Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Temperatura apa W202 ,250d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mersi mult.
    Am mai uitat sa zic ceva,cand e cald afara sau la stationare si trece temperatura de limita normala ventilatorul nu porneste,adica chiar daca temperatura e de 100 de grade pot sa il opresc cu mana.
    E vorba tot de termostatul acela,nu?
    Last edited by gigi_herseni; 12-29-2009, 23:23 PM.

    Comment


    • #32
      In legatura cu pornirea ventilatorului nu stiu ce sa zic , asta poate fi din cauza vascocuplajului , s-au a senzorilor...sa vedem ce zic si ceilalti colegi.

      Comment


      • #33
        Originally posted by popica35 View Post
        Va salut. Spuneti-mi daca e normal ca acul ce indica temp.apei e normal sa stea in pozitia ce se poate vedea in poza alaturata si cam ce temperatura are apa in acea pozitie? Multumesc...motorul e 2500 diesel ,83 kw.
        e k prietene,asa tr.sa stea,bafta!

        Comment


        • #34
          Quote:
          Originally Posted by ghita_atm View Post
          Salutare!
          La mine e tocmai pe dos la mers intains in afara, imi arata numai vreo 60 de grade, iar in aglomeratia din bucuresti atinge liniuta de 80. Ce parare aveti?...din cate stiu eu nu prea e bine,nu?

          Schimba termostatul. Behr Thetmot-tronik. Recomandare pe care a facut-o Doktoru' de cand il stiu. Despre ce masina e vorba?



          E vorba de C180 Esprit din 94. Cred ca solutia este sa schimb termostatul intr-adevar. Mai ales ca (daca nu ma insel) acum il am pe cel original de cand s-a facut masinuta.
          Multumesc mult de sfaturi! Numai bine si La Multi Ani!!
          C180, Esprit, 95

          Comment


          • #35
            Apropos unde se gaseste termostatul asta Behr Thermotronik, ca ce am gasit sunt numai Vernet si /sau Wahler
            C180, Esprit, 95

            Comment


            • #36
              Originally posted by ghita_atm View Post
              Apropos unde se gaseste termostatul asta Behr Thermotronik, ca ce am gasit sunt numai Vernet si /sau Wahler
              Cauta la magazine de piese auto.Trebuie sa se gaseasca.Daca trebuie schimbat sa nu pui altceve decat Behr

              Comment


              • #37
                Originally posted by gigi_herseni View Post
                Mersi mult.
                Am mai uitat sa zic ceva,cand e cald afara sau la stationare si trece temperatura de limita normala ventilatorul nu porneste,adica chiar daca temperatura e de 100 de grade pot sa il opresc cu mana.
                E vorba tot de termostatul acela,nu?
                Cateva aspecte:
                1. Liniuta dintre 80 si 120 este 100 (stiu ca s-a mai scris).
                2. Temperatura normala la care sta in general W202, W124, W123 este putin peste 80 de grade. As zice ca e undeva la 85 daca ne luam dupa ce scrie in general pe termostate. Parca e si norma asa nu?
                3. Daca in mers urban dupa ce s-a deschis termostatul ventilatorul de pe motor se poate opri cu mana atunci vascocuplajul mai are putin de trait. Unul nou si original costa cam 100 de euro, in functie de dealer. Am specificat pozitia ventilatorului ca fiind pe motor, pentru ca acela porneste "comandat" de vascocuplaj. W202 mai vine echipat si cu electroventilatoare montate in fata radiatorului...in general cele cu clima.
                4. Sistemul de racire al masinii este presurizat la 1.4 bari, temperatura la care apa (amestecata sau nu cu antigel) are punctul de fierbere peste 120 de grade. Totusi e recomandat sa nu ajunga acolo ci sa stea frumusel la 85.

                Ca motorul merge sau nu mai bine la 95 nu comentez. Cert este ca toate mercedesurile pe care le-am condus cu codurile de caroserie mentionate la punctul 2 stateau la 85...sau putin peste 80.

                Recomand calduros functia search pe tema aceasta. Veti gasi multe informatii utile.
                Multa sanatate si un An nou fericit!
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #38
                  Mersi si La multi ani tuturor!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by popica35 View Post
                    Va salut. Spuneti-mi daca e normal ca acul ce indica temp.apei e normal sa stea in pozitia ce se poate vedea in poza alaturata si cam ce temperatura are apa in acea pozitie? Multumesc...motorul e 2500 diesel ,83 kw.
                    am acelasi model c 250 d,stai linistit ca e bine,abia de la 120 grade iti intra pe rosu,e ok.

                    Comment


                    • #40
                      Salutare tuturor! (w202 C180 an 94' benzina fara AC) am avut si eu aceeasi problema cu temperatura vara aceasta cand nimeream in trafic mi se ridica chiar peste liniuta aia de 100 grade, in afara pe drum intins tm. statea un pik mai sus de 80 grade.Acum iarna temperatura nu mai creste sta la 80 grade indiferent ca sunt in oras sau in afara si inca ceva ventelatorul mi se invarte tot timpul e bine sa fie asa?

                      Comment


                      • #41
                        Ventilatorul din cate stiu oricum se va invarti mai tare sau mai incet,parca vascocuplajul ala are un lichid in el care in functie de temperatura devine mai vascos si transmite mai multa putere(de la motor) elicei,exact asa am patit si eu,in oras vara se ridica temperatura si afara din oras revine la normal.Cred ca acel lichid ori a disparut ori si-a pierdut proprietatile iar cand se incalzeste motorul nu isi mai modifica vascozitatea.Verifica atunci cand e motorul cald(peste 80 grade) daca il poti opri cu mana,daca da atunci cred ca aceeasi problema ai si tu ca a mea,trebuie schimbat vascosuplajul.

                        Comment


                        • #42
                          Salut! Gigi am facut cum mi ai spus tu, am incalzit masina pana la 80 grade si am incercat sa opresc ventilatorul cu mana si sa oprit.Dupa ce iam dat drumul sa pornit iar dar parca nu mai avea forta.
                          Stie cineva daca se poate de schimbat singur vascosuplajul? sau trebuie neaparat sa mergi in service.

                          Comment


                          • #43
                            Stie cineva daca se poate de schimbat singur vascosuplajul? sau trebuie neaparat sa mergi in service.

                            Comment


                            • #44
                              Se poate schimba.
                              Ca sa ai acces mai usor la el poti desface traversa aia din fata ce uneste cele doua cadre ale farurilor. Sunt 4 suruburi de desfacut (cheia de 13 parca). Desfaci deflectoarele de aer din fata radiatorului si din spate. Scoti clemele de sus cu care e prins radiatorul ca sa-l poti trage intr-o parte. Eu am facut manevra fara sa desfac furtunele de la radiator => nu am pierdut nici un gram de antigel. Totusi m-a ajutat faptul ca am putut sa misc stanga dreapta de radiator. Odata ajuns la paleta, o desfaci iar apoi direct desfaci cuplajul. E o cheie mai mare...nu mai stiu exact ce numar. Din cate stiu sunt mai multe variante de prindere atat la radiator cat si la cuplaj respectiv paleta. Depinde pe care-l ai tu.
                              Pui totul la loc si talpa.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • #45
                                Multumesc mult pentru ajutor!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF