Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema comand aps ntg2

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by haddess View Post
    S-ar parea ca sunt vesti proaste... In inelul most, MASTER unit este AGW-ul, care da comanda de trezire la toate celelalte componente si asteapta semnal de la fiecare in parte ca s-a trezit. La tine spune ca exista o problema de comunicatie intre master si predecesorul lui, iar mai jos explica faptul ca predecesorul este comandul sau audio 20 (in cazul tau este comandul) La NTG2 ambele formeaza o singura unitate fata de NTG1 unde AGW era in portbagaj iar Head Unit-ul in bord. Parerea mea este ca ar trebui sa deschizi unitatea. Partea cu mufa optica este AGW iar partea cu displayul si dvd-ul este head unit-ul. Vezi poate e vre-o problema de comunicare, circuit sau mai-stiu-eu-ce. Incearca sa mergi si la un electronist si sa ii explici ca cele doua nu comunica.
    Uite aici un link despre sistemul asta MOST. Iti recomand sa il citesti cu atentie in special pagina 7 in care explica cine ce este (master-slave) si pagina 41 in care spune clar ca la sistemul NTG2 unitatea din bord este compusa din AGW si Head Unit impreuna, legate intre ele printr-un MOST ELECTRIC. Conform erorii tale date de Star se intampla ceva cu comulicatia intre cele doua, adica in interiorul unitatii. De aceea ti-am recomandat un forum de electronica. Incearca sa mergi la un electronist bun caruia sa ii si explici exact problema ca daca ii zici ce te doare poate stie de unde sa inceapa, ca de condensatori umflati toata lumea stie sa se uite. http://www.mercedestechstore.com/pdf...2007-01-04.pdf
    P.S. Am gresit cand am zis ca daca ai probleme cu modulul de telefon iti taie tot circuitul, deoarece la probleme de comunicatie din linkul asta zice ca daca una din componente da rateu unitatea respectiva este resetata automat in vederea rezolvarii comunicatiei si daca tot nu merge sistemul bypass-eaza unitatea respectiva ca sa iti mearga celelalte (vezi pagina 33)
    Ca cele 2 componente nu comunica intre ele am inteles, insa nu inteleg altceva...si anume: ce treaba are comunicarea dintre cele doua componente cu "open ring". Adica, daca ele sunt un "tot" ca sa zic asa, ca asta am inteles de la tine. AGW si HU sunt de fapt amandoua combinate in COMAND nu? ele nu comunica prin fibra optica.Sa aibe de fapt o problema la intrarea fibrei in comandu? ACOLO sa fie "buba'?

    Comment


    • #32
      Nu confunda faptul ca sunt in aceeasi carcasa cu faptul ca sunt un tot. Ele raman doua componente diferite care fac parte din inelul MOST. Cred ca pur si simplu s-a bushit comandul (HU-ul) iar AGW-ul nemaiputand sa comunice cu el da eroarea respectiva. Daca e bushit ala, automat cucu sunet si display. In linkul ala spune clar ca cele doua componente sunt legate intre ele printr-un "electrical MOST" (nu prin fibra) care si el poate da open ring. In fond MOST vine de la Media Oriented System Transport care spune clar la inceput ca este o evolutie a sistemului de fibra optica si reteaua de ELECTRICAL WAKE-UP dintre componente, deci nu scrie nicaieri ca este format doar din fibra optica asa cum si eu am avut impresia. Invatam cu totii din mers.
      Last edited by haddess; 11-29-2011, 15:01 PM.
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #33
        Originally posted by haddess View Post
        Nu confunda faptul ca sunt in aceeasi carcasa cu faptul ca sunt un tot. Ele raman doua componente diferite care fac parte din inelul MOST. Cred ca pur si simplu s-a bushit comandul (HU-ul) iar AGW-ul nemaiputand sa comunice cu el da eroarea respectiva. Daca e bushit ala, automat cucu sunet si display. In linkul ala spune clar ca cele doua componente sunt legate intre ele printr-un "electrical MOST" (nu prin fibra) care si el poate da open ring. In fond MOST vine de la Media Oriented System Transport care spune clar la inceput ca este o evolutie a sistemului de fibra optica si reteaua de ELECTRICAL WAKE-UP dintre componente, deci nu scrie nicaieri ca este format doar din fibra optica asa cum si eu am avut impresia. Invatam cu totii din mers.
        Pai si prin ce fel de fire sa comunice cu AGW? Ai cumva o schema cu pinii de la comand cum sunt fiecare, pentru ce? Si totodata daca ai idee unde este amplasat acest AGW?
        Last edited by razvan1985; 11-29-2011, 17:35 PM.

        Comment


        • #34
          HADDESS LAMURESTE-MA ca sunt in mare ceata. Am discutat cu cineva de pe un forum de afara si cica eu pe comand ntg 2 NU AM AGW.

          Comment


          • #35
            Originally posted by razvan1985 View Post
            HADDESS LAMURESTE-MA ca sunt in mare ceata. Am discutat cu cineva de pe un forum de afara si cica eu pe comand ntg 2 NU AM AGW.
            Omule, tu te-ai uitat macar la paginile alea pe care ti le-am recomandat? Macar din curiozitate citeste documentul ala si o sa iti lamureasca multe chestii despre comand. La NTG2 AGW-ul este in aceeasi carcasa cu HU. Imi mentin opinia ca problema ta se rezolva la electronist.
            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

            Comment


            • #36
              Originally posted by haddess View Post
              Omule, tu te-ai uitat macar la paginile alea pe care ti le-am recomandat? Macar din curiozitate citeste documentul ala si o sa iti lamureasca multe chestii despre comand. La NTG2 AGW-ul este in aceeasi carcasa cu HU. Imi mentin opinia ca problema ta se rezolva la electronist.
              Iti dai seama ca am citit absolut tot, dar nu am inteles partea asta cu agw in HU. adica eu am desfacut hu si sincer mi se pare destul de "simplu" in interior, Din versiunile anterioare de AGW am vazut ca acestea sunt la fel de mari ca si o magazie de cd de exemplu si nu intelegeam cum sa fie integrata in HU. in fine am mai inteles cate ceva acum.
              Vis-a-vis de electronist am fost cu HU la un electronist super bun, om care repara borduri de avioane, nici el nu vede o problema in aparat in sine.

              Comment


              • #37
                Cauta un coleg care are tot un NTG2 si roaga-l sa iti faca o proba cu a lui. Daca intamplator ai drum prin Ploiesti da-mi un semn si ne vedem sa o punem pe a mea.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #38
                  Problema mea s-a rezolvat in final prin achizitionarea unui COMMAND din acelasi an ca si masina mea. Am facut mici modificari cu niste piese din comandul meu si mutate pe cel nou si astfel totul merge perfect acum. La Commandul meu am inteles ca se prajise o placa de baza( a fost varsata cafea sau cola in service, dar nimeni nu recunoaste nimic).Multumesc tuturor celor care m-au sfatuit si indrumat.
                  Se poate inchide.

                  Comment


                  • #39
                    Ma bucur ca s-a rezolvat, dar imi pare rau ca ai platit scump o greseala a unor nebuni care n-au vrut sa recunoasca.
                    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by ZNA View Post
                      Aici este lista cu ce intra si cu ce iese din command.

                      Connector A ( tine de alimentare Command )

                      Pin 01 GAL (non-CAN speed signal)
                      Pin 02 K (diagnostics connector under hood)
                      Pin 03 Telephone Mute
                      Pin 04 Kl. 30 (+12V battery)
                      Pin 05 +12V switched output (for automatic antenna)
                      Pin 06 Kl. 58d (illumination)
                      Pin 07 Kl. 15R (iginition)
                      Pin 08 Kl. 31 (ground)

                      Connector B ( boxele masinii )

                      Pin 01 LS rear right +
                      Pin 02 LS rear right -
                      Pin 03 LS front right +
                      Pin 04 LS front right -
                      Pin 05 LS front left +
                      Pin 06 LS front left -
                      Pin 07 LS rear left +
                      Pin 08 LS rear left –

                      Connector C1 (Intrare TV si alimentare magazie cd-uri )

                      Pin 01 TV Red
                      Pin 02 TV Green
                      Pin 03 TV Blue
                      Pin 04
                      Pin 05 - power CD changer
                      Pin 06 + power CD changer
                      Pin 07
                      Pin 08

                      Connector C2 ( tine de sunet tv, intrare auxiliar, comenzi volan, activarea cablului de fibra )

                      Pin 01 Wake up (Robert-Bosch CAN)
                      Pin 02 sound TV right
                      Pin 03 sound TV GND
                      Pin 04 aux in right
                      Pin 05 aux in GND (right)
                      Pin 06 speedsensor (non-CAN)
                      Pin 07 interior CAN shield
                      Pin 08 interior CAN Lo (buttons on steering wheel, etc)
                      Pin 09 interior CAN Hi (buttons on steering wheel, etc)
                      Pin 10 D2B Wake up
                      Pin 11 sound TV left
                      Pin 12 sound TV Shield
                      Pin 13 aux in left
                      Pin 14 aux in shield (or aux in GND left)
                      Pin 15 reverse signal
                      Pin 16 Robert-Bosch CAN Shield
                      Pin 17 Robert-Bosch CAN Lo
                      Pin 18 Robert-Bosch CAN Hi
                      Sa numai deschid alt topic redeschid asta cu o intrebare banala,dar pe care nui stiu raspunsul...De la conectorul C1 unde duc cablurile pnt TV si Magazie ? unde ar trebui sa gasesc celelalte capete ?

                      Multumesc

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Portofel View Post
                        Sa numai deschid alt topic redeschid asta cu o intrebare banala,dar pe care nui stiu raspunsul...De la conectorul C1 unde duc cablurile pnt TV si Magazie ? unde ar trebui sa gasesc celelalte capete ?

                        Multumesc

                        Pe mufa C1 ai semnal pentru TV si alimentarea pentru magazia de Cd-uri, iar pentru a functiona si magazia si TV mai trebuiesc trase si din C2 niste fire, dar intrebarea este ca unde duc aceste fire....aceste fire duc evident la modulu' pentru TV care trebuie sa fie prin portbagaj unde sunt si celelalte module (car-kit,gps etc "daca masina are car-kit si navi") si la magazia de cd-uri care trebuie sa fie in torpedo sau tot in portbagaj, dar daca masina nu are magazie de cd-uri si TV nu functioneaza nu ai sa gasesti celelalte capete...

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by ZNA View Post
                          Pe mufa C1 ai semnal pentru TV si alimentarea pentru magazia de Cd-uri, iar pentru a functiona si magazia si TV mai trebuiesc trase si din C2 niste fire, dar intrebarea este ca unde duc aceste fire....aceste fire duc evident la modulu' pentru TV care trebuie sa fie prin portbagaj unde sunt si celelalte module (car-kit,gps etc "daca masina are car-kit si navi") si la magazia de cd-uri care trebuie sa fie in torpedo sau tot in portbagaj, dar daca masina nu are magazie de cd-uri si TV nu functioneaza nu ai sa gasesti celelalte capete...
                          Pai eu nu am acel modul de TV si nici magazie de cd-uri,de asta intreb pnt ca eu din comand am exact toate mufele ocupate,deci C1 si C2 sunt in comand,presupun ca daca sunt deja trase pe masina a fost si modulul TV si MAGAZIA,dar cine mea vanduto a scos de pe ea,presupun....Deci in concluzie eu daca cumpar acel modul TV sau Magazia...ar trebui doar sa le adaug in portbagaj sau unde se afla celelalte capete...Eu pe masina si pe comand am exact tot,ma refer si la telefonul masinii....

                          Multumesc pnt raspuns

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Portofel View Post
                            Pai eu nu am acel modul de TV si nici magazie de cd-uri,de asta intreb pnt ca eu din comand am exact toate mufele ocupate,deci C1 si C2 sunt in comand,presupun ca daca sunt deja trase pe masina a fost si modulul TV si MAGAZIA,dar cine mea vanduto a scos de pe ea,presupun....Deci in concluzie eu daca cumpar acel modul TV sau Magazia...ar trebui doar sa le adaug in portbagaj sau unde se afla celelalte capete...Eu pe masina si pe comand am exact tot,ma refer si la telefonul masinii....

                            Multumesc pnt raspuns
                            In torpedo presupun ca nu ai nici o mufa ma refer la cea pentru magazia de cd-uri trebuie sa fie o mufa cu 3 pini si cablu de fibra,daca in torpedo nu ai nimic sau nici macar vreo gaura pe acolo pe unde ar fi putut fi trase cablurile, da jos mocheta din portbagaj si in spate de tot langa bancheta este un plastic negru cat tine portbagaju pe orizontal, desfa alea doua suruburi dal la o parte si vezi ce ai pe acolo vreo mufa ramasa libera sau ce ai si ce nu ai, aici ma refer la alte module (car-kit,tv,gps etc) pentru ca magazia de cd-uri nu o gasesti acolo chiar daca e in portbagaj la unele masini, este pusa la vedere pentru a putea schimba cd-urile. Uitete daca ai si cablu de fibra.

                            Comment


                            • #44
                              Va salut!Am avut si eu o problema asemanatoare datorata magaziei de cd-uri.Dupa demontare,sistemul functioneaza perfect,dar acum navigatia nu mai are semnal gps(nu gaseste satelitii).Am incercat un reset prin apasarea tastelor 5+3+7(informatie de pe un forum de afara),dar fara succes.Ma poate ajuta cineva in acest sens?Multumesc!(Masina este un ML w164 cu ntg2)

                              Comment


                              • #45
                                La eliminarea magaziei de cd-uri, ai eliminat si cablul de fibra optica?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF