Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema alternator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema alternator

    Daca decuplezi bateria cu motorul pornit, mercedesul se opreste? sau functioneaza in continuare? Intreb asta pt ca...am ceva probleme cu bateria sau nu stiu cu ce...raman fara curent cam des...(mai ales daca opresc si ascult muzica)...si cineva mi-a demonstrat cu un vw ca daca scoti bornele la baterie in mers nu trebuie sa se opreasca; vw nu s-a oprit iar mercedesul da. Astea inseamna ca am o problema cu alternatorul?
    MB w202 c180 93'

  • #2
    Sal ,mergi la un electrician sa-ti verifice cu un aparat de masura alternatorul si sistemul de redresare.Bafta.

    Comment


    • #3
      Nu te mai juca la borne. Nu are nici o problema alternatorul. Doar ca ACUMULATORUL este pe duca. Spre deosebire de alte marci, MB-ul w202 are si limitator de incarcare - la cca. 14,25V. Adica, la decuplare acumulator, curentul de la alternator nu mai are unde merge si se supraincarca instalatia electrica. Intra in functie limitatorul de tensiune si se DECUPLAZA SURSA: alternatorul/motorul, adica se opreste motorul. Un vw cere 20-30A iar un MB 40-80A. Iar daca faci calcule de consum pentru un sistem audio de 20w - cca. 3A, nu mai trebuie sa intrebi de ce se intampla asa. Parerea mea este sa verifici corect acumulatorul, daca este pe duca schimba si nu mai face experiente pe masina ta. Intervine DOAR DACA AI REALE PROBLEME!

      Comment


      • #4
        bateria e rombat si are 4-5 luni de cand a fost cumparata noua...

        Comment


        • #5
          Domnu' coco ,ma-ti debusolat complet si am ramas perplex.))))Din spusele dumneata ,daca am bateria incarcata maxim ,mi se poate oprii motorul in mers din cauza nebunului ala de limitator domle'.Ca de la electrician la dumneata (nu va cunosc profilul) care din noi trebuie sa mai studieze procesul de 'incarcare' al acumulatorului(si nu baterie)?
          Last edited by gmihai24; 06-29-2012, 19:42 PM.

          Comment


          • #6
            Daca scrie pe ea rombat, caranda sau zap, ar fi o gresala sa functioneze mai mult de 4-5 luni.
            Repari alternatorul, si apoi cumperi Varta, dupa care nu te mai doare capul.
            Originally posted by didulic View Post
            bateria e rombat si are 4-5 luni de cand a fost cumparata noua...

            Comment


            • #7
              Originally posted by epurare_coco View Post
              Nu te mai juca la borne. Nu are nici o problema alternatorul. Doar ca ACUMULATORUL este pe duca. Spre deosebire de alte marci, MB-ul w202 are si limitator de incarcare - la cca. 14,25V. Adica, la decuplare acumulator, curentul de la alternator nu mai are unde merge si se supraincarca instalatia electrica. Intra in functie limitatorul de tensiune si se DECUPLAZA SURSA: alternatorul/motorul, adica se opreste motorul. Un vw cere 20-30A iar un MB 40-80A. Iar daca faci calcule de consum pentru un sistem audio de 20w - cca. 3A, nu mai trebuie sa intrebi de ce se intampla asa. Parerea mea este sa verifici corect acumulatorul, daca este pe duca schimba si nu mai face experiente pe masina ta. Intervine DOAR DACA AI REALE PROBLEME!
              Nu te supara dar ceea ce ai scris tu mai sus sunt aberatii, toate masinile au ``releu de incarcare`` ce limiteaza incarcarea la aprox 14 v in functie de releu pana si batrana dacie 1300 din 1979, daca la masina ta ii dai muzica la maxim iti pui halogenele dai drumul la dezaburire actionezi simultan geamurile electrice poate ajungi la 80A, nu vad de ce VW ar consuma mai putin curent?

              Colegul de mai sus are o problema, poate fi bateria sau incarcarea, pana nu se masoara cu un voltmetru fiecare in parte nu ne putem noi da seama.

              Comment


              • #8
                Lucrurile sunt destul de simple dupa cum le vad eu: dupa cum stiu, orice DIESEL odata pornit functioneaza fara baterie deoarece nu are nevoie de curent, fiind motor cu compresie. Bineinteles ca vei simti lipsa diverselor accesorii care trag curent din baterie, dar motorul in sine merge. Daca vad bine tu ai benzina, unde prezenta bateriei este esentiala pentru scanteile de la bujii, de aceea ti s-a oprit. Pot sa pun pariu salariul pe o luna (mai putin rata la banca ) ca prietenul tau avea diesel.
                Daca totusi bateria ti se descarca prea repede inseamna ca e batrana si obosita, ai vre-un consumator, sau nu se incarca ok. Prima varianta pica. As merge pe a doua, dar inainte sa te apuci sa cauti acul in carul cu fan, mergi la cei de unde ai cumparat-o si explica-le ca ai probleme si sa iti masoare incarcarea. Daca se incarca bine inseamna ca ceva iti ramane "cuplat" si iti trage curent in stationare.
                Last edited by haddess; 06-30-2012, 06:56 AM.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #9
                  Pot sa pun pariu cu haddes pe salariul lui ca nu mi se opreste nici un benzinar care detine un alternator bun atunci cand scot bateria.Daca dieselul tau de care vorbesti lucreaza doar prin compresia proprie si nu are nevoie alternator(pt ca asa reiese din ce spui tu) cum mama naibi ar mai functiona ecu si alimentarea si etc, etc.Peace ,nu vreau sa supar pe nimeni da prea o ardem aiurea si nu lamurim colegi.

                  Comment


                  • #10
                    Pentru didulic,dute frate si verifica instalatia electrica de la alternator pana la acumulator ,inclusiv alternatorul.Dao in mama ei de treaba.Omu i-ti spune ce sa faci si tu nu vrei.Verifica ,repara si apoi vino si spune-ne ce ai rezolvat,daca ai placere bine-nteles.Te asteptam cu rezolvarea.Bafta.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by gmihai24 View Post
                      Pot sa pun pariu cu haddes pe salariul lui ca nu mi se opreste nici un benzinar care detine un alternator bun atunci cand scot bateria.Daca dieselul tau de care vorbesti lucreaza doar prin compresia proprie si nu are nevoie alternator(pt ca asa reiese din ce spui tu) cum mama naibi ar mai functiona ecu si alimentarea si etc, etc.Peace ,nu vreau sa supar pe nimeni da prea o ardem aiurea si nu lamurim colegi.
                      Daca scoti in mers bateria, motorul nu se opreste (asta in cazul in care detii un alternator bun...incarcare 13.8-14.4 V). Vezi daca alternatorul incarca in limitele respective. In cazul in care ramai rapid fara curent (ascultand muzica sau altceva), inseamna ca problema este din acumulator. In orice caz, masina nu se opreste daca scoti una din bornele acumulatorului.

                      Comment


                      • #12
                        In limbajul onomatopeic anglo-american nu exista cuvinte distincte pentru baterie si acumulator. Doar in limbile cu origine latina. Fiind din Romania, pot semnala ca alternatorul este nu numai inutil dar si daunator in prezenta sa pe circuit pentru o baterie. DE ACEEA INSIST PE DENUMIREA CORECTA DE ACUMULATOR.
                        Domnule ENTTY.
                        Simplele legi ale fizicii din scoala elementara nu justifica expresia dvs. ABERATII. Am in familie un VW si cunosc aceasta nazbatie de a se decupla bornele. Doar ca cei care fac asta au un al doilea acumulator ascuns. Probabil, teribilism tineresc.

                        Comment


                        • #13
                          haddess... intradevar vw era diesel. O sa fac ce mi-ati zis cat de repede pot si o sa revin ( de cand am postat si pana acum nu a mai facut figuri, dar nici n-am mai ascultat muzica cu motorul oprit)

                          Comment


                          • #14
                            Daca se opreste motorul cand s-au scos bornele,atunci problema e la alternator (rotor,stator,carbuni,bla bla bla...)...daca nu se opreste,alternatorul incarca si acumulatorul este de vina... si dieselul si benzina au nevoie de alternator ca sa functioneze,benzina in primul rand pentru pompa de benzina si scanteie...Sfatul meu este ca AI ALTERNATORUL BULIT.

                            Comment


                            • #15
                              Da domnule COCO si eu cand ramaneam fara curent iarna la dacia papuc(era masina de servici) o porneam cu acumulatorul de pe masina mea.Si uite asa cu masina pornita puteam sa pun linistit acumulatorul descarcat la locul lui fara sa mi se opreasca motorul.Sti ce e culmea domnu COCO,o avea si dacia doi acumulatorii????)))))))

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF