Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se incalzeste greu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by moldolaex View Post
    Am rezolvat problema. AM pus un termostat de dacia am dat 25 de lei pe el. .. In aceasta seara l-am montat. L-am pus imediat dupa termostatul masini pe furtul care se duce spre radiator. MERGE PERFECT. Apa sta la 85-90 de grade.
    As avea si eu o intrebare totusi: Cu acel Heater Booster .. unde se afla.. ca mie imi da eroare pe tester...
    Salut! Sa sti ca si la mine pe vremea asta se incalzeste destul de greu[motor de 2700cmc] si da sunt din Ploiesti.

    Comment


    • #62
      Originally posted by moldolaex View Post
      Multumesc frumos.. .o sa-l caut maine ca trebuie sa-i fac si schimbul de ulei... cu toate ca nu cred ca o sa-l gasesc... incerc):P .. in el trebuie sa intre furtune cu apa sau nu?... multumesc frumos
      In el intra numai o mufa cu fire. Rezistenta care inaclzeste apa intra in blocul motor si incalzeste direct blocul, nu intra nici un furtun in el.
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #63
        La mine acum in max 10 min este apa undeva la 70-80 de grade ..de obicei dimineata inainte sa plec o pornesc o tin la relati vreo 5-10 min... si dupa aceea plec.. si am cald in ea. .. TERMOSTAT DE DACIA... cel mai bun
        Originally posted by evnosia View Post
        Salut! Sa sti ca si la mine pe vremea asta se incalzeste destul de greu[motor de 2700cmc] si da sunt din Ploiesti.

        Comment


        • #64
          Deci.. eu astazi am dat jos scuturile...ca sa pot schimba uleiul....si acolo unde ai zis tu.. nu am vazut nimik. deci ... dupa alternator nu este nimik.. dupa galeria de evacuare iarasi nimik.. ajung la concluzia ca nu am asa ceva.. dar.. atunci de ce am in setarile de la bord... HEATER BOSTER>?cu submeniurile Automatic; Press EC to turn off; Off ??????
          Originally posted by haddess View Post
          In el intra numai o mufa cu fire. Rezistenta care inaclzeste apa intra in blocul motor si incalzeste direct blocul, nu intra nici un furtun in el.

          Comment


          • #65
            nu prea se incalzeste inauntru

            Salut! va rog ajutati-ma sau sfatuiti-ma in urmatoarea problema am un MB c220/1994 diesel. am o problema cu incalzirea din inautru lichidul de racire se incalzeste la o temperatura normala de 80 grade si inautru imi baga putin aer cald,m am uitat la partea de jos sub bord langa ventilator are un filtru de praf l am scos m am uitat la el nu era incarcarcat cu cine stie ce l am aspirat si l am pus la loc caldura tot la fel cineva mi a spus ca sar putea sa aibe frunze in calorifer ceea ce nu cred sau ca nu este aerisit m am uitat si pe sb capota dar nu am vazut nimic prin care sa aerisesti si furtunele care alimenteza cal sunt calde sper ca ma puteti ajuta mor de frig in ea mai ales dimineata
            ____________________________
            Instalatii sanitare, incalzire si irigare 0786442847

            Comment


            • #66
              Vezi sa nu ai problema cu caloriferul din interior sa fie cumva infundat... incearca cu ce a zis grigorean la inceputul pagini numarul 2 si daca nu merge.. atunci mai asteapta si alte raspunsuri la intrebarea ta aici pe forum... eu atat stiu... daca tu zici ca ai toata filtrele curatate... nush ce sa-ti zic altceva.... Succes si aspteptam feedback cu rezolvarea problemei...

              Originally posted by george4u View Post
              Salut! va rog ajutati-ma sau sfatuiti-ma in urmatoarea problema am un MB c220/1994 diesel. am o problema cu incalzirea din inautru lichidul de racire se incalzeste la o temperatura normala de 80 grade si inautru imi baga putin aer cald,m am uitat la partea de jos sub bord langa ventilator are un filtru de praf l am scos m am uitat la el nu era incarcarcat cu cine stie ce l am aspirat si l am pus la loc caldura tot la fel cineva mi a spus ca sar putea sa aibe frunze in calorifer ceea ce nu cred sau ca nu este aerisit m am uitat si pe sb capota dar nu am vazut nimic prin care sa aerisesti si furtunele care alimenteza cal sunt calde sper ca ma puteti ajuta mor de frig in ea mai ales dimineata

              Comment


              • #67
                as vrea sa stiu cum se poate desfunda caloriferu de caldura poate este cal infundat
                ____________________________
                Instalatii sanitare, incalzire si irigare 0786442847

                Comment


                • #68
                  am gasit problema cu incalzirea in masina;langa motor in partea stanga sub filtrul de aer mai are o pompa care recircula agetul de racire in calorifer si pompa nu se mai alimenta cu curent cam asta a fost promlema la mine
                  ____________________________
                  Instalatii sanitare, incalzire si irigare 0786442847

                  Comment


                  • #69
                    Cine se pricepe sa-mi puna si mie "celebrul" termostat?

                    Comment


                    • #70
                      Ajutor pentru termostat.

                      In PLoiesti te pot ajuta eu .. daca vrei. Termostat de DACIA SAU NORMAL? ... Te costa 50 de lei manopera. Bafta.
                      Originally posted by lau82 View Post
                      Cine se pricepe sa-mi puna si mie "celebrul" termostat?

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by moldolaex View Post
                        In PLoiesti te pot ajuta eu .. daca vrei. Termostat de DACIA SAU NORMAL? ... Te costa 50 de lei manopera. Bafta.
                        Lasa-mi te rog nr. tau de tel. pe PM, eu te-am adaugat pe YM dar nu stiu daca a mers.

                        Comment


                        • #72
                          Am pus testerul pe masina si mecanicul mi-a zis ca sigur termostatul e stricat. Faza interesanta a fost ca in service a mai urcat apa la motor. Am dat comanda de termostat dar vine in 2 - 10 zile. Desi toata lumea a zis ca nu functioneaza am incercat si faza clasica cu cartonul si... A MERS.
                          Dupa 12 - 15 minute ajunge la 60 grade si dupa inca 15 ajunge la 80. Mai greu dar ajunge. Mi se pare ca la 60 grade porneste totusi ventilatorul. Ceea ce nu inteleg: cumva el functioneaza pentru ca la 50 grade ajunge foarte repede dar totusi peste 60 urca greu deci se deschide la temperatura necorespunzatoare. E posibil sa fie murdar, sa nu faca vreun contact ceva bine???

                          P.S. Cosumul mi-a scazut cu 2-3 litri de la 12-13 la 9,9 la 23 km in 1h3min medie 22 km/h practic aglomeratia de seara uzuala in Bucuresti.

                          Comment


                          • #73
                            Si eu ma gasesc in aceeasi situatie cu termostatul dar nul mai schimb fiindca deja am iesit din iarna, am sal schimb la toamna.

                            Termostatul are 2 trepte iar una este blocata pe deschis. Asta este boala la ele. Daca ventilatorul porneste la 60C este normal/ ventilatorul are 7 trepte de viteza comandate de calculator de la 60C la 110C.
                            Originally posted by lau82 View Post
                            Am pus testerul pe masina si mecanicul mi-a zis ca sigur termostatul e stricat. Faza interesanta a fost ca in service a mai urcat apa la motor. Am dat comanda de termostat dar vine in 2 - 10 zile. Desi toata lumea a zis ca nu functioneaza am incercat si faza clasica cu cartonul si... A MERS.
                            Dupa 12 - 15 minute ajunge la 60 grade si dupa inca 15 ajunge la 80. Mai greu dar ajunge. Mi se pare ca la 60 grade porneste totusi ventilatorul. Ceea ce nu inteleg: cumva el functioneaza pentru ca la 50 grade ajunge foarte repede dar totusi peste 60 urca greu deci se deschide la temperatura necorespunzatoare. E posibil sa fie murdar, sa nu faca vreun contact ceva bine???

                            P.S. Cosumul mi-a scazut cu 2-3 litri de la 12-13 la 9,9 la 23 km in 1h3min medie 22 km/h practic aglomeratia de seara uzuala in Bucuresti.

                            Comment


                            • #74
                              Buna ziua. Am incercat si eu faza cu cartonul la radiator, la un W203 c200 si vreau sa spun ca se injumatateste timpuil de incalzire al motorului si a scazut si consumul pe perioada rece.Recomand aceasta metoda pe perioada iernii. Cu stima!

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by nenat00 View Post
                                ...Recomand aceasta metoda pe perioada iernii...
                                Eu nu sunt de acord cu astfel de improvizatii...(mai ales nu la Mercedes si nu la modele mai moderne)

                                Carton puneam si eu la Dacie...se pun la tractoare, dar e aiurea sa vezi carton pus la un MB din anii 2000...

                                Un termostat calumea rezolva problema (in fond....asta ii este menirea).

                                Si eu am avut probleme cu incalzirea (recunosc ca am folosit si carton pt. putin timp...nu am avut alta solutie si decat sa inghet am adoptat si eu acest sistem) dar odata cu schimbarea termostatului nu mai am nicio problema chiar si daca e f frig afara (-10) si chiar si cu ventilatorul de la radiator cuplat pe direct (bimetal defect) apa imi urca la 60 de grade in circa 5-6 minute si dupa 10 minute e la 87 (temp de deschidere la termostatul meu BEHR dedicat motorului M110 de 2800 cmc).

                                Puneti un termostat nou si uitati de carton!
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF