Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pompa benzina C180 W202 '93/12

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pompa benzina C180 W202 '93/12

    Salut tuturor,

    Problema mea e urmatoarea: M-a lasat masina in drum, nu mai accelera de nici un fel, in ultima instanta oprindu-se motorul. Am stabilit foarte repede ca e pompa de benzina. Nu se mai auzea bazaitul ei specific. Acum merge, dar nu merge la capacitatea ei, merge greu, chinuit. Motorul porneste, merge 20 sec, si se opreste pana la urma.

    Am verificat tensiunea de alimentare a pompei, este buna. Releul este impecabil, conectorii sunt impecabili. Pompa, releu, furtune, apar in caietul de service din Berlin, ca schimbate la 90000 km (masina are acum 170000, probabil ca pompa si-a trait traiul, nu stiu).

    Am vorbit la un prieten in Berlin, astept preturile. Exclud cu desavarsire achizitia din Romanica, de la snapani ordinari.

    Ce vreau eu sa intreb; Credeti ca ar trebui dat jos si filtrul sita 2024700306, si verificat? Oare sa nu fie pompa, si sa fie asta obturat cu mizeriile din benzinariile autohtone? Exista sansa asta? Sau poate vreun furtun?
    Ar trebui spalat rezervorul?

    Oricum am intentia sa schimb tot, dar totusi...

    Multumesc anticipat!
    Last edited by arh_vali; 04-19-2012, 12:02 PM.

  • #2
    Salut, schimba filtrul si vezi daca iti mai face la fel, daca da schimba pompa, una secound originala e 200 lei, noua e foarte scumpa. Pompa nu ai cum sa o desfaci si sa o repari deoarece e capsata. Verifica si daca firele ce sunt lipite in pompa de benzina sunt la locul lor (vezi ca ai un surubrl mic cu cap de imbus). Sa deconectezi bateria inainte de a demonta pompa cu filtrul. Schimba si colierele de metal si pune unele noi si strange bine, la fel si cu furtunele (sa nu traga aer fals pe instalatie).

    Bafta
    MERCEDES-BENZ C180-W202

    Comment


    • #3
      Am vorbit deja in Berlin, la Mercedes... 300 euro pompa si toate furtunele. Ei spun ca nu se vand altfel...
      In Romania sunt: Bosch ~950 ron, Pierburg ~1050 ron...
      Furtunele sunt vreo 3 mil, colierele vreo 8 lei buc, s.a.m.d.
      O sa golsesc de benzina, o sa scot filtrul/furtunele, etc, sa le exclud p-astea in prima faza...

      Multumesc!

      Comment


      • #4
        Incearca prima data sa schimbi filtrul. Pompa nu cade asa usor. Bafta

        Comment


        • #5
          ...nu e pompa!

          Baieti, haide sa va spun ce are masina mea de fapt...

          Nu este pompa de benzina. Pe mine m-a lasat in drum prima oara, cu alimentare de 100 ron facuta. Cand s-a oprit motorul, dupa un anume numar de km, acul indica sfert de rezervor. Am tras pe dreapta, si am incercat sa pornesc. Am remarcat ca nu se mai aude pompa, cum se auzea. Atunci am decis ca e pompa. Dar nu e pompa! De ce?

          Pai, am desfacut furtunul de tur al pompei, practic cel care iese din filtrul de mai sus. In momentul cand am desfacut furtunul, ma asteptam sa navaleasca benzina, Dar totul era perfect uscat. Am crezut ca e filtrul, dar nu e... am suflat pe furtun, si intra aerul in rezervor, ca pe fereastra...

          Ce am descoperit:
          Masina are rezervor de tip "sa de cal", impartit in doua, cu o comunicare groasa in partea de sus, pentru alimentare. In partea de jos, fiecare jumatate de rezervor are cate un senzor de nivel, iar intre acesti senzori, exista o teava care egalizeaza nivelul, conform principiului vaselor comunicante. Aceasta teava este obturata cel mai probabil... mi s-a golit primul rezervor, cel din care trage pompa, iar cel de-al doilea, a ramas cu combustibil in el, motiv pentru care imi arata in bord ca "am cu ce".
          De ce nu se mai auzea pompa de bezina? Pentru ca, nu mai are bazaitul atat de puternic daca functioneaza in gol...


          O rezolv, si va dau mai multe detalii...

          Comment


          • #6
            Vezi ca mai are si o mica incapere inaccesibila normal cu rol de rezerva de 7-8 litri (dupa diverse documentatii). Asta inseamna ca si rezervorul de avarie nu are continuitate in legaturi cu compartimentul dotat cu pompa.

            Comment


            • #7
              Salut.O chestie asemanatoare am patit si eu astazi si anume mi s'a oprit masina in drum.Urma sa alimentez pentru ca mi se aprinsese becul si am crezut ca poate nu imi indica bine si am ramas fara benzina asa ca am cautat un bidon de 5 L,fuga pana la un peco,bagat in rezervor si nimic.Am sunat un mecanic care mi'a spus ca ar fi pompa si ca nu am ce sa ii fac,doar daca pot sa bat cu ceva in ea poate "isi da drumu' ".Am inceput sa caut eu pompa pe sub bancheta spate,ba prin portbagaj toata treaba tinand cam 10 minute,dupa care m'am gandit sa ii mai dau o cheie si surpriza,a pornit,a stat cam 30 de sec. dupa care iar s'a oprit.Am mai lasata'o 2 min. si am pornit iar,dupa care a mers normal.Intrebarea mea este:daca era sa cada pompa mai pornea? Mecanicul a spus ca s'ar fi incins si sa merg cu mai multa benzina in rezervor pt. ca isi face racirea cu benzina si ca trebuie sa ma pregatesc de schimbare ei.

              Comment


              • #8
                @Boddo09;

                Pompa (000 470 49 94) este sub masina, langa roata spate-dreapta, usor catre in fata. O vei gasi sub un scut de plastic (fixat cu 3 piulite M10, din plastic), intr-un ansamblu, impreuna cu filtrul de combustibil.
                Costa 7 mil, BOSCH. Daca vrei detalii, PM.

                Alimentarea se face printr-un releu, pe care il vei gasi in portbagaj.


                Verifica:
                1. Daca pompa primeste benzina, desfacand furtunul "gros", de tur (verifica filtrul sita prezentat mai sus).
                2. Daca se alimenteaza corespunzator cu curent (verifica tensiune cu aparat masura, verifica releul, contacte curatate, etc.). Daca scoti din portbagaj "acoperitoarea de roata rezerva", si bucata aia de polistiren negru din spatele portbagajului, vei gasi mufa de alimentare a pompei.

                Baga-te sub masina, cu motorul pornit. Daca pompa chitzaie in forta, si cand amorseaza, si cand merge motorul, e altceva defect. Daca bazaie mai slab, nu se alimenteaza cu benzina...
                Daca primeste 12V, masurati la borne, si nu mere, PAPA. Alta...


                Intrebare, la cine stie sigur:
                Senderul asta, din jumatatea stanga a rezervorului http://www.autoteilemann.de/media/im...9-002-004Z.PDF, are pompa electrica (motor, etc.), care se poate arde, motiv pt. care nu-mi trimite benzina in jumatatea din dreapta?


                Multumesc anticipat!

                P.S. Vei schimba pompa, dupa ce ai exclus toate celelalte cauze!!!
                Last edited by arh_vali; 05-06-2012, 20:31 PM.

                Comment


                • #9
                  Mai baieti, sa-mi spuna si mie un baiat care stie, cum dracu' ajunge benzina din stanga in dreapta... am crezut ca stiu, dar se pare ca nu e chiar asa.
                  Eu nu vad furtun de intrare exterior, in senderul din dreapta. Deci, presupun bine ca e un furtun in rezervor? Daca da, conform carui "principiu" urca benzina prin furtunul ala, "la deal", din stanga in dreapta (eu pompa electrica nici nu vad, si nici nu gasesc, daca ar exista)?
                  Si ce-i cu furtunul ala de intrare, al senderului stanga... ?
                  Nu ma prind totusi, fara s-o fac bucati, de ce nu ajunge benzina din stanga in dreapta...

                  Sender stanga:


                  Sender dreapta:
                  Last edited by arh_vali; 05-06-2012, 21:51 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Ms arh_vali,am descoperit unde se afla pompa,acum urmeaza sa incerc(cand o sa prind putin timp) a urma pasii descrisi de tine.O sa va tin la curent.

                    Comment


                    • #11
                      Problema

                      Intampin exact aceeasi problema. Compartimentul din stanga al rezervorului nu mai da inapoi benzina compartimentului din dreapta, adica unde se afla pompa de benzina, iar masina nu merge decat daca am benzina multa in rezervor. Ce e de facut? Tu cum ai rezolvat problema?


                      Originally posted by arh_vali View Post
                      Baieti, haide sa va spun ce are masina mea de fapt...

                      Nu este pompa de benzina. Pe mine m-a lasat in drum prima oara, cu alimentare de 100 ron facuta. Cand s-a oprit motorul, dupa un anume numar de km, acul indica sfert de rezervor. Am tras pe dreapta, si am incercat sa pornesc. Am remarcat ca nu se mai aude pompa, cum se auzea. Atunci am decis ca e pompa. Dar nu e pompa! De ce?

                      Pai, am desfacut furtunul de tur al pompei, practic cel care iese din filtrul de mai sus. In momentul cand am desfacut furtunul, ma asteptam sa navaleasca benzina, Dar totul era perfect uscat. Am crezut ca e filtrul, dar nu e... am suflat pe furtun, si intra aerul in rezervor, ca pe fereastra...

                      Ce am descoperit:
                      Masina are rezervor de tip "sa de cal", impartit in doua, cu o comunicare groasa in partea de sus, pentru alimentare. In partea de jos, fiecare jumatate de rezervor are cate un senzor de nivel, iar intre acesti senzori, exista o teava care egalizeaza nivelul, conform principiului vaselor comunicante. Aceasta teava este obturata cel mai probabil... mi s-a golit primul rezervor, cel din care trage pompa, iar cel de-al doilea, a ramas cu combustibil in el, motiv pentru care imi arata in bord ca "am cu ce".
                      De ce nu se mai auzea pompa de bezina? Pentru ca, nu mai are bazaitul atat de puternic daca functioneaza in gol...


                      O rezolv, si va dau mai multe detalii...

                      Last edited by claudiu84; 06-27-2012, 15:49 PM.

                      Comment


                      • #12
                        In primul rand vreau sa multumesc colegilor pentru informatiile pretioase oferite si un topic foarte informativ.
                        Am intampinat si eu o problema asemanatoare prima data s a intamplat acum circa 2 3 luni am pornit masina am mers 200 m si motorul mi a murit in mers am tras pe dreapta am dat cheie iar pompa nu mai amorsa nu se mai auzea bazaitul specific. Am ridicat o pe cric am ciocanit in pompa de cateva ori am verificat sigurante, pe sub masina totul uscat nu era prelins nimic cu toate ca se simtea un miros accentuat de benzina, nu am reusit sa i dau de cap asa ca am chemat sa ma traga cu sufa pana la un garaj dar inainte de destinatie am pus contactul am bagat o in viteza in mers si am incercat sa vad daca o ia , surpriza a pornit.Momentan am dat vina pe filtru am zis ca poate o fi fost infundata si nu mai tragea si masina a mers bine pana astazi cand iar nu a vrut sa mai porneasca (acum nu am mai dat vina pe filtru el fiind schimbat acum 2 sapt) am dat cheie nimic pompa nu bazaia si am zis sa incerc din nou sa vad daca o ia impinsa dupa cateva incercari si a dat drumul iar si a pornit.
                        Ma bucur ca am gasit topicul acesta deoarece e genul de problema care nu se rezolva simplu deoarece nu stii sigur care e defectul dar acum o sa iau si o sa verific pasii ce i au prezentat colegii mai sus. Multumesc si o sa revin cu informatii privind problema.
                        http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                        Comment


                        • #13
                          Am reusit sa fac o verificare si anume contactele, cu aparat de masura curentul ce ajunge la pompa toate ok cand am verificat releul verde am observat ca o portiune pare putin arsa pun si poza iar cand puneam si scoteam borna se auzea un clik puternic de la releul alb , am verificat la un w202 cu un an mai vechi si nu se auzea nici un sunet la conectarea bornei. Nu cred ca este normal acel sunet si presupun ca releul verde ar fi de vina, ma voi interesa la ce pret este si il voi inlocui apoi voi vedea daca voi mai avea probleme.
                          Attached Files
                          http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                          Comment


                          • #14
                            Am fost astazi la un magazin de piese auto si m am intetesat de pretul releului verde pentru pompa de benzina , este de 150 ron si vine doar pe original. Am aflat si pentru ce este releul alb din pozele de mai sus , este modul confort pentru geamuri deci nu are legatura cu pompa de benzina.
                            Rog pe cineva daca stie cum se verifica releul verde sau daca se desface sa vad daca e ok.
                            Attached Files
                            http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Lucian A View Post
                              Am fost astazi la un magazin de piese auto si m am intetesat de pretul releului verde pentru pompa de benzina , este de 150 ron si vine doar pe original. Am aflat si pentru ce este releul alb din pozele de mai sus , este modul confort pentru geamuri deci nu are legatura cu pompa de benzina.
                              Rog pe cineva daca stie cum se verifica releul verde sau daca se desface sa vad daca e ok.
                              Modului de confort pentru geamuri se verifica foarte usor:
                              - daca geamurile se deschid din buton inseamna ca modulul este ok!
                              W202, C180 elegance, 1995

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF