Dupa ce am facut schimbul de consumabile(ulei,filtre) la o accelerare mai brutala mi se aprinde EPC in bord si moare motorul in mers.
Tin sa precizez ca mi s-a rupt clema de la furtunul de alimentare care iese din filtru de motorina si intra in pompa.Dar din cate am observat nu trage aer pe acolo,nu am bule pe furtunas.Pompita manuala pentru scoaterea aerului din instalatie nu functioneaza,asa ca dupa schimbul filtrului de motorina am fost nevoit sa aerisesc injectoarele.
Motorul porneste foarte bine si la rece si la cald,nu scoate fum,trage bine,daca nu apas foarte tare pedala de acceleratie trece si de 4000 rpm .
Sper sa fie vorba de aer in instalatia de alimentare si nu problema de injectoare.
Ma poate ajuta cineva cu sugestii?Ce as putea verifica ,pentru ca sigur daca o pun pe tester ori nu are suficienta presiune in rampa comuna ori are nu stiu ce eroare la un anumit senzor.
Tin sa precizez ca mi s-a rupt clema de la furtunul de alimentare care iese din filtru de motorina si intra in pompa.Dar din cate am observat nu trage aer pe acolo,nu am bule pe furtunas.Pompita manuala pentru scoaterea aerului din instalatie nu functioneaza,asa ca dupa schimbul filtrului de motorina am fost nevoit sa aerisesc injectoarele.
Motorul porneste foarte bine si la rece si la cald,nu scoate fum,trage bine,daca nu apas foarte tare pedala de acceleratie trece si de 4000 rpm .
Sper sa fie vorba de aer in instalatia de alimentare si nu problema de injectoare.
Ma poate ajuta cineva cu sugestii?Ce as putea verifica ,pentru ca sigur daca o pun pe tester ori nu are suficienta presiune in rampa comuna ori are nu stiu ce eroare la un anumit senzor.
Comment