se incinga. Opresti, incerci sa pornesti din nou. Daca nu mai porneste, scoti senzorul, il racesti repede cu un spray(solutie data din thread) il montezi la loc.
                              Daca porneste imediat cu senzorul racit, pe acela trebuie sa il schimbi. Daca nu vezi ca sunt mai multi senzori(arbore cotit, axa came, volanta, nu ma pricep dar mai cere pareri).
                              Oricum eu cred ca este din senzori prima data defectiunea.
                              Da .. am citit... tot la electromotor ajung, in cazul meu.. Apropo.. cealalta eroare are legatura cu, CRUISECONTROL, este dezactivat.

                              Comment


                              • #30
                                Eu spun ca nici electromotorul nu are cum sa fie.
                                Doar nu are treaba cu temperatura. Daca zici ca de fiecare data la rece porneste si la cald nu- este o problema de senzor/ electronica si nu una mecanica(electromotor)
                                Electromotorul eventual il dai jos, verifici carbunii, bendixul, bucsele,bobina, etc, il curti, ungi si daca totul este ok in el, il pui la loc.
                                Apropo, Heaterbooster degeaba il dai pe off, din ce am citit, el trebuie anulat fizic(macar alimentarea la el).
                                Last edited by dialiv; 02-07-2013, 11:56 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF