Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problemã pornire dupã câteva ore de staționare (E270 CDI W210)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pune-mi o poza a regulatorului de presiune, sa-l verific si eu. E cumva in capatul rampei de injectie?
    N-ar trebui sa dea eroare pe STAR daca e gripat?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #17
      Poza cu valva regulatoare: http://i45.tinypic.com/htahr6.png

      Astãzi am fost la tester. Aveam eroare de sincronizare axã cu came / arbore cotit (înregistratã de 255 ori). Am pus senzorul de la axa cu cama nou. Dacã tot continuã sã facã probleme o sã pun și pe cel de la axa cu came.

      Am mai fãcut încã odatã testul de injectoare (cu eprubete gradate de data asta) și cam toate injectoarele îmi scapã puțin, iar douã din ele destul de grav.

      Sunt curios dacã se rezolvã cu pornirea dupã ce am schimbat senzorul ãsta.
      ...

      Comment


      • #18
        Hope it will do.
        Prin urmare, e nasol sau nu?
        255 de eventuri inseamna ca s-a stocat de fiecare data cand ai pornit masina.
        As merge mai des la STAR, macar la o luna-doua.
        Sunt curios cum stai cu turbo-lag-ul dupa test drive.
        La mine merge bine azi, insa un fumalau de pica tzantzarii-n urma mea, la turatii joase...
        Sap si eu in continuare.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #19
          Valva ai luat-o noua? Vad ca e vreo 5 mil. lei.
          Valorile injectoarelor presupun ca le-ai vazut pe STAR; erau cu plus sau minus? Cu plus inteleg ca "pisha", cu minus baga prea putin (remediabil, de obicei, cu talpa).
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #20
            Salut! Dupa ce ai schimbat senzorul de la axa cu came si valva regulatoare de presiune au disparut problemele de pornire? Intreb deoarece am avut si eu beleaua asta acum 1 an si ceva, dar pe urma nu a mai facut nasoale. Si a mea facea exact ca in filmulet... pornea la sfert, apoi murea... si dupaia dai chei pana se consuma bateria. La reprezentanta mi-au schimbat niste oringuri si filtru de motorina si au spus ca s-a rezolvat, dar eu si acum am o pornire umpic mai lunga, nu este exact "la sfert" si cred ca se datoreaza senzorului de presiune in rampa. Sper sa-ti fi rezolvat problemele, numai bine!

            Comment


            • #21
              Problemele de pornire au dispãrut dupã ce am schimbat senzorul. Nici nu am avut timp sã testez prea mult pentru cã n-a trecut mult timp între schimbarea senzorului și schimbarea regulatorului.

              Judecând dupã numãrul de erori într-un interval relativ scurt (2 sãptãmâni) în care nu m-am plimbat foarte mult cu mașina, e destul de evident cã acolo era buba.

              Regulatorul de presiune cred cã mai putea aștepta. Nu știu cât mã mai ținea, dar sunt convins cã rezolvam pornirea doar cu senzorul de la axa cu came. Eu l-am schimbat cã aveam de mult fluctuații la ralanti și dãdea semne de obosealã.

              O-ring-urile mi le-am schimbat și eu singur. Costã 5 lei bucata la reprezentanțã, și le schimbi în 20 de minute. Dacã ți se duc garniturile în cel mai rãu caz ți se dezarmorseazã instalația când stã mult.

              Pornirea ceva mai lungã e ceva specific la CDI din câte am vãzut. Nu cred cã ai ce sã-i faci. Alte motoare diesel pornesc mai repede, dar cred cã e ceva ce ține de designul motoarelor. Am vorbit cu mai mulți oameni care au avut Mercedes-uri noi și multe alte mașini, și toți au zis cã Mercedesul pornea ceva mai lung decât celelate (chiar și nou).
              ...

              Comment


              • #22
                Care e rolul senzorului de pe axa cu came?
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #23
                  Mãsoarã poziția axei cu came, la fel ca și cel de pe volantã (care citește poziția arborelui cotit). Are în el o bobinã și funcționeazã prin inducție.

                  Eu cred cã dacã ECU simte ceva neregularitãți (poziția mãsuratã de cei doi senzori nu corespunde), nu cred cã te lasã sã pornești (probabil ca sã nu strici motorul dacã nu e pus la punct / distribuția sãritã). Asta e teoria mea, dacã e altfel, așteptãm pe cineva sã ne lumineze...

                  În mers cred cã poziția cititã de cei doi senzori ajutã la sincronizarea injecției.
                  ...

                  Comment


                  • #24
                    Am si eu aceeasi problema.. insa porneste greu (15 sec) cand motorul este cald..
                    La rece o ia imediat.
                    Am si 2 bujii de schimbat.
                    Cred ca este ori pompa de inalta ori regulatorul de presiune.
                    Am sa-i fac un test sa vad ce spune.
                    Aveti alte pareri?
                    In rest fuge de rupe asfaltul.
                    Last edited by cutaresku; 06-25-2012, 17:01 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by w203 View Post
                      Am si eu aceeasi problema.. insa porneste greu (15 sec) cand motorul este cald..
                      La rece o ia imediat.
                      Am si 2 bujii de schimbat.
                      Cred ca este ori pompa de inalta ori regulatorul de presiune.
                      Am sa-i fac un test sa vad ce spune.
                      Aveti alte pareri?
                      In rest fuge de rupe asfaltul.
                      facut test

                      eroare P1664-008.. acesata ramane mereu in memorie
                      ce trebuie sa schimb?

                      Nu se da quote unui post anterior si se respecta regulile casei. Tu ai observat ca ti-am editat postul citat?
                      Last edited by cutaresku; 06-28-2012, 22:24 PM.

                      Comment


                      • #26
                        P1664-008 Elec heater boostrer Open circuit - current and stored

                        Nu cred că are de-a face cu pornirea. Colegii care se ocupă de diagnoză cred că ar trebui să știe dacă presiunea scăzută în rampă (regulator dus) apare pe tester sau nu.
                        ...

                        Comment


                        • #27
                          Salut poate reusesc sa te ajut sau nu dar parerea mea este ca iti scapa presiunea de combustibil din rampa , ca si parere ce pot sa iti ofer este sa pui o supapa de sens pe conducta de combustibil si sa vezi daca mai face la fel , supapa este undeva la 30 de ron in functie de diametrul conductei de 8 sau de 10 . Incearca si varianta asta mai ieftina pana una alta.
                          “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
                          Dr. Laurence J. Peter

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by cutaresku View Post
                            Valva ai luat-o noua? Vad ca e vreo 5 mil. lei.
                            Valorile injectoarelor presupun ca le-ai vazut pe STAR; erau cu plus sau minus? Cu plus inteleg ca "pisha", cu minus baga prea putin (remediabil, de obicei, cu talpa).
                            Nu știu cum de n-am văzut mesajul tău până acum. Am luat valva second-hand de la Cristian. Eu știam că ce e cu plus e nașpa (dau mai mult), iar cele cu minus sunt ok (compensează ECU ce scapă celălalte). Anyway, când am văzut testul de eprubete am zis că n-are rost să ne mai uităm în Star - verdictul era clar.

                            Originally posted by w203 View Post
                            Cred ca este ori pompa de inalta ori regulatorul de presiune.
                            Verifică regulatorul după instrucțiunile de aici: http://i45.tinypic.com/htahr6.png
                            ...

                            Comment


                            • #29
                              Salut Luxiane imi poti spune si mie te rog unde anume e pozitionat senzorul ala pe axa cu came?Merci anticipat

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by sorinvuta View Post
                                Salut Luxiane imi poti spune si mie te rog unde anume e pozitionat senzorul ala pe axa cu came?Merci anticipat
                                Senzorul respectiv e inspre cutie, chiar intre motor si cutie.
                                Mail : emi@koket.org
                                Tel : 0757 233 231
                                Reparatii electrice auto Iasi
                                Electrical Center Iasi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF