Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pompa benzina C180 W202 '93/12

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu din fericire am rezolvat-o,la mine a fost pompa de benzina,am schimbat-o,iar acum merge brici
    # #

    Comment


    • #32
      Si eu am avut o asemenea problema , dar s- a rezolvat 'din mers' sincer nu stiu cum ,efectiv imi arata jumate de rezervor si eu nu aveam benzina , pornea si se oprea ,am desfacut conducta alimentare ce vine din pompa in rampa injectoare si nimic, cand am pus contact ...am luat 10 litri de benzina si am pus in rezervor si de atunci nu mai am probleme , merg cu masina si pe rezerva si totul este ok.

      Comment


      • #33
        Originally posted by arh_vali View Post
        Mai baieti, sa-mi spuna si mie un baiat care stie, cum dracu' ajunge benzina din stanga in dreapta... am crezut ca stiu, dar se pare ca nu e chiar asa.
        Eu nu vad furtun de intrare exterior, in senderul din dreapta. Deci, presupun bine ca e un furtun in rezervor? Daca da, conform carui "principiu" urca benzina prin furtunul ala, "la deal", din stanga in dreapta (eu pompa electrica nici nu vad, si nici nu gasesc, daca ar exista)?
        Si ce-i cu furtunul ala de intrare, al senderului stanga... ?
        Nu ma prind totusi, fara s-o fac bucati, de ce nu ajunge benzina din stanga in dreapta...

        Sender stanga:


        Sender dreapta:
        sal te rog daca ai gasit rezolvarea spunemi-o si mie ,am patit la fel cand ajunge benzina la jumatatea rezervorului se opreste masina ,alimentez si plec imediat dar nu stiu care e problema de ce nu trece benzina din trun rezervor in altul . multumesc anticipat

        Comment


        • #34
          In aceasta pagina gasiti tot sistem alimentare referitor la rezervor .Si la mine s-a intamplat sa imi arete jumate rezervor si masina nu pornea ,dar asta dupa ce a stat ridicata pe o parte cam o saptamana in garaj ,am lasat masina jos si tot nu imi ajungea benzina la pompa de benzina , am schimbat filtru si pompa ,coliere noi si degeaba ,am bagat 10 litri de benzina si am pornit masina si de atunci si-a revenit merg cu ea si cu becul aprins pe rezerva. Din schemele pe care le-am cautat anul trecut ca atunci a fost problema am gasit aceasta pagina unde explica sistemul de trecere al benzinei din stanga in dreapta .Eu a-s recomanda sa schimbati sonda de benzina care vine in stanga cea de pe partea sofer acolo intra furtunul de retur si din poze ce am vazut aceea are si o supapa pe acea teava si cum arata in pagina de mai jos ,cam asta este cu problema .Am un rezervor pe o jumate de masina dar greu de ajuns acum la el din cauza la vremea de afara , ca sincer si eu sunt curios sa vad ce este in el . Furtunul care intra in sender stanga este returul ce vine din fata de la motor de la injectoare.

          Comment


          • #35
            Va salut, am si eu un w202 c180 si am o problema si anume am descoperit azi schimband filtru de benzina ca,conducta de tur este fisurata.
            Intrebarea mea este daca gasesc de cumparat conducta si oare duce pana la motor sau ii din segmente.
            Va multumesc si toate cele bune.
            Attached Files

            Comment


            • #36
              Salut tuburile le gasesti de cumparat normal si nu costa asa mult asa ca mai bine le cumperi noi.
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #37
                Probleme cu alimentarea w202

                Salut. Multumesc pentru postarile voastre . am descoperit problema cu transferul de combustibil cel putin la mine ... La sonda din partea stanga care este si returul de la motor face transferul in partea dreapta a rezervorului . in capatul sondei
                Este o parte care arata ca un sorb in el intra o teava care transfera dintr-o parte in alta . transferul se face pe baza de presiune avant in capatul sorbului ca o diuza ce ajuta pompa sa faca presiune sa colecteze motorina din stanga... La mine era infundat mai sus de diuza si imi consuma doar din dreapta

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF