Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu porneste dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu porneste dimineata

    Buna ziua
    Am incercat sa pornesc sambata dimineata, dupa prima noapte cu temperaturi negative. Am bagat cheia-n contact, s-au incalzit bujiile, stins martorul, totul ok pan-aici; actionez demaror, nimic: curentul taiat. Am repetat nimic. Am scos bateria si am inlocuit-o cu una de 70 Ah ( alta n-am avut la dispozitie), tot nimic. Ati patit?
    Mentionez ca ochisorul de la bateria Bosch este modificat din "verde" la prima cheie in "negru" acum. Pare epuizata.
    Intrebarea este: exista o mantzocarie, releu de masurare, ceva care taie curentul? Nu-l lasa sa se chinuie cu baterie descarcata, stiti ceva?

  • #2
    Salut

    Originally posted by everdental View Post
    Buna ziua
    Am incercat sa pornesc sambata dimineata, dupa prima noapte cu temperaturi negative. Am bagat cheia-n contact, s-au incalzit bujiile, stins martorul, totul ok pan-aici; actionez demaror, nimic: curentul taiat. Am repetat nimic. Am scos bateria si am inlocuit-o cu una de 70 Ah ( alta n-am avut la dispozitie), tot nimic. Ati patit?
    Mentionez ca ochisorul de la bateria Bosch este modificat din "verde" la prima cheie in "negru" acum. Pare epuizata.
    Intrebarea este: exista o mantzocarie, releu de masurare, ceva care taie curentul? Nu-l lasa sa se chinuie cu baterie descarcata, stiti ceva?
    Da. Este un releu care iti taie demarorul daca bateria nu are suficient voltaj.
    Poate sa.ti mearga claxonul, luminile etc si totusi sa nu te lase sa invarti motorul. Schimba bateria si o sa porneasca. Pune minim 95Amperi

    Comment


    • #3
      Salut,Dialiv,sunt mai multe cauze posibile pentru problema colegului,poate i s-a ars siguranta din sam-ul de fata,poate e contactul, daca vrei sa ajuti omu',prezinta toate variantele,poate bobina de la electromotor,sau daca e un releu de ce nu ii spui care din ele?Asa ne dam toti cu parerea...

      Comment


      • #4
        Daca are un consumator si ii termina bateria?

        Comment


        • #5
          Salut

          Originally posted by 21wsz View Post
          Salut,Dialiv,sunt mai multe cauze posibile pentru problema colegului,poate i s-a ars siguranta din sam-ul de fata,poate e contactul, daca vrei sa ajuti omu',prezinta toate variantele,poate bobina de la electromotor,sau daca e un releu de ce nu ii spui care din ele?Asa ne dam toti cu parerea...
          Da cauze pot fi chiar multe. Colegul a specificat totusi ca ochiul de la baterie s.a facut din verde--negru!
          Accept orice discutie/contrazicere.
          Totusi insist.Logica iti spune sa verifici prima data bateria! Doar ulterior dupa asta verifici si restul.Numai bine!

          Comment


          • #6
            Originally posted by dialiv View Post
            Da cauze pot fi chiar multe. Colegul a specificat totusi ca ochiul de la baterie s.a facut din verde--negru!
            Accept orice discutie/contrazicere.
            Totusi insist.Logica iti spune sa verifici prima data bateria! Doar ulterior dupa asta verifici si restul.Numai bine!
            Later edit- in carte spune sa aprinzi farurile si apoi sa dai la cheie. Daca lumina farurilor scade in intensitate este bateria dusa

            Comment


            • #7
              Acel bec de la baterie este pe un sigur elemen din 6 sau cati are bateria deci pote sa fie si verde si bateria sa fie moarta .
              Pune o baterie buna si vezi daca poreste ar trebuii sa porneasca daca e de la baterie si cu una mai mica fara probleme dar nu rezista cat una mare daca nu dute la un electrician.
              Bafta

              Comment


              • #8
                Ia de-aici o problema identica cu a ta, doar ca la w211. http://www.clubmercedes.ro/w211-e200...te-t25064.html In cazul lui a fost o siguranta. Verifica si la tine. Ma indoiesc ca e din baterie daca a facut aceeasi schema si cu alta, fie ea de 70Ah. O miscare trebuia sa faca.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #9
                  Rezolvarea

                  Revin cu amanunte pentru cine intereseaza:
                  Am fost la un centru de baterii, mi-a masurat-o pe a mea cea veche si a constatat ca nu scotea curentul "de rupere" care trebuie. Indicatia a fost de schimbare. Am cumparat alta, de 90Ah, ca era mai "la oferta" 372 ron Bosch la Selgros, am montat-o si a pornit imediat.
                  Morala: este un releu care taie legatura cu electromotorul cand nu are amperaj suficient bateria, impiedicand astfel sudarea carbunilor si deteriorarea lui. De aceea nu misca nimic; obisnuit de la Dacia sa actionezi demarorul si apoi sa vezi c-a murit si claxon si tot am fost derutat.
                  Va multumesc pentru raspunsuri.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dialiv View Post
                    Da. Este un releu care iti taie demarorul daca bateria nu are suficient voltaj.
                    Poate sa.ti mearga claxonul, luminile etc si totusi sa nu te lase sa invarti motorul. Schimba bateria si o sa porneasca. Pune minim 95Amperi
                    Ai avut perfecta dreptate; cica e vorba de amperaj, la voltaj statea f bine! Multumesc!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by everdental View Post
                      Revin cu amanunte pentru cine intereseaza:
                      Am fost la un centru de baterii, mi-a masurat-o pe a mea cea veche si a constatat ca nu scotea curentul "de rupere" care trebuie. Indicatia a fost de schimbare. Am cumparat alta, de 90Ah, ca era mai "la oferta" 372 ron Bosch la Selgros, am montat-o si a pornit imediat.
                      Morala: este un releu care taie legatura cu electromotorul cand nu are amperaj suficient bateria, impiedicand astfel sudarea carbunilor si deteriorarea lui. De aceea nu misca nimic; obisnuit de la Dacia sa actionezi demarorul si apoi sa vezi c-a murit si claxon si tot am fost derutat.
                      Va multumesc pentru raspunsuri.
                      Ai dreptate. Releul ala se numeste ECU.
                      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                      Comment


                      • #12
                        Salut

                        Originally posted by everdental View Post
                        Ai avut perfecta dreptate; cica e vorba de amperaj, la voltaj statea f bine! Multumesc!
                        Normal ca am avut dreptate, ca doar mi s.a intamplat ;-)

                        Comment


                        • #13
                          Nu s-a terminat tarasenia

                          Sambata dimineata, cu bateria noua, iar nu porneste: n-are curent. Probabil ECU constata ca n-are amperajul necesar. Bateria noua e luata de la Selgros la "oferta"; posibil sa fi stat pe-acolo de-un an iar eu n-am incarcat-o inainte de montare. Deconectez bateria si-o las peste noapte fara curent iar dimineata cu aceeasi baterie porneste imediat.
                          Acum se pune problema daca s-a resetat vreo eroare sau si-a mai revenit bateria deconectata.
                          Dis-de-dimineata merg la tester: n-avea erori grave, niste lipse de comunicare, pe la un semnal, pe la o clapeta de aer, nimic nou! Dar testerul de baterie de la service-ul meu preferat zice ca n-are decat 640 curent de rupere si trb inlocuita bateria ( voltaj are: 12,8). Merg la garantie la Bosch si acolo aflu la aparatul lor ca bateria e 81% incarcata ( am mai mers 10 km pana la ei) si ca e considerata ok pt ei. Au verificat sa n-am vreun consumator nocturn si-a iesit ca e imfim, alarma (0.02)!
                          Si-acum cum fac? Daca maine nu-i ajunge 640 sau 650, c-am mai fost pana la km 18 pe autostrada ca sa se mai incarce) si n-o ia? Recurg la incantatii?

                          Comment


                          • #14
                            Salut

                            Vinde bateria ta la un prieten sau negociaza cu cei de la Bosch sa.ti dea una mai mare si sa le dai diferenta. Eu am pus pe vara un Rombat Premier de 95/800A si vad ca inca mai porneste( dau minim 500 porniri pe zi). Daca trec iarna sunt multumit.

                            Comment


                            • #15
                              Posibil sa ai alternatorul defect.
                              Problema asta o am eu acum. Scoate 12 V nu 13 sau peste, indiferent cat o turezi.
                              Daca merg fara nici un consumator, merge impecabil....daca pornesc farurile sau ventilatorul din habitaclu.....nu mai pleaca dimineata nici sa o bati.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF