Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se aprinde EPC accelerare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se aprinde EPC accelerare

    Dupa ce am facut schimbul de consumabile(ulei,filtre) la o accelerare mai brutala mi se aprinde EPC in bord si moare motorul in mers.
    Tin sa precizez ca mi s-a rupt clema de la furtunul de alimentare care iese din filtru de motorina si intra in pompa.Dar din cate am observat nu trage aer pe acolo,nu am bule pe furtunas.Pompita manuala pentru scoaterea aerului din instalatie nu functioneaza,asa ca dupa schimbul filtrului de motorina am fost nevoit sa aerisesc injectoarele.
    Motorul porneste foarte bine si la rece si la cald,nu scoate fum,trage bine,daca nu apas foarte tare pedala de acceleratie trece si de 4000 rpm .
    Sper sa fie vorba de aer in instalatia de alimentare si nu problema de injectoare.
    Ma poate ajuta cineva cu sugestii?Ce as putea verifica ,pentru ca sigur daca o pun pe tester ori nu are suficienta presiune in rampa comuna ori are nu stiu ce eroare la un anumit senzor.

  • #2
    Cred ca e din cauza filtrului de combustibil.Nu permite sa treaca debitul necesar.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Exact. Filtru combustibil prea dens. Adica de proasta calitate.

      Fa alimentare pe directcu o sticla si daca tot asa face, atunci filtru este bun si scapi de aceasta suspiciune.
      Mergi la un tester si vezi daca gasesti dtc: P1187. Daca da atunci trebuie verificat sitemul de injectie, tot pe tester, posibil sa gasesti citeva bucurii care sa te coste citeva milioane bune, schimbi piesa cu una noua originala si mergi citiva ani fara probleme.

      Sau schimbi piesa cu una ieftina si contrafacuta si va merge bine citeva luni de zile.
      Originally posted by flavyus1987 View Post
      Cred ca e din cauza filtrului de combustibil.Nu permite sa treaca debitul necesar.

      Comment


      • #4
        Acelasi lucru l-am patit si eu dupa ce am schimbat filtru de motorina la un Sprinter,era filtru devina!Punel inapoi pe cel vechi si vezi cum merge!

        Comment


        • #5
          Am fost la reprezentanta,am schimbat filtrul de motorina cu unul nou nout,am schimbat furtunul de alimentare,face la fel.
          Pusa pe tester zice asa:

          CDI 2 _Common Rail Diesel Injection

          P1187-032 Rail pressure monitoring Control Variation
          P1190-008 Y74(Pressure control valve) Open circuit in wiring Signal wire

          Concluzia este ca senzorul de inalta presiune cica ar citi bine,dar regulatorul de inalta presiune face probleme,mecanicul zicea ceva ca vede probleme la garnitura de teflon sau ceva de genu...
          Deci poate fi de la:regulator(valva de inalta presiune),pompa de inalta presiune,paote chiar si returul de la unul sau mai multe injectoare(dar aici au masurat injectoarele si cica se incadreaza perfect in parametrii)

          Nici nu stiu exact ce sa schimb,mi-e ca schimb valva si pe urma e de la pompa,sau schimb (reconditionez) pompa si vad ca e de la regulator.

          Comment


          • #6
            Senzorul e problemă des întâlnită la CDI. Dacă mecanicul a zis că a văzut probleme la garnitura de teflon, e foarte probabil ca el să fie vinovatul.

            Ca să nu dai bani degeaba pe el, poți cauta unul bun de probă (de la un coleg sau prieten mai binevoitor). Nu durează mult să-l schimbi, și poate așa îți dai seama care e problema.

            De asemenea, poți lua în calcul și varianta second-hand. Costă mult mai puțin (max 50 euro față de 150+ euro nou), nu știi cât de ține dar măcar nu pierzi așa mult în cazul în care nu e el de vină. Dacă ai noroc poate chiar te ține ceva timp în cazul în care se dovedește el a fi problema.
            ...

            Comment


            • #7
              Am facut azi cativa km cu masina,merge ok,dar nu am apasat acceleratia prea tare.Am desfacut capacul de la motor sa vad ce au facut meseriasii de la reprezentanta si stupoare: filtrul scimbat,furtunul schimbat...dar cand ma uit pe furtun un mare gol de aer de aproximativ 4-5 cm lungime unde efectiv nu era pic de motorina,a trebuit sa belesc putin partea de palstic de pe furtun sa vad exact cat de mare e golul de aer.
              Am mai vorbit cu cineva de la alt service care se ocupa mai ales de MB si mi-a spus ca acel cod de eroare de la supa de inalta presiune a fost candva memorat,iar acum functioneaza normal.Daca ar fi fost intrerupta conexiunea cu senzorul nu as fi avut pic de presiune in rampa,nici vorba sa mai porneasca motorul.
              Deci deocamdata ramane problema cu aerul din instalatia de alimentare,cum naiba il scot?Toate problemele au inceput de cand am facut revizia si am fost nevoit sa aerisesc injectoarele .Pompita aia manuala nu imi functioneaza....ceva sugestii?

              Comment


              • #8
                Am gasit un prieten bivevoitor , dar cu c220 cdi perfect functional,i-am luat regulatorul de presiune,face identic si la fel.
                In cele din urma dupa multi draci ... am comandta toate furtunele:de la filtru de motorina,de la rampa la pompa de inalta presiune si de la pompa de inalta la pompa de motorina.
                Le-am schimbat,ultimele doua aveau pierderi de motorin pe ele si oringurile imbatranite...culmea e ca nu mai face asa,acum merge totul normal...nu stiu de la ce furtun a fost(sigur nu de la cel de la filtru) .
                Parerea mea inainte sa schimbati diversi senzori,reconditionat pompe de inalta presiune,etc...verificati toate furtunele de pe traseul de alimentare,aveti sanse mari sa scapati mai ieftin,ca si mine de altfel

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ender View Post
                  Am gasit un prieten bivevoitor , dar cu c220 cdi perfect functional,i-am luat regulatorul de presiune,face identic si la fel.
                  In cele din urma dupa multi draci ... am comandta toate furtunele:de la filtru de motorina,de la rampa la pompa de inalta presiune si de la pompa de inalta la pompa de motorina.
                  Le-am schimbat,ultimele doua aveau pierderi de motorin pe ele si oringurile imbatranite...culmea e ca nu mai face asa,acum merge totul normal...nu stiu de la ce furtun a fost(sigur nu de la cel de la filtru) .
                  Parerea mea inainte sa schimbati diversi senzori,reconditionat pompe de inalta presiune,etc...verificati toate furtunele de pe traseul de alimentare,aveti sanse mari sa scapati mai ieftin,ca si mine de altfel
                  Da....postul vad ca este de 2 ani...dar mie astazi mi s-a intamplat de 4 ori pana la craiova (in depasire)si e tare nasol. EPC -si motorul moare. Imi mai face si probleme debitmetrul,dar repornesc motorul si isi revine(dar asta e alta discutie). Stiu ca am un injector care dupa mers mai mult incepe sa fac ceva probleme,adica la testul cu furtunele pe retur ,acela umple repede returul. Filtrul de motoruna e Mann (fabricatie Africa de sud) si e schimbat acum maxim 2000 km. Si inainte tot cu Mann am mers pt toate filtrele.
                  Acestea fiind spuse, voi ce parere aveti?

                  Numai bine.

                  Originally posted by ender View Post
                  In cele din urma dupa multi draci ... am comandta toate furtunele:de la filtru de motorina,de la rampa la pompa de inalta presiune si de la pompa de inalta la pompa de motorina.
                  La mine nu e problema cu traseul de alimentare, torul este uscat,nu prezinta aer pe instalatie, totul e ok.
                  Last edited by Zeus; 06-15-2013, 05:32 AM.
                  Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                  Comment


                  • #10
                    EPC sau Electronic Power Control pot fi mai multe cauze,dar e in legatura cu alimentarea sau circuitul de mototina.
                    Eu am patit cu doi ani in urma,am alimentat,am pornit la drum dupa care se aprinde EPC,eram pe autostrada,am citit rapid in carte si spunea sa nu o accelerez mai mult dee 2500 rpm,era un A class 170 cdi.
                    Am pus-o pe star si din cate aduc aminte parca a fost un senzor de presiune,paraca pressure control valve am plecat acasa,am scors mufa de la acel senzor,am dat cu spray de curatat contacte pe acolo,am pus la loc si a disparut eroarea.
                    Cateodata mai pot aparea si erori datorita unor contacte imperfecte,incearca si tu,scoate toate mufele de pe acolo,dale su spray de curatat contacte,am mai citit pe la altii din alte tari ca au curatat si mufele care vin pe injectoare,merita sa incerci.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ichbin View Post
                      EPC sau Electronic Power Control pot fi mai multe cauze,dar e in legatura cu alimentarea sau circuitul de mototina.
                      Eu am patit cu doi ani in urma,am alimentat,am pornit la drum dupa care se aprinde EPC,eram pe autostrada,am citit rapid in carte si spunea sa nu o accelerez mai mult dee 2500 rpm,era un A class 170 cdi.
                      Am pus-o pe star si din cate aduc aminte parca a fost un senzor de presiune,paraca pressure control valve am plecat acasa,am scors mufa de la acel senzor,am dat cu spray de curatat contacte pe acolo,am pus la loc si a disparut eroarea.
                      Cateodata mai pot aparea si erori datorita unor contacte imperfecte,incearca si tu,scoate toate mufele de pe acolo,dale su spray de curatat contacte,am mai citit pe la altii din alte tari ca au curatat si mufele care vin pe injectoare,merita sa incerci.
                      Danke schon....'ich bin". Chiar azi mi-am luat spray de contacte....in prima faza voi verifica toate "prizele".

                      Mai astept si alte pareri...
                      Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                      Comment


                      • #12
                        Daca ai verificat injectoarele si ai probleme cu ele cred ca e destul de clar.Si eu am incercat alte metode ,cu injectoare second hand,schimbat valva presiune ,schimbat pompa inalta presiune,oringuri. Ca rezultat bani cheltuiti in vant.Rezolvare ? Reconditionat injectoarele la un profesionist si masina functioneaza fara probleme.Pentru debitmetru recomand inlocuirea cu unul original de mercedes.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by merc 220 View Post
                          Daca ai verificat injectoarele si ai probleme cu ele cred ca e destul de clar.Si eu am incercat alte metode ,cu injectoare second hand,schimbat valva presiune ,schimbat pompa inalta presiune,oringuri. Ca rezultat bani cheltuiti in vant.Rezolvare ? Reconditionat injectoarele la un profesionist si masina functioneaza fara probleme.Pentru debitmetru recomand inlocuirea cu unul original de mercedes.
                          Na...si ma gandesc ca daca unul din injectoare(cel cu problema) dupa mult mers,incepe sa "pise" , implicit cantitatea de motorina injectata nu mai este cea dictata de ecu, atunci pe rampa se creeaza presiune mai mare decat normal , valva de control de presiune sesizeaza acest lucru si probabil da comanda sa taie alimentarea. Nu ? Adica...io cam asa vad logica problemei.


                          Oricum,azi am scos acea valva, am spreiat-o , am dat si la mufa, am facut iar un drum, cu accelerari fortate, putin sub cuplu, vad ca nu a mai facut. In schimb debitmetrul ala nemernic face probleme....
                          Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                          Comment


                          • #14
                            Daca mai da EPC dureri de cap, am eu toate piesele de care aveti nevoie si problema se rezolva. CONSTANTA numai.

                            Comment


                            • #15
                              Pai de ce nu ii dai si la debimetru o spray-ala,il scoti si dai pe el,pe acele lame in special,nu foarte de aproape de la 20-30 cm,daca gasesti spray special de curatat debimetru e foarte bine,daca nu e bun si cel de contacte,curata si priza,uite aici http://www.youtube.com/watch?v=xQGSkWEC_u4
                              http://www.youtube.com/watch?v=oZrFv77l9nQ bafta.
                              Daca il cureti,lasa-l sa se usuce vreo 15 minute inainte de al monta la loc.
                              Last edited by ichbin; 06-17-2013, 12:12 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF