Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se incalzeste greu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La mine dupa vreo 15 minute sta la 80 grade.Mentionez ca am schimbat termostatul.Inainte aveam probleme si cu caldura la interior si cu temperatura motorului care nu mai ajungea la 80 de grade decat la mers 1 ora bara la bara.Daca apa nu ajunge la 80 grade dupa 25-30 minute de mers cred ca trebuie schimbat termostatul.

    Comment


    • #17
      Raspuns catre toti cu probleme la caldura.

      Raspuns catre cei cu probleme la caldura.

      Verificati incalzitorul electric de la motor. Pentru asta mergeti la un tester.
      Verificati switcher din scrumiera, si dati in pozitia cu ledul stins. Astfel incalzitorul motorului incalzeste apa, electric, pina la 60 grade indiferent daca motorul functioneaza sau nu, la simpla punere a contactului, asfel daca mai functioneaza si motorul cu masina in mers, in circa 3-4 minute deja apa junge la 60 grade. Dupa ce apa va depasii 60 grade, ECU decupleaza incalzitorul automat, si deschide prima treapta la ventilator.

      La mine la masina, la pornirea motorului, dupa 60 de secunde deja se simnte caldura cu toate ca acul inca mai indica sub cele 40 grade. Daca las caldura la maxim, dupa 15 minute de functionare apa ajunge la 80 grade si sint nevoit sa reduc caldura fiindca nu mai poti sta de cald.

      Asa ca daca nu va merge caldura si va duceti la tester, aveti mari sanse sa gasiti cod de defect P1664 piesa33/2

      Comment


      • #18
        m-am uitat azi prin oras, si statea cam in 80 de grade, deci sa inteleg ca e ok.

        Comment


        • #19
          Va salut!

          Chiar acum vin de jos si am testat din nou masina!
          Dupa 15 min cu motorul pornit in parcare, 8 grade afara, Heater booster setat pe On (pentru ca nu porneste pe automat decat sub 7 grade) apa nu a crescut absolut deloc si cam dupa 10 min a inceput sa dea o idee de caldura, dar slab de tot, deoarece pe auto calculatorul nu dadea drumul la aer.

          In concluzie o sa schimb neaparat termostatul. Am fost azi sa ma interesez si cei de la piese mi-au spus ca e 350 de lei la producator dar nu l-am comandat inca. L-am localizat ( cred ) , e deasupra la motor aproape in mijloc, unde vine introdus senzorul de temperatura la apa. O sa-l schimb chiar eu deoarece am vazut ca e prins in trei suruburi.

          In legatura cu Heater Booster ul sau incalzitorul electric am fost la tester mai demult si intr-adevar imi da eroarea P1664-Heater Booster Circuit Open. Deci nu merge. L-as da jos sa vad daca se poate repara sau daca nu sa-l inlocuiesc.
          Am tot cautat pe net un cod sau o poza cu aceast incalzitor electric dar nimic. Peste tot dau de celalalt tip de incalzitor Auxiliary Heater care merge pe motorina. Mercedes-CDI mi-a zis ca undeva in drepta la motor dar sincer nu stiu de unde sa-l iau.
          Daca a demontat cineva vreun Heater Booster de pe un W203, as fi profund recunoscator daca m-ar putea ajuta in vreun fel cu aceasta problema.
          As merge la Casa auto dar e la 150 km de mine si la service-urile de la mine din oras nu m-a putut rezolva nimeni.

          O seara buna tuturor!
          Last edited by mihnea_X; 10-21-2009, 00:16 AM.

          Comment


          • #20
            Salutare din nou!

            Ca sa vedeti ce fel de incalzitor aveti la motor verificati sigurantele din stanga bordului. Pe pozitia 41 se gaseste Automatic heater system si pe pozitia 35 Auxiliary heater SE.
            Eu am siguranta doar la 41 deci masina e dotata cu Incalzitor electric cum am precizat si in posturile anterioare. Siguranta era buna asa ca ramane sa dau piesa jos sa vad ce e in neregula.
            Asa ca va mai rog o data. Cine stie unde e localizat Heater Booster-ul la W203 c220 sau are o poza sa impartaseasca informatia.

            Numai bine!

            Comment


            • #21
              Heater Booster
              Originally posted by mihnea_X View Post
              Din cate stiu eu e foarte normal. CDI -urile noi, cel putin la c220 cum avem noi au un Heater Booster care porneste automat cand scade temperatura sub 7 grade. Vezi in meniul masinii la settings il gasesti si are 3 pozitii: Automatic, OFF with ACC-OFF si OFF. Deci daca il lasi pe automatic porneste cand sunt sub 7 grade.
              Am impresia ca Heater booster-ul asta e o rezistenta aflata pe circuitul de racire al apei care o incalzeste pana la o anumita temperatura.
              Mie de exemplu nu-mi merge acest Heater Booster si pe STAR mi-a dat eroarea P1664- Heater Booster Circuit open. O sa continui cu intrebarile poate mai stie cineva despre subiectu asta:
              4. Unde este pozitionat Heater Booster-ul la C220?
              5. Are cineva o poza cu aceasta piesa sau un cod?

              Multumesc anticipat!
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Va multumesc !

                Comment


                • #23
                  Mercedes-CDI mersi mult pentru ajutor dar nu cred ca piesa din poza este cea care o cautam. Cred ca acea piesa este Auxiliary heater care merge pe motorina.
                  dupa vreo doua ore de prins urechile prin ele cred ca am gasit ce-mi trebuia. Este piesa 41 din poza , se numeste PREHEATER si are codul A6042000096.
                  Acum nu ramane decat sa vad unde se afla pentru ca din schema nu imi dau seama dar trebuie sa fie undeva pe sistemul de racire.
                  O seara buna tuturor!
                  Last edited by cl600; 06-25-2010, 07:10 AM.

                  Comment


                  • #24
                    My friend, daca nu ma insel eu (sau poate am uitat) masina ta ar fi (2000-2002)
                    si ar fii poza de la mine.
                    Poza ta apartine de la C class modele 2004 in sus, iar incalzitorul vine in partea stiga a motorului, montat direct pe blocul motor. Iti spun asta fiindca eu personal am demontat asa ceva la mai multe vehicule.
                    Sau la tine este cu totul altfel si ma insel eu. Daca masina ta este din 2004 in sus, atunci ai nevoie de rampa ca sa demontezi.

                    Dar pina sa ajungi sa demontezi asa ceva, trebuie verificata pe tester si nu numai......
                    Fiindca ai putea sa schimbi acest modul cu unul nou, iar cind ai sa repui masina pe tester ai sa observi ca treaba este la fel cu nici o schimbare. (au mai pati-o si altii)

                    Deci daca esti sigur ca trebuie schimbat modulul, dute la cineva care a mai schimbat.

                    Originally posted by mihnea_X View Post
                    Mercedes-CDI mersi mult pentru ajutor dar nu cred ca piesa din poza este cea care o cautam. Cred ca acea piesa este Auxiliary heater care merge pe motorina.
                    Mi-am instalat EPC net si WIS/ASRA net si dupa vreo doua ore de prins urechile prin ele cred ca am gasit ce-mi trebuia. Este piesa 41 din poza , se numeste PREHEATER si are codul A6042000096.
                    Acum nu ramane decat sa vad unde se afla pentru ca din schema nu imi dau seama dar trebuie sa fie undeva pe sistemul de racire.
                    O seara buna tuturor!

                    Comment


                    • #25
                      Buna seara!

                      Masina mea este din 06.2003. Mai mult ca sigur cunoasteti mai multe detalii decat mine in privinta masinilor. Eu am ajuns la concluzia de mai jos cu informatii de pe net puse cap la cap si s-ar putea ca rezutlatul sa nu fie unul veridic.

                      Nu as vrea decat impreuna cu d-voastra sa elucidam misterul heater boosterului . Rationamentul dupa care merg eu este cel al sigurantelor din bord din partea stanga si anume:

                      - Fuse no 41 Automatic heater system- exista siguranta- prin care inteleg kitul 41 din poza postata de mine cod A6042000096 si anume incalzitorul electric de care spuneti si d-voastra montat direct pe blocul motor
                      -Fuse no 35 Auxiliary heater - nu exista siguranta- prin care inteleg piesa care mi-ati trimis-o d-voastra respectiv piesa(cea care merge pe motorina) din dreapta din poza postata de mine.

                      Pe tester am pus-o si v-am spus imi da eroarea P1664-Heater booster circuit open si nu se poate sterge( current and stored). Se pot face alte diagnoze cu ajutorul testerului prin care pot sa aflu mai multe referitor la aceasta problema? Sau alte verificari care trebuiesc facute ?
                      Nu as dori sa schimb piesa degeaba deoarece este 1500 Ron si nu are rost sa risipesc banii degeaba.

                      Va multumesc anticipat!



                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      My friend, daca nu ma insel eu (sau poate am uitat) masina ta ar fi (2000-2002)
                      si ar fii poza de la mine.
                      Poza ta apartine de la C class modele 2004 in sus, iar incalzitorul vine in partea stiga a motorului, montat direct pe blocul motor. Iti spun asta fiindca eu personal am demontat asa ceva la mai multe vehicule.
                      Sau la tine este cu totul altfel si ma insel eu. Daca masina ta este din 2004 in sus, atunci ai nevoie de rampa ca sa demontezi.

                      Dar pina sa ajungi sa demontezi asa ceva, trebuie verificata pe tester si nu numai......
                      Fiindca ai putea sa schimbi acest modul cu unul nou, iar cind ai sa repui masina pe tester ai sa observi ca treaba este la fel cu nici o schimbare. (au mai pati-o si altii)

                      Deci daca esti sigur ca trebuie schimbat modulul, dute la cineva care a mai schimbat.
                      Last edited by mihnea_X; 10-28-2009, 18:09 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Si eu am/am avut aceeasi problema. Dupa "n" discutii avute cu diversi mecanici, concluzia a fost urmatoarea: termostat schimbat, iar incalzitarul auxiliar (cel electric, nu webasto-ul - incalzitor stationar pe combustibil) este dus (impreuna cu pompa aferenta). Intrucat ambele duc la vreo 5000 de lei, mi s-a spus ca nu merita. daca termostatul inchide/deschide corect, "merge si-asa". Incalzitorul auxiliar ajuta la o incalzire mai rapida a motorului, cea ce duce la o intrare in regim noraml mai rapida. fara el, motorul se incalzeste cu 5 minte mai greu. Avand in vedere ca 97% din motoarele din lume nu au astfel de preincalzitor si se pare ca inca mai functioneaza, am renuntat la ideea de a-l schimba (chiar am ce face altceva cu cei 5000 de lei).
                        Dupa schimbarea termotatului, e OK, se incalzeste in masina, temperatura lichidului de racire ajunge la valori normale (iarna trecuta nu trecea de 60-70 de grade nici de frica).

                        Comment


                        • #27
                          Salut!

                          Si eu l-am schimbat, dar nu cu unul nou ci cu unul luat de la un E-klasse si am crezut ca am rezolvat problema pentru ca in oras ajungea la 80 de grade.
                          Ieri am iesit cu masina la un drum mai lung si aceleasi probleme au revenit. Apa nu crestea mai mult de 60 de grade. Si partea mai nasoala ca motorul vibreaza rau de tot si toata masina cu el.
                          La fel am renuntat la ideea sa schimb incalzitorul electric si o sa schimb din nou termostatul cu unul nou saptamana viitoare!

                          O zi buna va doresc!

                          Comment


                          • #28
                            Daca ne intilnim se rezolva. Nui mare lucru.
                            Originally posted by mihnea_X View Post
                            Salut!

                            Si eu l-am schimbat, dar nu cu unul nou ci cu unul luat de la un E-klasse si am crezut ca am rezolvat problema pentru ca in oras ajungea la 80 de grade.
                            Ieri am iesit cu masina la un drum mai lung si aceleasi probleme au revenit. Apa nu crestea mai mult de 60 de grade. Si partea mai nasoala ca motorul vibreaza rau de tot si toata masina cu el.
                            La fel am renuntat la ideea sa schimb incalzitorul electric si o sa schimb din nou termostatul cu unul nou saptamana viitoare!

                            O zi buna va doresc!

                            Comment


                            • #29
                              Gresit. Fara el incalzirea motorului se prelungeste cu 15 minute cel putin ( pe timpul iernii).

                              97% din motoarele MERCEDES, VW-Audi, Skoda, Seat, Skoda, Opel etc. din 2000-2010 sint dotate cu asemenea incalzitor. Ba mai mult, unele au incalzitorul in 2-3 trepte, bine inteles comandat de ECU.

                              Originally posted by ampopa View Post
                              Si eu am/am avut aceeasi problema. Dupa "n" discutii avute cu diversi mecanici, concluzia a fost urmatoarea: termostat schimbat, iar incalzitarul auxiliar (cel electric, nu webasto-ul - incalzitor stationar pe combustibil) este dus (impreuna cu pompa aferenta). Intrucat ambele duc la vreo 5000 de lei, mi s-a spus ca nu merita. daca termostatul inchide/deschide corect, "merge si-asa". Incalzitorul auxiliar ajuta la o incalzire mai rapida a motorului, cea ce duce la o intrare in regim noraml mai rapida. fara el, motorul se incalzeste cu 5 minte mai greu. Avand in vedere ca 97% din motoarele din lume nu au astfel de preincalzitor si se pare ca inca mai functioneaza, am renuntat la ideea de a-l schimba (chiar am ce face altceva cu cei 5000 de lei).
                              Dupa schimbarea termotatului, e OK, se incalzeste in masina, temperatura lichidului de racire ajunge la valori normale (iarna trecuta nu trecea de 60-70 de grade nici de frica).

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                                Daca ne intilnim se rezolva. Nui mare lucru.
                                Daca ajung la Constanta va contactez. Va multumesc frumos!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF