Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema comand aps ntg2

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am fost ieri si am pus un STAR pe masinuta si ideea este urmatoarea. Inel Fibra optica intrerupt. Ce ma streseaza maxim este ca nu intelegeam unde mama dracului pleca fibra optica din comand. Din ce mi-am dat seama mergea in spre spatele masinii, in portbagaj banuiam, dar in portbagaj nu am nimic gen magazie de cd, doar sub o placa de plastic spre bancheta am gasit niste module care sunt de la navigatie. dar aceastea nu avea nimic in comun cu fibra optica. SI punete si cauta. La un moment dat imi arunc ochii din greseala si va ca pe unde intra bratul de la portbagaj cand se inchide pe partea dreapta a masinii sunt doua fire portocali de fibra. Si sa vezi fericire pe mine ca am gasit fibra. Acum apucate si scoate materialul, fata, la portbagaj pe dreapta sa vedem ce e acolo. Surprize... un modul pe care scrie MOTOROLA si pe care il banuiesc ca este de la telefon. Ce m-a bagat in ceata este ca pe el scrie si MOST, iar mie mi-a dat ieri eroarea asta:"D100 MOST master reports open ring present. Ceea ce ma duce cu gandul la urmatoarele doua situatii, fie fibra este intrerupta pe undeva, ceea ce cred ca este destul de putin probabil pt ca comandul nu a mai mers decat atunci cand eu l-am oprit de la buton, fie acest modul este defect si primeste semnal prin fibra dar nu mai trimite mai departe. Specific ca am facut un test cu lumina si din intrarea de la COMAND ajunge lumina pe ambele fibre pana in portbagaj la acest modul MOTOROLA. Cred ca singura sansa este sa ma duc la reprezentanta la mercedes sa vad ce imi zici astia de la ei, ca banuiesc ca s-au mai lovit de asemenea proibleme. daca aveti idei astept cu inima larg deschisa.

    Comment


    • #17
      Salut

      Originally posted by razvan1985 View Post
      Am fost ieri si am pus un STAR pe masinuta si ideea este urmatoarea. Inel Fibra optica intrerupt. Ce ma streseaza maxim este ca nu intelegeam unde mama dracului pleca fibra optica din comand. Din ce mi-am dat seama mergea in spre spatele masinii, in portbagaj banuiam, dar in portbagaj nu am nimic gen magazie de cd, doar sub o placa de plastic spre bancheta am gasit niste module care sunt de la navigatie. dar aceastea nu avea nimic in comun cu fibra optica. SI punete si cauta. La un moment dat imi arunc ochii din greseala si va ca pe unde intra bratul de la portbagaj cand se inchide pe partea dreapta a masinii sunt doua fire portocali de fibra. Si sa vezi fericire pe mine ca am gasit fibra. Acum apucate si scoate materialul, fata, la portbagaj pe dreapta sa vedem ce e acolo. Surprize... un modul pe care scrie MOTOROLA si pe care il banuiesc ca este de la telefon. Ce m-a bagat in ceata este ca pe el scrie si MOST, iar mie mi-a dat ieri eroarea asta:"D100 MOST master reports open ring present. Ceea ce ma duce cu gandul la urmatoarele doua situatii, fie fibra este intrerupta pe undeva, ceea ce cred ca este destul de putin probabil pt ca comandul nu a mai mers decat atunci cand eu l-am oprit de la buton, fie acest modul este defect si primeste semnal prin fibra dar nu mai trimite mai departe. Specific ca am facut un test cu lumina si din intrarea de la COMAND ajunge lumina pe ambele fibre pana in portbagaj la acest modul MOTOROLA. Cred ca singura sansa este sa ma duc la reprezentanta la mercedes sa vad ce imi zici astia de la ei, ca banuiesc ca s-au mai lovit de asemenea proibleme. daca aveti idei astept cu inima larg deschisa.
      Daca faceai un efort minim aruncai un ochi peste linkul pe care l.am pus mai sus. Vedeai exact pe unde se duce fibra in portbagaj si la ce modul se opreste.

      Comment


      • #18
        Originally posted by dialiv View Post
        Daca faceai un efort minim aruncai un ochi peste linkul pe care l.am pus mai sus. Vedeai exact pe unde se duce fibra in portbagaj si la ce modul se opreste.
        Vine mea. Si recunosc ca sunt vinovat. Am trecut superficial peste partea cu linkul pus de tine. Acum am vazut si eu in portbagaj in dreapta ca am si eu asa ceva in portbagaj. Acum citesc tot ce este scris acolo si revin cu un feedback. Stima si respect!!!

        Comment


        • #19
          Originally posted by dialiv View Post
          Daca faceai un efort minim aruncai un ochi peste linkul pe care l.am pus mai sus. Vedeai exact pe unde se duce fibra in portbagaj si la ce modul se opreste.
          ok. Lamureste-ma si pe mine ce este modului acela din poze partea a patra. in care intra fibra si mufa aceea mov. Tot o mufa mov intra si la mine in comand una galbena si una neagra. Aia mov este ori de la telefon ori de la navi, Dar am inteles ca modulul de navi este cel de langa mufele de la ABS care sunt sub plasticul din portbagaj aproape de spatarul banchetei.

          Comment


          • #20
            Originally posted by cl600 View Post
            Pune-l inapoi pe masina si vezi daca raspunde la o diagnoza.
            La diagnoza raspunde, tocmai ce l-am resoftat cu un Star, dar imi zice ca are inelul optic intrerupt.

            Comment


            • #21
              Am atasat poze ca sa vedeti cum arata si comandul meu.
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Originally posted by Portofel View Post
                La mufa C1 ce intra ?

                Multumesc
                Aici este lista cu ce intra si cu ce iese din command.

                Connector A ( tine de alimentare Command )

                Pin 01 GAL (non-CAN speed signal)
                Pin 02 K (diagnostics connector under hood)
                Pin 03 Telephone Mute
                Pin 04 Kl. 30 (+12V battery)
                Pin 05 +12V switched output (for automatic antenna)
                Pin 06 Kl. 58d (illumination)
                Pin 07 Kl. 15R (iginition)
                Pin 08 Kl. 31 (ground)

                Connector B ( boxele masinii )

                Pin 01 LS rear right +
                Pin 02 LS rear right -
                Pin 03 LS front right +
                Pin 04 LS front right -
                Pin 05 LS front left +
                Pin 06 LS front left -
                Pin 07 LS rear left +
                Pin 08 LS rear left –

                Connector C1 (Intrare TV si alimentare magazie cd-uri )

                Pin 01 TV Red
                Pin 02 TV Green
                Pin 03 TV Blue
                Pin 04
                Pin 05 - power CD changer
                Pin 06 + power CD changer
                Pin 07
                Pin 08

                Connector C2 ( tine de sunet tv, intrare auxiliar, comenzi volan, activarea cablului de fibra )

                Pin 01 Wake up (Robert-Bosch CAN)
                Pin 02 sound TV right
                Pin 03 sound TV GND
                Pin 04 aux in right
                Pin 05 aux in GND (right)
                Pin 06 speedsensor (non-CAN)
                Pin 07 interior CAN shield
                Pin 08 interior CAN Lo (buttons on steering wheel, etc)
                Pin 09 interior CAN Hi (buttons on steering wheel, etc)
                Pin 10 D2B Wake up
                Pin 11 sound TV left
                Pin 12 sound TV Shield
                Pin 13 aux in left
                Pin 14 aux in shield (or aux in GND left)
                Pin 15 reverse signal
                Pin 16 Robert-Bosch CAN Shield
                Pin 17 Robert-Bosch CAN Lo
                Pin 18 Robert-Bosch CAN Hi
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Ca sa elimini problema intreruperii inelului optic fa rost de o bucata mica de fibra (5-10 cm) si fa o bucla intre intre intrare si iesire la mufa optica a comandului. Vei pacali astfel comandul sa creada ca inelul e neintrerupt. 90% o sa iti mearga (si in cazul asta ai probleme cu modulul de telefon care intrerupe circuitul). Daca nu merge nici asa inseamna ca ai probleme cu sistemul optic al comandului. Interesant e faptul ca la tester nu a zis si numarul componentei unde e intrerupt inelul optic.
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #24
                    Am incercat in fuga sa editez poza colegului. Cea incercuita cu rosu e mufa optica, iar cu negru am desenat eu bucla pe care trebuie sa o faci din fibra. Improvizeaza un sistem sa indesi fibra acolo fara mufa speciala cat ii faci proba.
                    Attached Files
                    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                    Comment


                    • #25
                      Uite si aici o problema oarecum asemanatoare, dar omul nu a mai zis nimic. Asta ca sa iti faci o idee despre cum merge sistemul MOST.http://www.clubmercedes.ro/probleme-...6.html?t=24286
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #26
                        Multumesc pentru informatii. Am luat deja legatura telefonic cu colegul BadKid dar din pacate nici el nu a rezolvat nimic deocamdata cu a lui. Incep iar cautarile pe forumuri despre probleme macar asemanatoare cu ale noastre daca nu la fel. Oricum apreciez informatiile oferite de tine colegul haddess si astept in continuare idei si sfaturi de la tine si/sau alti colegi.

                        Comment


                        • #27
                          Mie mi-a cazut din cer o navigatie exact ca a ta (model de facelift) numai ca eu am w203 din 2001 si a trebuit sa fac niscaiva modificari ca sa mearga. Cand am cumparat-o la fel ca la voi nu se aprindea si i-am facut bucla respectiva intre mufa albastra si cea alba si a mers. Si in ziua de azi merg tot cu bucla aia acolo. Mai poti face si alta schema. Daca ai acces la Star poti incerca din el sa ii scoti modulul din inelul most, adica fizic nu renunti la el, doar ca din tester ii spui ca nu mai e prezent si n-o sa mai tina cont de el. Toata faza e ca acel modul sa nu intrerupa lumina, chit ca el in sine e bushit. Atunci o sa iti porneasca, pt. ca nu mai tine cont de el. Ai putea sa verifici si siguranta modulului de telefon. Poate s-o fi ars aia si a afectat si comandul.
                          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by haddess View Post
                            Mie mi-a cazut din cer o navigatie exact ca a ta (model de facelift) numai ca eu am w203 din 2001 si a trebuit sa fac niscaiva modificari ca sa mearga. Cand am cumparat-o la fel ca la voi nu se aprindea si i-am facut bucla respectiva intre mufa albastra si cea alba si a mers. Si in ziua de azi merg tot cu bucla aia acolo. Mai poti face si alta schema. Daca ai acces la Star poti incerca din el sa ii scoti modulul din inelul most, adica fizic nu renunti la el, doar ca din tester ii spui ca nu mai e prezent si n-o sa mai tina cont de el. Toata faza e ca acel modul sa nu intrerupa lumina, chit ca el in sine e bushit. Atunci o sa iti porneasca, pt. ca nu mai tine cont de el. Ai putea sa verifici si siguranta modulului de telefon. Poate s-o fi ars aia si a afectat si comandul.
                            Am inteles. Asta am sa fac. Am vb astazi cu cineva de la care am sa cumpar un metru de fibra optica ca sa-i fac bucla respectiva de care vorbesti. Dar....ma gandesc ca daca reusesc sa-l pacalesc cu acea bucla teoretic nu imi va mai merge nici navigatia, pt ca si ea este legata de unitatea de comanda prin acest inel optic nu? Sau ca sa imi raspund singur NU pt ca din ce am vazut in portbagaj sub plasticul acela unde se afla modulul de navigatie nu ajunge fibra optica. Deci s-ar putea sa mearga. SPER ca nu stiu ce sa-i mai fac.
                            P.S. Am sa adaug acum exact eroare care mi-o da pe tester( din pacate nu am cum sa uploadez poza) "Fault code D100 MOST master reports open ring
                            Note: A communication problem exists between the MOST master and the MOST predecessor component.
                            MOST precedessor component according to specified MOST configuration: -COMAND or AUDIO"
                            Aceasta este eroarea care mi-o da pe STAR.
                            Asadar din aceasta eroare si engleza pe care o cunosc eu nu zice nimic de modulul de telefonie despre care am crezut in prima faza ca "bulit" ci o problema pe inelul optic intre AGW si Comand or AUDIO.
                            oricum am sa incerc sa fac faza cu fibra optica.
                            Last edited by razvan1985; 11-28-2011, 14:31 PM. Reason: adaugare informatii

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by razvan1985 View Post
                              Am inteles. Asta am sa fac. Am vb astazi cu cineva de la care am sa cumpar un metru de fibra optica ca sa-i fac bucla respectiva de care vorbesti. Dar....ma gandesc ca daca reusesc sa-l pacalesc cu acea bucla teoretic nu imi va mai merge nici navigatia, pt ca si ea este legata de unitatea de comanda prin acest inel optic nu? Sau ca sa imi raspund singur NU pt ca din ce am vazut in portbagaj sub plasticul acela unde se afla modulul de navigatie nu ajunge fibra optica. Deci s-ar putea sa mearga. SPER ca nu stiu ce sa-i mai fac.
                              P.S. Am sa adaug acum exact eroare care mi-o da pe tester( din pacate nu am cum sa uploadez poza) "Fault code D100 MOST master reports open ring
                              Note: A communication problem exists between the MOST master and the MOST predecessor component.
                              MOST precedessor component according to specified MOST configuration: -COMAND or AUDIO"
                              Aceasta este eroarea care mi-o da pe STAR.
                              Asadar din aceasta eroare si engleza pe care o cunosc eu nu zice nimic de modulul de telefonie despre care am crezut in prima faza ca "bulit" ci o problema pe inelul optic intre AGW si Comand or AUDIO.
                              oricum am sa incerc sa fac faza cu fibra optica.
                              Am incercat treaba cu bucla de fibra OPTICA. NU MERGE ((. Dar mai am o speranta. Eu am luat un Patch Cord de fibra si dupa ce am taiat am constatat ca fibra din acest cord este foarte subtire si lumineaza foarte putin fata de fibra care este pe masina si ma gandesc ca s-ar putea ca si asta sa fie un motiv pentru care nu a mers.Dac nu reusesc sa fac nimic pana sambata cu aceasta varianta oferita de tine ma apuc de demontat.

                              Comment


                              • #30
                                S-ar parea ca sunt vesti proaste... In inelul most, MASTER unit este AGW-ul, care da comanda de trezire la toate celelalte componente si asteapta semnal de la fiecare in parte ca s-a trezit. La tine spune ca exista o problema de comunicatie intre master si predecesorul lui, iar mai jos explica faptul ca predecesorul este comandul sau audio 20 (in cazul tau este comandul) La NTG2 ambele formeaza o singura unitate fata de NTG1 unde AGW era in portbagaj iar Head Unit-ul in bord. Parerea mea este ca ar trebui sa deschizi unitatea. Partea cu mufa optica este AGW iar partea cu displayul si dvd-ul este head unit-ul. Vezi poate e vre-o problema de comunicare, circuit sau mai-stiu-eu-ce. Incearca sa mergi si la un electronist si sa ii explici ca cele doua nu comunica.
                                Uite aici un link despre sistemul asta MOST. Iti recomand sa il citesti cu atentie in special pagina 7 in care explica cine ce este (master-slave) si pagina 41 in care spune clar ca la sistemul NTG2 unitatea din bord este compusa din AGW si Head Unit impreuna, legate intre ele printr-un MOST ELECTRIC. Conform erorii tale date de Star se intampla ceva cu comulicatia intre cele doua, adica in interiorul unitatii. De aceea ti-am recomandat un forum de electronica. Incearca sa mergi la un electronist bun caruia sa ii si explici exact problema ca daca ii zici ce te doare poate stie de unde sa inceapa, ca de condensatori umflati toata lumea stie sa se uite. http://www.mercedestechstore.com/pdf...2007-01-04.pdf
                                P.S. Am gresit cand am zis ca daca ai probleme cu modulul de telefon iti taie tot circuitul, deoarece la probleme de comunicatie din linkul asta zice ca daca una din componente da rateu unitatea respectiva este resetata automat in vederea rezolvarii comunicatiei si daca tot nu merge sistemul bypass-eaza unitatea respectiva ca sa iti mearga celelalte (vezi pagina 33)
                                Last edited by haddess; 11-29-2011, 05:47 AM.
                                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF