Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pompa benzina C180 W202 '93/12

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Reciteste postul meu am specificat cel verde nu cel alb.
    http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

    Comment


    • #17
      Acesta este modulul comfort geamuri electrice plus trapa ,atunci cand are masina, de defectat nu cred sa se defecteze asa usor , de verificat cel mai bine il verifica un electronist, eventual daca geamurile nu coboara din cheie poate fii si de la vreo siguranta, din cate imi amintesc bine aminte la al meu w202 cand bagai cheia in usa roteai s-o deschizi si mai tineai in pozitia respectiva cateva secunde coborau geamurile, foarte buna metoda in zilele cu caldura mare, si de asemenea cand le aveai deschise roteai cheia in usa spre inchidere si o tineai la fel cateva secunde si urcau geamurile, la modelele cu cheie cu infrarosu nu stiu cum este .
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Salutare .
        Am avut si eu acceasi problema ca a voastra pe autostrada la macaronarii din Italia , dar am avut noroc ca dupa ce s-a oprit masina in mers ( cu jumatate de rezervor ) a avut bunavointa sa nu ma lase in drum si am ajuns la prima benzinarie in 30 km si`am alimentat . Si asta nu a fost totul ... pana in Romania a trebuit sa alimentez cam la fiecare peco (din 300 in 300 de km ) pentru ca daca ajungeam la jumatate de rezervor dadea sa se opreasca .
        Dupa toate verificarile inutile pe care le-am facut ... relee , pompa , filtru , conducte , etc ... am aflat ca in ambele compartimente din stanga si din dreapta rezervorului ... se afla cate o pompa (pozitia 35 si 17 din desenul colegului arh_vali ) una are rol de transfer de benzina ... cealalalta presupun ca pentru reglarea nivelului .
        Tinand cont de toate detaliile care vi le-am zis m-am interesat sa vad care e costul pentru inlocuirea pompelor si bineinteles am ramas marcat pentru ca ma ajungea in jur de 300 euro cu manopera si piese noi .
        Dar cum la noi romanul se descurca ... am gasit un rezervor complet cu tot cu conducte la 150 lei de pe un C lovit cu 90.000 d km , l`am inlocuit cu al meu si masina merge de rupe si in ziua de azi

        Parerea mea e sa rezolvati cu pompele alea ... in special cea din dreapta .
        Spor la treaba
        wwww.clubmercedes.ro

        Comment


        • #19
          Chestia din rezervorul din stanga functioneaza pe principiul venturi cauta pe net sa vezi despre ce este vorba . Nu functioneaza pe curent se foloseste doar de presiunea de pe retur ca sa traga benzina din stanga in dreapta.
          “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
          Dr. Laurence J. Peter

          Comment


          • #20
            Salut, @arh_Vali! Am intampinat si eu aceeasi problema ca a ta si a celorlalti baieti care au postat in acest topic, la masina mea Mercedes C180 W202 Automatik, an 1995. Cu urmatoarele detalii ale problemei: am benzina in rezervor suficienta, dupa cum indica si nivelul in bord. Cand scade nivelul sub 1/3 din volum, se opreste in mod evident, ca si cand ar fi pana de benzina. Mentionez ca am incercat si am dat la cheie, pompa se aude lucrand, ceea ce inseamna ca este functionala. Deci, nu e de acolo. Si indicatorul din bord functioneaza corect, deoarece am incercat cu plin facut, sa vad care e treaba. Mai mentionez ca sunt momente in care in masina intra miros de benzina, IN SPECIAL in situatiile in care iau curbe stranse in viteza. Bineinteles ca la service mi-au zis sa schimb pompa de benzina, ca nu indica bine nivelul in bord... numai tampenii!
            Te rog sa imi spui daca tu ai rezolvat problema la masina ta, in ce fel, si ce ma sfatuiesti pe mine sa schimb/repar. La service habar nu au aia cum sta treaba cu forma rezervorului, ca are 2 compartimente si alte detalii...

            Mersi anticipat, astept raspunsul tau.
            Cu respect, ADRIAN
            Originally posted by arh_vali View Post
            Baieti, haide sa va spun ce are masina mea de fapt...

            Nu este pompa de benzina. Pe mine m-a lasat in drum prima oara, cu alimentare de 100 ron facuta. Cand s-a oprit motorul, dupa un anume numar de km, acul indica sfert de rezervor. Am tras pe dreapta, si am incercat sa pornesc. Am remarcat ca nu se mai aude pompa, cum se auzea. Atunci am decis ca e pompa. Dar nu e pompa! De ce?

            Pai, am desfacut furtunul de tur al pompei, practic cel care iese din filtrul de mai sus. In momentul cand am desfacut furtunul, ma asteptam sa navaleasca benzina, Dar totul era perfect uscat. Am crezut ca e filtrul, dar nu e... am suflat pe furtun, si intra aerul in rezervor, ca pe fereastra...

            Ce am descoperit:
            Masina are rezervor de tip "sa de cal", impartit in doua, cu o comunicare groasa in partea de sus, pentru alimentare. In partea de jos, fiecare jumatate de rezervor are cate un senzor de nivel, iar intre acesti senzori, exista o teava care egalizeaza nivelul, conform principiului vaselor comunicante. Aceasta teava este obturata cel mai probabil... mi s-a golit primul rezervor, cel din care trage pompa, iar cel de-al doilea, a ramas cu combustibil in el, motiv pentru care imi arata in bord ca "am cu ce".
            De ce nu se mai auzea pompa de bezina? Pentru ca, nu mai are bazaitul atat de puternic daca functioneaza in gol...


            O rezolv, si va dau mai multe detalii...

            Ne-am nascut in pieile goale, si tot ce e pe noi, e de castig! http://vimeo.com/26415970

            Comment


            • #21
              Revin cu rugamintea anterioara!

              @arh_vali

              Salut! Revin cu rugamintea pe care am mai formulat-o, de a-mi da si mie un sfat/raspuns cu privire la problema cu rezervorul de W202, dupa cum ti-am descris-o anterior.

              Multumesc anticipat, astept cu interes raspunsul tau! ADRIAN
              Ne-am nascut in pieile goale, si tot ce e pe noi, e de castig! http://vimeo.com/26415970

              Comment


              • #22
                salutari la toata lumea ,am si eu un c200 benzina cre are cam aceleasi probleme cu alimentarea daca rezervorul are mai mult de jumatate benzina nu am probleme daca scade sub jumatate se opreste dar dubios este faptul ca daca se opreste ma dau jos pun 200ml de benzina in rez si porneste imediat plec la drum si dupa o anumita distanta informatim50 ori150km se opreste iar repet operatia cu pusul putin de benzina si merg mai departe va rog daca cineva are informati sau poate sa ma ajute cu aceasta problema ,multumesc anticipat

                Comment


                • #23
                  la c200 din95 rezerva de benzina se afla sup aripa dreapta spate mai sus decat rezervorul si putin mai jos de buson,este mascat de aripa de protectie de plastic si de obicei este prima care se consuma

                  Comment


                  • #24
                    Salut , Cand completezi cu acei 200 ml si mergi aproximativ 50km iti scade benzina din rezervor ? adica daca ai jumatate de rezervor si se intampla sa pui de 5 ori cei 200ml de benzina mai ramai cu ceva in rezervor ? sau acul de la rezervor nu se misca deloc ?
                    wwww.clubmercedes.ro

                    Comment


                    • #25
                      Salutare,

                      Problema mea a fost similara, si rezolvarea inca nu o stiu, dar situatia e urmatoarea. Rezervorul este format din doua compartimente mari, unite printr-un gat situat deasupra axului de transmisie. Se numeste rezervor sa de cal. Este un principiu preluat din aeronautica, si aplicat la automobile. Prin gatul ala se revarsa benzina la alimentarea la benzinarie.

                      Benzina pleaca din dreapta, intra in pompa, intra in rampa unde este mentinuta presiunea, surplusul se intoarce in stanga, si in baza efectului Venturi (http://en.wikipedia.org/wiki/Venturi_effect) benzina din stanga este preluata de debitul pompei si aruncata prin niste furtune in dreapta, si tot asa. Eu aveam 20l de bezina in stanga, dar in dreapta era absolut uscat. Asa m-am prins de chestiune, si am sapat in internet. Sunt doua sonde. Ele fac o medie. Tu ai impresia ca ai benzina in rezervor, si intr-adevar ai, doar in stanga. Efectul Venturi poate fi "stricat" si de un banal filtru necorespunzator. Poate de o conducta fisurata. Poate de un furtun cu probleme. Este o chestiune foarte foarte delicata, si la rezolvare se ajunge luand lucrurile pe rand. Eu am desfacut ambele sonde si verificat conducte. Am schimbat filtrul cu unul Mann nou. Trebuie verificat tot traseul benzinei. Filtrul de admisie, ala insurubat in dreapta in rezervor.

                      Sa fiu sincer, nici pana in ziua de azi nu stiu daca la mine s-a rezolvat. Pur si simplu nu mai tin nivelul benzinei sub un sfert. Mi-a fost sila sa experimentez. O s-o fac la un moment dat. Luati-le pe rand. Filtru nou, verificat pompa, desfacut ambele sonde si verificat la ochi integritatea conductelor, cu lumina, cu oglinda, etc.

                      Bafta!

                      P.S. Intro zi mi-a coborat destul de mult, sub un sfert, si nu s-a oprit. Ar fi frumos ca dupa cotrobait pe ici pe colo, si pus filtru nou, s anu mai am problema asta...
                      Last edited by arh_vali; 08-08-2014, 21:21 PM.

                      Comment


                      • #26
                        salutare am un c200 w202 si am probleme cu alimentarea daca scade benzina sub jumatate de rezervor se opreste motorul, nu inteleg principiul prin care trece benzina din rezervorul cu returul in cel din care trage pompa, va rog daca este cineva care a mai avut aceasta problema sa-mi explice si miece este de facut

                        Comment


                        • #27
                          Literă mare, punctuație, respectă regulamentul!

                          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                          Comment


                          • #28
                            @nicol76;

                            Cred ca am fost suficient de clar, fix in postul de deasupra celui scris de tine. Ai si explicatiile clare.

                            Prima interventie. Filtru MANN (sau original) nou, combustibil. Este localizat sub un scut, spate, langa roata dreapta. Daca dupa schimbarea filtrului, situatia se pastreaza, revino pe forum... si-ti explic mai departe. In felul asta, le luam pe rand, si nu pierdem vremea cu totii.

                            Filtrul se schimba usor, nu trebuie mers la service. Ai nevoie de o tubulara de 10, lunga, o surubelnita, 2 maini, si 0.5% din creier. Urca roata spate drapta pe o bordura, inainte... asta-i tot. Ai grija sa ai un pet taiat in doua, langa tine, sa nu curga benzina pe jos. Sugruma inainte furtunul care vine din rezervor. Ai grija ca e presiune in instalatie, desfa incet, cu grija...

                            Comment


                            • #29
                              A reusit cineva sa-i dea de cap la aceasta problema,ceva concret,am patit-o si eu,inca nu am apucat sa desfac nimic,dar as vrea sa stiu cu ce sa incep,nu as vrea sa le iau prin eliminare,pentru ca ... "$$$" , stau cam prost la capitolul asta,multumesc !
                              # #

                              Comment


                              • #30
                                Salut, am inceput sa cobor destul de mult cu acul. Cum am spus si mai sus, n-am avut stare sa vad cat de jos coboara. Ajunge 1mm sub sfert. Este posibil sa fie rezolvata la mine. N-am facut mai mult decat sa arunc un ochi in "spatele" sondelor din rezervor, si sa schimb filtrul cu unul nou MANN, din cel mare, nu chinezaria mica pe care mi-a bagat-o un mecanic la care n-o sa mai merg. Se poate si un original. Tura viitoare... vad ca reprezentanta MB, a inceput sa tina cu clientul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF