Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w202 probleme temperatura apei de la motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Tyler View Post
    De unde ai luat vascocuplaj așa ieftin?
    este un magazin pe lizeanu in bucuresti, al unui turc, bennet auto, au un site de rahat, dar gasesti un nr de telefon acolo
    pe google street view iar ii gasesti, daca mergi cu omuletul pe lizeanu, din stefan cel mare e pe partea stanga

    Comment


    • #32
      Mai baieti ,, piulita aia mare de 32 e pe invers si iese afara se desface foarte simplu , cind lucram la ele daca ma-r fi prins managerul ca dadeam radiatorul sau alte piese jos eram dat afara, dupa carte aveam 1ora sa schimb termocupla si atita puteau sa incaseze de la client plus piesa , dupa ce ma experimentasesm o faceam in 20 de minute , singurul lucru dadeam jos este plasticul ( capacul) sau cum ii zice de deasupra ventilatorului .
      Deci : un dorn de 50 cm un ciocan sanatos lovita piulita pe drepta si iese fara probleme , la stingere trebuie lovita numai putin ca nu se deface .

      @kipha
      acum am vazut ,, monteazai termostatul , sa nu faci gresala sa mergi fara , zapacesti ECU plus ca o sa comsumi benzina aiurea .
      Last edited by razvy64; 10-14-2011, 16:31 PM.

      Comment


      • #33
        @kipha
        acum am vazut ,, monteazai termostatul , sa nu faci gresala sa mergi fara , zapacesti ECU plus ca o sa comsumi benzina aiurea .[/QUOTE]

        Oricum nu rezolva nimic daca scoate termostatul,trebuie blocat pe deschis,nu scos afara,eu asa am facut si am vazut ca ala e de vina..Apropo,vascocupla cum se scoate?se loveste cheia spre dreapta?sau spre stanga?adica in ce parte trebuie rotita cheia?dreapta masinii presupun ca daca stau eu si lkucrez la masina e spre stanga mea nu?ca m-am chinuit de m-a luat dracu si tot nu am reusit sa il desfac!!!((

        Comment


        • #34
          Cum stai cu fata spre motor,spre dreapta se desface surubul de la viscocupla,ca este filet pe invers.La montare nu trebuie strans tare deoarece se autostrange in timpul functionarii.
          W202 elegance / 1.8 benzina,1993

          Comment


          • #35
            Aha merci,eu dadeam invers ...

            Comment


            • #36
              @ediskan89
              cu cheia nu il scoti numai daca blochezi fulia , care are o gaura si se pune o scula care se propteste in spatele ei are o fanta , dar cum am zis cu un dorn iese la fix
              ca asta :

              Comment


              • #37
                Originally posted by razvy64 View Post
                Mai baieti ,, piulita aia mare de 32 e pe invers si iese afara se desface foarte simplu , cind lucram la ele daca ma-r fi prins managerul ca dadeam radiatorul sau alte piese jos eram dat afara, dupa carte aveam 1ora sa schimb termocupla si atita puteau sa incaseze de la client plus piesa , dupa ce ma experimentasesm o faceam in 20 de minute , singurul lucru dadeam jos este plasticul ( capacul) sau cum ii zice de deasupra ventilatorului .
                Deci : un dorn de 50 cm un ciocan sanatos lovita piulita pe drepta si iese fara probleme , la stingere trebuie lovita numai putin ca nu se deface .

                @kipha
                acum am vazut ,, monteazai termostatul , sa nu faci gresala sa mergi fara , zapacesti ECU plus ca o sa comsumi benzina aiurea .
                eu am avut nevoie de o cheie de 36 nu 32 si da se desurubeaza spre dreapta cum te uiti la motor si iar da, trebuie blocata fulia aia, mie mi-a luat mai mult de 1 ora pentru ca habar n-am pe ce lume sunt, dar am reusit pana la urma s-o blocez cu o cheie reglabila (fulia) si am bagat cheia de 36 pe piulita si s-a deblocat + ca am folosit jumatate de tub de spray degripant ca era plina de mazga si niste rugina.
                de scos si pus radiatorul nu-i greu, dar pierzi antigelul
                nici nu am auzit pana acum de dorn dar cred ca o sa-mi iau unul
                o sa montez termostatul, am mers ceva fara el si nu mi se incalzeste deloc motorul, aveam de gand sa-l pun oricum , chiar azi o sa-l pun

                multumesc pentru sfat

                Comment


                • #38
                  Cu toate plasticăraiele puse și cu o altă paletă nouă, apa stă la 80 de grade.
                  E bine, sau ar trebui să stea la 90?Merită să cumpăr vascocuplaj nou și termostat?Sau nu are nimic dacă stă la 80 de grade?
                  Diferențe de consum nu simt, și căldură-mi dă în mașină super rapid, doar că mi-e frică să nu se uzeze prematur motorul.
                  Voi ce spuneți?
                  " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                  Regulament forum.

                  Comment


                  • #39
                    Si eu am o problema cu indicatorul de la apa. w202 c250 1996. Dimineata, motorul rece, pornesc si instant indicatorul ajunge la 120 grade si porneste ventilatorul. Nu stiu inca de la ce poate fi. Isi revine dupa un timp, dar daca opresc motorul si pornesc din nou face acelasi lucru. Apa cu siguranta nu ajunge la temperatura de 120 grade.
                    Nu conteaza ce conduci, contaza cine te conduce.

                    Comment


                    • #40
                      Eu nu am cu indicatorul de apă.Mie doar până la 80 îmi urcă apa, și mi frică să nu se uzeze prematur motorul.
                      " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                      Regulament forum.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Tyler View Post
                        Cu toate plasticăraiele puse și cu o altă paletă nouă, apa stă la 80 de grade.
                        E bine, sau ar trebui să stea la 90?Merită să cumpăr vascocuplaj nou și termostat?Sau nu are nimic dacă stă la 80 de grade?
                        Diferențe de consum nu simt, și căldură-mi dă în mașină super rapid, doar că mi-e frică să nu se uzeze prematur motorul.
                        Voi ce spuneți?
                        Cosmine si la mine sta tot asa, foarte putin peste 80,depinde la cat iti deschide termostatul.
                        E in regula.
                        1994...Mercedes Benz...w202, c180
                        Dragoste la prima vedere...

                        http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                        Comment


                        • #42
                          Atunci numai mă stresez...deși citisem că pe la 90 de grade ar trebui să stea apa.
                          Oricum la mine e sudată vascocupla și merge tot timpul, și probabil că nu-i mai dă turația care-i trebuie paletei să încălzească motorul până la 90 de grade.Are logică?
                          Last edited by Tyler; 10-27-2011, 16:00 PM.
                          " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                          Regulament forum.

                          Comment


                          • #43
                            buna seara tuturor. am si eu un c220 cdi w202 si am o problema semanatoare,doar ca la mine nu se mai ridica temperatura la motor. si nici nu baga aer cald la fel ca inainte. ma puteti ajuta sa rezolv problema?
                            cineva mi-a zis ca ar putea fi ca nu am destua apa cu antigel. intr-adevar nivelul e cam sub jumatea vasului de expansiune,dar totusi.... are cineva vreo idee de la ce i se trage?
                            "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by moskyno93 View Post
                              buna seara tuturor. am si eu un c220 cdi w202 si am o problema semanatoare,doar ca la mine nu se mai ridica temperatura la motor. si nici nu baga aer cald la fel ca inainte. ma puteti ajuta sa rezolv problema?
                              cineva mi-a zis ca ar putea fi ca nu am destua apa cu antigel. intr-adevar nivelul e cam sub jumatea vasului de expansiune,dar totusi.... are cineva vreo idee de la ce i se trage?
                              salut
                              nu bag mana in foc de vreme ce sunt nou si nici nu sunt foarte priceput, dar s-ar putea sa ti se fi defectat termostatul, adica mie nu-mi crestea temperatura in momentul in care scosesem termostatul, e cam singura explicatie care-mi trece prin cap

                              Comment


                              • #45
                                Salut baieti,
                                Am si eu un W202 din 1996 este o masina foarte buna insa problema temperaturei nu reusesc sa o rezolv

                                Am schimbat termonstatul Wahler original 233 ron cu tot cu suport
                                Radiatorul perfect
                                vascocuplajul functioneaza
                                Nu intelg ideea cu chiuloasa care ar putea fi ?
                                Imi poate spune cineva ? (ce este drept de la un schimb de ulei la altul (10 000km) imi pierde cam 1 litru + consumul pe la garnitura) Poate fu aceasta problema ?


                                Multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF