Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martor motor aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor motor aprins

    Buna ziua!Poate ma ajuta si pe mine cineva cu o parere.Am schimbat acum vreo luna kit-ul de transmisie si cand am iesit din service, dupa vreo trei km mi s-a aprins martorul motor in bord (C class, 2007, diesel, cutie automata, 150 cp, 2148 cm), m-am intors la service si s-a remediat problema explicatia fiind ca "s-a atins un senzor".Astazi, din senin, aceiasi problema...masina trage destul de bine, nu am remarcat nimic anormal (in prezent am 100.000 km), dar martorul motor se incapataneaza sa ramana aprins.Stie cineva ce poate fi?O fi grav? Sa precizez ca nu am mers la Reprezentanta cu C-ul (experiente negative cu fosta masina traite la Reprezentanta) si nici acum nu ma incanta ideea de a ma duce la ei.O sa incerc sa ma duc sa fac o diagnoza, dar pana atunci poate ma ajutati cu vreo parere.Multumesc frumos!

  • #2
    Buna! Martorul "check engine" este un martor comun pentru multe probleme. Daca s-a aprins din nou nu inseamna neaparat ca este aceeasi problema. Si tocmai pentru faptul ca sunt destul de multe chestii care aprind acest martor, indicat este sa o pui pe tester, de preferat Star Diagnosis sa vezi ce erori arata, ca sa ai un punct de plecare.
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

    Comment


    • #3
      Mergi la tester, nu ignora martorul chiar daca merge bine.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        O problema asemanatoare am avut si eu in iarna cu martorul "check engine". La mine motorul nu mai tragea si nu se tura mai mult de 2000-2500 ture... Martorul se aprindea si se stingea. AM fost la service, l-am pus pe diagnoza si mi-a spus ca nu sunt coduri de eroare pt piese ci cdoar o neconcordanta intre computerul masinii si nu mai stiu ce. Problema poate fi si una electrica, si, desi neexperimentat, explicatia data de ei mi se pare cat de cat plauzibila
        "Un barbat care poate conduce o masina in siguranta in timp ce saruta o fata draguta nu da atentia cuvenita sarutului." (Albert Einstein)

        Comment


        • #5
          Sa precizez ca nu imi apare "check engine" ci doar semnul acela care (dupa mine) seamana cu un motor.Dimineata am avut senzatia ca " nu tragea".M-am bagat intr-o depasire si era cat pe ce sa nu o pot face pentru ca acul vitezometrului s-a miscat cu greu de la 70.Voi incerca astazi sa fac o programare pe undeva.

          Comment


          • #6
            In cazul asta as suspecta turbina cu probleme in functionare, dar nu o lua de buna fara o testare. Incearca un tester chiar si la reprezentanta daca in alta parte nu gasesti Star. Nu cred ca sare mai mult de 150 lei. Cauta nr. de telefon al reprezentantei de acolo si da-le inainte un tzarr sa ii intrebi de pret si eventual o programare. Martorul acela de care spui se cheama "check engine" si indica probleme in functionarea motorului in general. De aceea e un martor important si e greu de dat cu presupusul daca nu ai si niste simptome cu care sa asociezi presupunerile.
            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

            Comment


            • #7
              Problema e in curs de rezolvare.Am facut diagnoza si s-a constatat ca e dus nu stiu ce senzor de presiune...astazi il voi schimba.Nu stiu exact cum se numeste, dar am aflat pretul adica 308 ron+manopera.

              Comment


              • #8
                Probabil Debimetrul de AER...senzorul pentru AER...poate si EGP-ul

                Comment


                • #9
                  Te rugam daca esti draguta, sa ne spui si noua despre ce senzor a fost vorba, poate pe viitor se vor mai lovi si altii de problema asta.
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Portofel View Post
                    Probabil Debimetrul de AER...senzorul pentru AER...poate si EGP-ul
                    Salut!
                    Cred ca ai vrut sa tastezi EGR ( cu toate ca tastele P si R nu sunt una langa alta) inseamna evacuare gaze recirculate...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cristian C. View Post
                      Salut!
                      Cred ca ai vrut sa tastezi EGR ( cu toate ca tastele P si R nu sunt una langa alta) inseamna evacuare gaze recirculate...
                      Da,probabil asa mea venit
                      Oricum Debimetrul si EGR-ul...amandoua se pot curata,fara sa fie schimbate.

                      Comment


                      • #12
                        Din pacate, m-am dus bou si am venit vaca, adica nu stiu ce senzor mi s-a montat.Sa nu radeti!De pus senzor s-a pus pentru ca eram de fata, s-a pus senzor original, dar pe cutie nu scrie decat "senzor presiune".Nu am primit factura pentru ca am ajuns "cu pile" la meseriasul care a facut operatiunea si nu a considerat necesar sa imi elibereze vre-un document asa incat habar nu am ce fel de senzor era. S-a petrecut ceva care m-a derutat...domnul meserias a facut o regenerare a filtrului de particule, mi-a comunicat ca filtrul era imbacsit in proportie de 60% si ca de pe la 70% voi incepe sa am probleme si ca un filtru de particule costa 2000 de Euro.Nu stiu ce sa zic...masina are cam 100.000 km reali si orasul in care stau are doua semafoare deci nu prea am pe unde sa o chinui iar atunci cand merg in afara orasului mai pun "calutii" la alergat si atunci de ce s-a imbacsit asa repede?Poate nu am eu o reprezentare corecta a ceea ce s-a petrecut.''Regenerarea" a durat cam 15 minute, au iesit tot felul de mirosuri de ars, praf o multime, dar nu am remarcat nimic schimbat in mers adica nu trage nici mai bine, dar nici mai rau.A mai facut cineva aceasta operatiune?
                        Last edited by Ana; 05-07-2012, 11:20 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Oamini buni,

                          de curand si mie mi s-a aprins martorul motor la bord,dar iata cum se comporta:
                          -se aprinde DOAR cand nivelul carburantului din rezervor scade dupa jumatatea rezervorului,apoi se stinge acest martor.

                          Am fost acum la reprezentanta MB si mi-au zis ca e vorba despre un senzor de temperatura a carburantului,care trebuie schimbat si cost cam 100 euro,in Italia.

                          A doua chestiune:
                          -i-am zis sa-mi dea pagina pe care scria tot ce gasise ei in memoria computerului si n-au vrut,au zis ca e confidential.
                          E normal asa?

                          Cu respect...

                          Comment


                          • #14
                            Uitasem sa va zic,

                            in urma cu doua saptamanai am facut revizia tip C (manutenzione C) in care ei zic ca mi-au schimbat filtre aer,motorina,etc.

                            Iar un amic care are si el MB E class,mi-a zis ca lui i s-a aprins martorul motor cand filtrul de motorina era plin de mizerie,dupa care nu i s-a mai aprins.

                            Deci,sa fie in stare acesti mecanici de la MB Italia,sa faca astfel de tampenii? chiar asa?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by niculaie n. View Post
                              Uitasem sa va zic,

                              in urma cu doua saptamanai am facut revizia tip C (manutenzione C) in care ei zic ca mi-au schimbat filtre aer,motorina,etc.

                              Iar un amic care are si el MB E class,mi-a zis ca lui i s-a aprins martorul motor cand filtrul de motorina era plin de mizerie,dupa care nu i s-a mai aprins.

                              Deci,sa fie in stare acesti mecanici de la MB Italia,sa faca astfel de tampenii? chiar asa?
                              DA !!! SUNT IN STARE !!! Cei de la mercedes Milano au fost in stare sa-mi zica ca trebuie schimbat lantul de distributie ca facea un zgomot,in schimb era un colier pe teapa de esapament ce suna...deci da-ti seama !!!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF