Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema alternator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Bai oameni buni,daca omului nu ii baga 14v +/- 0,4v este alternatorul de vina e asa greu de inteles???ca bateria are alte valori asta e alta treaba,dar UN ALTERNATOR IN MINTILE LUI TREBUIE SA BAGE 14V +/-0,4V... Recunosc ca mai sus am gresit eu!!!

    Comment


    • #32
      Colegul nostru ["Omul"] a spus: in repaus (adica tensiunea acumulatorului), cca. 12v. Cu motorul pornit (implicit alternatorul), cca. 14 V. Ce anume este de inteles asa greu? Sau nu ai formatat si incarcat NICIODATA un acumulator de masina?

      Comment


      • #33
        Originally posted by didulic View Post
        Daca decuplezi bateria cu motorul pornit, mercedesul se opreste? sau functioneaza in continuare? Intreb asta pt ca...am ceva probleme cu bateria sau nu stiu cu ce...raman fara curent cam des...(mai ales daca opresc si ascult muzica)...si cineva mi-a demonstrat cu un vw ca daca scoti bornele la baterie in mers nu trebuie sa se opreasca; vw nu s-a oprit iar mercedesul da. Astea inseamna ca am o problema cu alternatorul?
        MB w202 c180 93'
        Ok, am gresit,nu am citit bine si nu am inteles,inainte de toate daca alternatorul este dus in bord trebuie sa apara bateria rosie...simbolul care iti da de stire ca nu incarca! Asa ca tind sa cred ca bateria este dusa!

        Comment


        • #34
          cel mai simplu raspuns:P... nu se aprinde nicio baterie rosie in bord...luminile in bord sunt f slabe cand pun contactul si abia invarte si abia porneste...deci cred ca rezulta bateria. Vad ca pe talonul de cand a fost cumparata scrie :ROMBAT CYCLON 12V x 66 AH si vad ca de fapt are 1 an si 2 luni.

          Comment


          • #35
            a...si dupa ce porneste...luminile din bord au intensitatea normala...functioneaza tot ce e electric corect

            Comment


            • #36
              Exista, ca intotdeuna, o explicatie.
              Seria ZERO A ORICARUI PRODUS ROMANESC este extraordinara. Seria 1-10 exceptionala. De la 11 la 50 buna. De la 51 incep furturile. ADIO CALITATE. Asa ca este doar dupa bafta.

              Comment


              • #37
                Ca recomandare pentru didulic.Puneti acumulator de 100A si sa aiba cca mai mare sau cel putin egal cu 750A.Bafta.

                Comment


                • #38
                  o varta intre 70-80 A nu e buna? ca drept 6-700 ron cat e una de 100 nu as da.

                  Comment


                  • #39
                    Macar daca ai putea sa i-ti pui blue sau silver de la varta dar de la 80A inclusiv in sus.Asa ai la iarna baza ca va porni la sfert fara batai de cap.Parerea mea.Mai multe persoane mai multe pareri.Sti cum se spune despre orice "cum il intretii asa va merge".Bafta.

                    Comment


                    • #40
                      Nu vreau sa fac reclama dar uite site-ul de la varta bucuresti [url]www.v-auto.ro. Ai blue dynamic de 80A cca de 740 cod acumulator F17 pret 420 ron si silver dynamic de 85 A ,cca 800 ,cod F18, pret 460 ron.Si pentru 540 de ron ai silver H3 de 100A, cca 830.Scria ceva pe site ca au si cu transpot de 19 ron.Bafta la vanat acumulatori.

                      Comment


                      • #41
                        Afara este vopsit gardul. Cand te duci sa cumperi, gasesti leopardul!
                        Colegul nu a prezentat dotarile masinii. Daca are AC si radio-cas, minim. 90Ah. Daca nu, merge si 75Ah. Eu merg pe capsulate sa nu mai ard mocheta din bucatarie.

                        Comment


                        • #42
                          Daca nu vopsesti gardul arata ca dreq iar inauntru gasesti acumulator varta capsulat.Nu mai cumpara mochete pentru bucatarie ,pune gresie si scapi mai ieftin pe termen lung.Daca omu nu are radio-cas si are cd-player sau autoradio?Si mai normal se ia in calcul puterea de debitare a alternatorului nu ac.ex:daca am ac si cd putere debitare 115A =acumulator 100A,si daca am clima bizonica +cd putere debitare 115A,decat trebuie sa fie acumulatorul,de 120?Nea coco iar te-ai plictisit acasa?Da un sfat da dal calumea,avem pretenti de la dumneata.

                          Comment


                          • #43
                            SURPRIZA! Am pus o baterie de 100A si 750 la pornire...si..a pornit la fel de greu; invarte greu si foarte..ragusit; mi-a zis cineva ca ar fi carbunii de la electromotor...se poate? unde-i gasesc de cumparat?

                            Comment


                            • #44
                              In principiu daca mai ai macar 1cm din carbuni se pot reconditiona.Adica cu o bucata de smilghel fin(sau cum o fi corect) se readuce la forma 'patratoasa'(dreptunghiulara si neteda).Se curata bine suprafetele de contact ale rotorului cat si canalele de despartire.Eu personal am mai reconditionat vreo doua si nici acum dupa vreun an nu au probleme cu ele.Bagi si un pic de vaselina la bendix si merge brici.Acuma totul depinde de starea actuala a electromotorului tau.Bafta.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by didulic View Post
                                SURPRIZA! Am pus o baterie de 100A si 750 la pornire...si..a pornit la fel de greu; invarte greu si foarte..ragusit; mi-a zis cineva ca ar fi carbunii de la electromotor...se poate? unde-i gasesc de cumparat?
                                Bine. Acumulatorul are acea capacitate. Doar ca trebuie incarcat. Dupa ce vei face un drum de minim 250km, daca poti fara alti consumatori porniti, sa se incarce, om vedea. La acele forte care sunt in alternator, marimea? carbunilor este doar o parere a unui incepator. Sau a unuia care vrea bani. FARA SA FACA NIMIC.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF