Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Unghi cadere roti W202 .

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unghi cadere roti W202 .

    Salut , cum pot adjusta unghiul de cadere al rotilor de pe spate , rotile sunt putin inclinate , dar indeajuns de mult incat sa ma irite vizual si sa imi toceasca putin mai mult anvelopele pe interior . Tin sa mentionez ca ele sunt inclinate spre interior , adica partea de sus a rotii este spre interiorul masinii . Ah, poate fii de la faptul ca masina este lasata putin de spate ? Banuiesc ca s-a folosit destul de mult carligul la masina de catre fostu' propretar si acest lucru a dus la lasarea masinii de spate . De curand am facut si geometria , iar berbecul ala mi-a verificat si rotile pe spate iar el mi-a zis ca unghiul lor de cadere este in cotele normale si nu ar trebuii sa imi fac probleme , dar anvelopele si ochii nu mint ) .
    Last edited by mariusvararu; 01-15-2013, 22:28 PM.

  • #2
    Salutare, din ce imi amintesc eu bine aminte conteaza foarte mult si jantele pe care le folosesti, dimensiunea mai exact, cu jante de 17 imi pare pe spate chiar se modifica putin unghiul de cadere, si par putin inclinate, din ce stiam iti toceste cauciucul pe interior sau exterior din cauza amortizoarelor, cel mai sigur o geometrie ca la carte , oricum mai mult ca sigur cand vei avea greutate pe spate nu o sa-ti mai para ca sunt inclinate.

    Comment


    • #3
      Eu am jante originale de MB , pe 15 , amortizoarele eu zic ca se prezinta in stare buna , nu bat , arcurile creca-s cam moi , se lasa destul de usor de spate , iar ea ca pozitie generala este lasata de spate . Geometria cand a fost facuta a durat ceva , iar berbecul ala a folosit ceva aparate cu laser , deci nu a masurat la funie sau alte chestii )) . Iar cand am pus greutate , sincer , nu am mai fost atent la unghiul lor , dar pot verifica asta .

      Comment


      • #4
        Am facut azi niste poze . Masina este goala , adica nu are nimic in portbagaj sau in spate , mai putin butelca de gaz , dar nu influenteaza cu nimic , ca inainte de ai pune gaz tot asa era . Ambele roti se prezinta la fel , dar am facut poze doar pe o parte . Va rog scuzati noroiu' , dar drumu' la facultate e mai special )) .








        Comment


        • #5
          Sal.Printeaza documentul asta sau sa il deschida pe laptoaca mesterul manole pt ati regla unghiul de cadere.Ai datele plus pozele cum se face.
          PS:Sa ai rezervorul full cand faci reglajul.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Pare obosita suspensia spate, or fi arcurile lasate ?

            Comment


            • #7
              Multam , cand ajung in BR o sa dau pe la ala sa vad daca ma inteleg cu omu . Credeam ca este un reglaj simplu care il poate face oricine , dar se pare ca trebuie sa ma duc la astia cu geometria .
              E200CDI : arcurile sunt lasate , tind sa cred ca sa folosit intens carligul de remorcare . Tata a avut un espero si acum are un outlander , la amandoua a inmuiat arcurile pe spate de zici ca erau low-ridere ) , el fiind rulotist inrait si in fiecare weekend pleca cu rulota .

              Comment


              • #8
                Schimba arcurile si flansele aferente lor, umpli rezervorul cu benzina si apoi faci unghiul de cadere ca altfel nu faci nimic concret.Mai poti pune flanse mai groase pt arcurile actuale dar nu prea e recomandat.Verifica si amortizoarele ca poate trebuie sa le schimbi.Bafta si costuri minime.

                Comment


                • #9
                  Am si eu o intrebare , are careva idee cum e sistemul de suspensie de la modelul asta ? Adica roata "culiseaza " ca in figura 1 sau 2 ? ( desenul facut de mine este o dramatizare a felului in care culiseaza roata cand masina este in aer sau pe sol incarcata , figura vazuta din spate ) . Daca modul in care culiseaza roata este ca cel din figura 2 , atunci unghiul de cadere actual se datoreaza arcurilor moi si nu geometriei . Zic eu .




                  Poza aceasta nu se incarcase , aici se vede bine cat este lasata de spate , si nu influenteaza faptul ca masina este putin in rampa , in orice pozitie as pune-o , tot asa sta ( distanta dintre roata si aripa pe spate ar trebuii sa fie la fel ca cea de pe fata ) :

                  Comment


                  • #10
                    Clar, este lasata. Normal, goala, distanta la care te referi este mai mare in spate cam 25mm (daca gumele si jantele au acelasi diametru).
                    Nici unul din desene nu este valabil.
                    Pe spate ai 4 puncte de libertate prin brate si 2 puncte de libertate la planetare. Efectul este ca roata nu este verticala perfect decat in cazul in care planetara este perfect liniara si orizontala.
                    Incarcata la maxim, partea superioara a gumei, cam 7grd spre interior. Ridicata, cam 7grd. spre exterior
                    Ca schema verticala, este vorba de un trapez si o axa la mijloc - planetara.

                    Comment


                    • #11
                      Deci sistemul este ca in fig. 2 , dar cum am mai spus , desenul este o dramatizare , ca sa se intelega mai usor ce am vrut eu sa zic si fara sa desenez toate sistemele de pe acolo . Eu ma gandeam ca s-a inventat de mult o suspensie gen fig.1 , iar cele cu suspensie gen fig. 2 sunt de pe vremea primatelor .
                      Last edited by mariusvararu; 01-16-2013, 19:28 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Scuze pentru revenire. Schemele pentru roti le gasesti in manualul Haynes, cap. 10, pg.3.
                        Oricum, discutam de un model proiectat cu peste 20 de ani in urma si un tip ca nu se mai fabrica de 12 ani. Ce o fi pe viitor, om trai si om vedea.
                        Last edited by epurare_coco; 01-16-2013, 19:32 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Sistemul e ca in figura 1.Sistemul e destul de complex pt anul de fabricatie si de mentionat ca si acum dupa trecerea anilor tot se mai fabrica masini(alte marci) cu sistemul din figura doi.

                          Comment


                          • #14
                            Nea Mihai, esti un om norocos. Nu ti-a cazut nici o planetara pana acuma!

                            Comment


                            • #15
                              1Nu ai inteles la ce se referea colegul prin schemele atasate.
                              2Ce treaba are planetara cu suspensia ca nu e planetara fixa ci e articulata, adica are articulatie pt a lucra in tandem cu suspensia si nu fixa cum e la dacia papuc de exemplu unde are punte (pe spate ma refer, cu tractiune spate) si are sistemul fix de transmisie.Acuma intelegi despre ce vorbim?
                              Uite o poza cu subansamblul in cauza de unde si reiese ca roata face o cursa pe verticala (sus-jos) in functie de incarcatura si de terenul pe care se circula.
                              Attached Files
                              Last edited by gmihai24; 01-16-2013, 20:23 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF