Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema alternator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    am fost astazi la un meserias...si a dat jos electromotorul si intradevar erau dusi carbunii...erau ajunsi pe sarmele alea,uzau rotorul. I-a schimbat, pus vaselina si acum porneste frumos...tot invartea ea putin mai mult dar nu mai are sunetul acela ragusit . Se aude frumos. Si a masurat si bateria cu un aparat ...dupa ce pornesc masina apare 14 v si inca putin...deci incarca. Doar ca a zis ala ca...ar fi o problema cu cam jumate de baterie...partea de la borna cu minus ar fi moarta(pe aparatul aceala aparuse fail...a mai incercat el pe acolo si apoi a aparut ceva).Becul din baterie e verde...lichid este...doar ca zice el...e moarta o parte..ciudat.

    Comment


    • #47
      Nu este ciudat. Partea cu plumb se duce cu timpul. Se depune si face scurt. Pleaca de la minus si ajunge la plus!

      Comment


      • #48
        Originally posted by gmihai24 View Post
        Daca nu vopsesti gardul arata ca dreq iar inauntru gasesti acumulator varta capsulat.Nu mai cumpara mochete pentru bucatarie ,pune gresie si scapi mai ieftin pe termen lung.Daca omu nu are radio-cas si are cd-player sau autoradio?Si mai normal se ia in calcul puterea de debitare a alternatorului nu ac.ex:daca am ac si cd putere debitare 115A =acumulator 100A,si daca am clima bizonica +cd putere debitare 115A,decat trebuie sa fie acumulatorul,de 120?Nea coco iar te-ai plictisit acasa?Da un sfat da dal calumea,avem pretenti de la dumneata.
        Nu te sfatuiesc sa intri pe terenul meu. Nici in constructii, nici in zona calculelor electrice. Retine ca am posibilitatea sa consult o echipa de ingineri proiectanti - nu in auto dar electricitatea este cam la fel - asa ca nu mai amesteca lucrurile ca eu oricum merg cu Valvoline si cu Bosch. Adica cele originale pe MB. Pentru calcule, nu mai amesteca alternatorul cu acumulatorul ca nu tine la mine.

        Comment


        • #49
          Originally posted by gmihai24 View Post
          Daca nu vopsesti gardul ...Nu mai cumpara mochete pentru bucatarie ,pune gresie Nea coco iar te-ai plictisit acasa?...
          Nu clima bizonica face legea ci harta temperaturilor medii multianuale. Pardoselile reci=Gresia sunt pentru tari calde. Pardoselile calde - Dusumeaua (lemnul) pentru tari temperat continentale unde este Romania. Mai multe citeste la subiectul Case din lemn.

          Orice alternator de pe oricare masina se dimensioneaza cam asa:
          / Tensiune / - 6, 12 sau 24 Volti, functie de tipul masinii - tensiune de referinta care determina si tipul acumulatorului -minim/maxim suportat de cele 3, 6 sau 12 elemente Volta.
          / Amperaj /
          Suma curentului (in Amperi) necesar dimensionarii alternatorului ( la mers continuu):
          - incarcare acumulator 10% din amperajul net la tensiune medie inscris pe obiect;
          - consum lumini-faza lunga, lumini ceata, lumini interioare;
          - consum AC functie de tipul omologat;
          - consum sistem electronic de comanda al masinii ("calculatoarele masinii");
          - consum sistem audio/video LA PUTEREA MAXIMA CONSUMATA DE ACELE APARATE si nu puterea boxelor/difuzoarelor;
          - consum rezidual pentru acoperirea pierderilor pe cablaje.
          Sper ca puteti sa faceti asta pentru masina dvs.
          Eu nu am reusit. Gastile de specialitate de la producatori de aceea sunt platiti.
          Asa ca, daca a fost omologata cu acumulator de 90 Ah/630 A, avand toate acele dotari de mai sus, avand probleme / pornire la peste 5 sec. /, l-am schimbat cu unul mai mare. Si am ales unul cu capacitate de debitare in sarcina (amperaj la consum) mai mare.
          Ca bosorog mai am o rugaminte personala. Nu mai dracuiti atata. Chiar daca expresiile dvs. va scutesc de multe alte cuvinte existente IN LIMBA ROMANA. Sanatate.

          Comment


          • #50
            Domnu coco ,pana nu va enerveaza cineva nu ne spuneti mura-n gura,ne spuneti codificat. Cat despre pardoseli e corect ,eu am spuso sub forma de gluma ca sa nu mai ardeti mocheta.Sper ca nu va suparat gluma.Drumuri lungi fara reparatii.

            Comment


            • #51
              Niciodata nu m-a enervat cineva ca persoana. Doar prestarea/postarea sa. In sudul Moldovei este o vorba: nu ma enerveaza ca ma ciupe o cioara cu ciup. Ci aia fara. Si, acu, cand incepi sa scrii mai batraneste, ca meriti? Nu este un compliment. De ce sa te ia lumea in balon mai intai ca habar nu ai de aia limba romaneasca? Numele meu /apelativul/ este Coco. Era pe vremea mea o mandrie sa te chinui sa scrii/vorbesti romaneste. Chiar regionalismele erau la mare pret. Am intalnit romani/nemti/armeni/tigani/turci... /evrei nascuti in Romania, care, dupa 20-30 de ani de la plecarea de acasa-cum spun ei-, vorbesc la fel de bine. Bucurie!

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF