Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se incalzeste greu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pentru cei din zona, ce au probleme cu incalzirea (P1664) daca ne intilnim va pot ajuta.

    Comment


    • #32
      Asa ca va mai rog o data. Cine stie unde e localizat Heater Booster-ul la W203 c220 sau are o poza sa impartaseasca informatia.

      Numai bine![/QUOTE]

      Vezi in partea dreapta a masinii,in fata rotii,sub bara.Eu am umblat la el zilele trecute,imi pierdea apa pe la un furtun.

      Comment


      • #33
        Originally posted by mihnea_X View Post
        Salut!

        Si eu l-am schimbat, dar nu cu unul nou ci cu unul luat de la un E-klasse si am crezut ca am rezolvat problema pentru ca in oras ajungea la 80 de grade.
        Ieri am iesit cu masina la un drum mai lung si aceleasi probleme au revenit. Apa nu crestea mai mult de 60 de grade. Si partea mai nasoala ca motorul vibreaza rau de tot si toata masina cu el.
        La fel am renuntat la ideea sa schimb incalzitorul electric si o sa schimb din nou termostatul cu unul nou saptamana viitoare!

        O zi buna va doresc!
        Salut Mihnea, am si eu aceeasi problema ca si tine spune-mi te rog daca ai reusit sa o rezolvi si cum.

        Comment


        • #34
          Originally posted by francu_razvan_v View Post
          Salut Mihnea, am si eu aceeasi problema ca si tine spune-mi te rog daca ai reusit sa o rezolvi si cum.
          Salut!
          Eu am rezolvat cu un termostat nou, a fost pana in 200 lei, l-am schimbat si acum imi sta apa la 80 si ceva de grade.
          Cu incalzitorul electric nu am mai facut nimic deoarece nu am gasit pe nimeni in zona sa stie sa rezolve problema si la casa auto ajunge vreo 2000 de lei sa il schimb.
          Deci daca nu iti creste apa la motor mai mult de 60 de grade, chiar si dupa vreo o ora de mers trebuie sa schimbi termostatul.
          Numai bine!

          Comment


          • #35
            Salut,cei care aveti probleme cu incalzirea va dau un sfat.
            dupa termostat pe furtun puneti un termostat de dacie care costa doar 15 ron nu 200-250 ron si nu mai aveti probleme cu caldura.Am cumparat in fiecare an (3 ANI LA RAND)cate un termostat nou BEHR de la magazin de piese si aceiasi problema ,in mers scadea temp.apei la 50 chiar si sub50 si niciodata nu a crescut la 70grade ,iar acum nu am nici o problema cu caldura.Acum da caldura si am rezolvat cu 15 ron.Am un cdi2200 w203/2001.

            Comment


            • #36
              Tot cu termostatul

              Am un W203, C220 CDI automat din 2005. Cred ca si eu am problema la termostat. Daca nu il schimb este posibil sa se suprasolicite (in final sa se strice) Heater Booster-ul? Exista posibilitatea ca masinea mea sa nu aibe Heater Booster?

              Comment


              • #37
                Buna ziua si La Multi Ani tuturor! Am si eu o problema cu incalzirea. Pentru inceput in schimbat filtrul de polen dupa care pompa de recirculare de pe vasul de expansiune care nu mai mergea numa cand vroia ea si in final am ajuns sa schimb termostatul. Acum cu toate acestea schimbate caldura in masina lasa de dorit. Se incalzeste foarte greu, si in mers nici nu se mentine. Temperatura motorului, pe timp de iarna, daca las masina pornita vreo 5-10 minute dupa care pornesc la drum se ridica repede pana la 90+ de grade. Precizez ca am un C200 CDI din 2006 automat. Momentan nu am puso pe tester dar la mecanicii la care am fost mi-au zis ca trebuie schimbat radiatorul de caldura, operatie ce presupune sa dau bordul jos si la care nu se baga nimeni. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu aceasta problema as fi recunoscator. Daca e nevoie de mai multe detalii sau serii ceva va spun. Multumesc anticipat!

                Comment


                • #38
                  Daca nu-l schimbi este posibil sa nu se strice nimic, atita timp cit nu se depaseste de temperatura de fierbere. In schimb tremuri mai mult.
                  Originally posted by la_coste View Post
                  Am un W203, C220 CDI automat din 2005. Cred ca si eu am problema la termostat. Daca nu il schimb este posibil sa se suprasolicite (in final sa se strice) Heater Booster-ul? Exista posibilitatea ca masinea mea sa nu aibe Heater Booster?

                  Comment


                  • #39
                    Daca ai norocul sa intilnesti pe cineva cu tester orginal Mercedes, este destul de posibil sa-ti dea valva electrica care inchide-deschide circuitul la radiatorul de caldura. Se poate verifica din tester.
                    Radiatorul de caldura ai sa-l schimbi in momentul cind va avea vreo fisura si ai sa gasesti antigel la picioare, altfel umblii degeaba pe acolo.
                    Originally posted by Adrian Sibiu View Post
                    Buna ziua si La Multi Ani tuturor! Am si eu o problema cu incalzirea. Pentru inceput in schimbat filtrul de polen dupa care pompa de recirculare de pe vasul de expansiune care nu mai mergea numa cand vroia ea si in final am ajuns sa schimb termostatul. Acum cu toate acestea schimbate caldura in masina lasa de dorit. Se incalzeste foarte greu, si in mers nici nu se mentine. Temperatura motorului, pe timp de iarna, daca las masina pornita vreo 5-10 minute dupa care pornesc la drum se ridica repede pana la 90+ de grade. Precizez ca am un C200 CDI din 2006 automat. Momentan nu am puso pe tester dar la mecanicii la care am fost mi-au zis ca trebuie schimbat radiatorul de caldura, operatie ce presupune sa dau bordul jos si la care nu se baga nimeni. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu aceasta problema as fi recunoscator. Daca e nevoie de mai multe detalii sau serii ceva va spun. Multumesc anticipat!

                    Comment


                    • #40
                      Din curiozitate intreb: e posibil ca acel radiator sa se fi infundat datorita folosirii unui antigel necorespunzator? Daca da, se poate face o spalare a circuitului de racire care sa desfunde acel radiator?
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #41
                        Se poate face spalare.Pentru spalare eu am folosit calgon , sare de lamaie si otet.Am scos mal din instalatie.Dupa aceea i-am pus antigel bun , si nu am absolut nici o problema.se incalzeste repede , temperatura sta fix la 80 si caldura merge perfect.Apa de la retea 500g sare de lamaie , 500g calgon si otet.In 3 randuri umpluta instalatia cu fiecare din aceste componente si apa , apoi curatata cu apa de la retea.

                        Comment


                        • #42
                          WTF! De unde-ai luat juma de kil de sare de lamaie, ca aia-i, din ce stiu eu, la pliculete de 10 grame!
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #43
                            Multumesc de sfat Mercedes-Cdi. Sa iti spun drept antigel la picioare nu am dar am ceva lichid in buzunarele laterale de la portbagaj. E posibil sa fie antigel? Mai mult e pe partea dreapta. Azi am vorbit iarasi cu mecanicul si mi-a zis ca masina asta nu are nici o valva de inchis-deschis deoarece are acea pompa de recirculare. Are vreo legatura una cu alta sau e posibil sa nu am acea valva? Si inca ceva: se poate sa imi spui si pe unde e situata ca m-am mai uitat cu un electrician si nu o gaseam?

                            Comment


                            • #44
                              Am gasit la pliculetze de 50 de grame....doar nu eram nebun sa desfac 50 de plicuri de 10 grame...Oricum e exact solutia care se gaseste si in flacon cu sigla Mercedes.Acid citric , diferenta fiind ca acesta e diluat.Eu am varsat continutul intr-un lighean si apoi amestecat pana s-a dizolvat tot.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Adrian Sibiu View Post
                                Multumesc de sfat Mercedes-Cdi. Sa iti spun drept antigel la picioare nu am dar am ceva lichid in buzunarele laterale de la portbagaj. E posibil sa fie antigel? Mai mult e pe partea dreapta. Azi am vorbit iarasi cu mecanicul si mi-a zis ca masina asta nu are nici o valva de inchis-deschis deoarece are acea pompa de recirculare. Are vreo legatura una cu alta sau e posibil sa nu am acea valva? Si inca ceva: se poate sa imi spui si pe unde e situata ca m-am mai uitat cu un electrician si nu o gaseam?
                                Lichidul din portbagaj e anitgel numai daca ai turnat tu acolo , sau ai avut sticla de antigel care a curs.Cel mai probabil e din cauza chederului de la portbagaj acel lichid din buzunarele laterale.Merita rezolvat si asta , ca sa nu te trezesti cu probleme si la unitatea SAM Rear.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF