Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w202 probleme temperatura apei de la motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Tyler View Post
    Apropo de problema mea, sunteţi sigur că e de vină vascocuplajul?Că fratele meu a spus că nu am cică vascocuplaj că e pe direct.E posibil aşa ceva?Vă rog explicaţi-mi, sunt începător.
    Da,e direct pe motorul care e longitudinal,nu transversal,paletii merg tot timpul,dar vascocuplajul decide cat trebuie sa se invarta in functie de temperatura apei,a motorului,la celelelte marci au un ventilator electric care porneste cand e apa fierbinte,motoarele fiind transversale nu au unde sa prinda vreun palet,doar de radiator.

    Comment


    • #17
      Salutare,de curand a inceput sa imi arate apa in bord 120grade,are cineva idee ce am reusit sa stric pe acolo?vascocupla nu mergea de mult,dar in orice caz nu imi arata 120 C,acum tre sa umblu cu caldura la maxim si cu 80 km/h ca sa nu sara de 100C.Ma gandeam ca poate am ars garnitura de chiulasa,cum imi dau seama de asta?

      Comment


      • #18
        Salut,

        La C180-ul meu din 94 mai merge un singur ventilator din cele 2 din fata (unul a sarit din nitul de la mijloc si nu il mai pot pune). Temperatura imi sare uneori de 120 de grade, dar daca sunt cu masina in miscare continua scade la 80-90, probabil de la curentul creat de viteza.

        Sunt insa momente in care acul s-ar duce dincolo de zona rosie daca ar putea... cu toate astea masina merge perfect, si aerul contionat functioneaza fara probleme.

        Sa fac ceva in legatura cu asta? Sau sa o las asa, avand in vedere ca masina merge excelent?

        Comment


        • #19
          Va salut. Si eu am avut probleme cu temperatura apei din motor. PRIMA DATA AM BLOCAT PALETII VASCOCUPLEI CEEA CE NU VA RECOMAND DIN CAUZA CA SOCUL PE CARE IL PRODUCE PALETII POATE RUPE CUREAUA DE ACCESORII APOI IN SCURT TIMP VE-TI PIERDE POMPA DE APA. Trebuie sa recunosc ca in momentul cand acceleram la semafor scotea un sunet motorul superb iar oamenii o luau toti la fuga crezand ca se urca masina pe ei iar praful ce il ridica de sub masina parca scotea fum pe nari. Momentan am pus bulb de temperatura sub carcasa neagra din botul motorului si i-am pus ventilator electric.
          Si cu ventilator electric apa tot urca, DECI GAURISEM SI BLOCASEM VASCOCUPLA DEGEABA (o stricasem desi functiona).

          CA SI LA MINE MAJORITATEA PROBLEMELOR SUNT DE LA TERMOSTAT (este obosit, saclit si are momente cand ramane blocat si sa nu uitam ca avea la mine 17 ani). nu este scump si cred ca ar trebui inceput prin schimbarea lui.

          Si daca se intampla sa se BLOCHEZE vreo data trebuie dar o surubelnita si o cheie de zece pentru al schoate ca nu cumva sa stricati chiloasa pentru un termostat (atentie la temperatura apei din motor sa nu va friga, lasati sa se raceasca motorul mai intai). Sa nu pierdeti garnitura de la capacul termostatului.
          Decat sa strici chiloasa mai bine mergi fara termostat ca dupa cate stiu eu motorul nu pateste nimic ci doar nu mai ai caldura in masina.
          Last edited by fratele_roby; 09-25-2011, 13:36 PM.

          Comment


          • #20
            Problema la mine e, sau cred că e, este că nu am ceva plastice la paletă, care e un fel de suport și nu intră aerul pe unde trebuie, adică merge peste tot, ci nu într-o direcție cum trebuie și de aia nu răcește bine, plus că paleta care o am eu, câțiva zimți sunt praf.Am comandat o nouă paletă și suportul respectiv, și după aștept să văd dacă mai am probleme cu apa.
            Când e mai rece afară, nu am probleme cu apa, doar la 80 de grade stă(ceea ce nu e okay, ar trebui un pic peste 80).Aceeași treabă și la drum lung dar când e cald frate și merg bară la bară și îi mai dau și kickdown apa urcă de numa numa și iară-mi scupă prin surplusul de la apa de la motor.
            Nu e normal să aibă așa fluctuații.E Mercedes, nu dacie.
            Dacă nici așa nu rezolv problema, alt vascocuplaj și alt termostat.
            Am atașat o poză cu suportul respectiv care nu-l am.
            Attached Files
            Last edited by Tyler; 09-25-2011, 17:28 PM.
            " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
            Regulament forum.

            Comment


            • #21
              Eu nu am nici in fata nici in spatele radiatorului piesele respective din plastic si am masina de 2 ani dar nu am avut probleme din cauza asta. Intr-adevar alea canalizeaza aerul doar prin radiator si sunt de mare ajutor cand apa se ridica si cupleaza vascocupla, altfel paletii de racire trag aerul de sub masina in loc sa traga prin radiator. Daca scapa apa pana la 120 de grade schimba capacul de la vas asa cum ti-au sugerat si colegii.

              Comment


              • #22
                Capacul de la vas, te referi prin vascocuplaj, nu?Dacă nu e vascocuplajul, e termostatul?
                Am mai comandat un plastic din zona paletei ce îmi lipsea.Amândouă m-o adus la 250 de RON noi nouțe Mercedes.
                Dacă mai face figuri, iau vascocuplajul.

                Faza îi că are fluctuații și nu ar avea voie.Nici nu-mi convine să fie la 110 grade, nici să-mi fie la 80.Temperatura optimă a motorului și de minim uzură e de 90 grade și acolo ar trebui să stea tot timpul indiferent de cât de cald e afară sau frig, sau dacă-i dau în barbă sau nu.
                Last edited by Tyler; 09-28-2011, 00:50 AM.
                " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                Regulament forum.

                Comment


                • #23
                  Eu am avut belele cu apa toata vara,si daca mergam in afara tot peste 100 statea apa...era termostatul...blocheaza-l si u pe deschis si asa verifici daca e sau nu stricat.

                  Comment


                  • #24
                    mi-am luat azi vascocuplaj de la bennet auto din bucuresti dar care au maazine prin toata tara si m-a costat 155 roni, mie mi s-a spar vasul de exapsiune de pe radiator si mi-am luat si unul d-ala, asa ca am mai dat 550, cam asta e cel mai mic pret pe care l-am gasit la piese

                    Comment


                    • #25
                      Eu merg de 2 ani cu vascocuplajul stricat si de curand si fara plasticul de care vb tu dar nu imi incalzeste apa,sta la 90 cam pe acolo...ce probleme am avut au fost de la termostat..

                      Comment


                      • #26
                        Eu de cand m-am pus plasticăraiele și o nouă paletă numai am treabă cu apa.
                        " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                        Regulament forum.

                        Comment


                        • #27
                          aduc o adaugare, inbusul pentru suruburile ce tin paleta fixata de vascocupla este de 5, n-am gasit o cheie de 36 inca si nu mi-a venit sa dau 60 ron pe una la hornbach

                          dupa ce-am vazut pozele si instructajul mi se pare usor de schimbat si nu am nici cea mai mica pregatire in domeniul asta, e prima oara cand imi bag nasul in motorul unei masini.

                          sincer ma bucur ca pot sa-l fac singur si sa-ti dea Dumnezeu sanatate pentru postul asta

                          Comment


                          • #28
                            Nu e greu să schimbi paleta de pe vascocuplă.E multă logică.E foarte ușor la Mercedes.
                            Am schimbat ieri un radiator cu fratele meu la mașina lui, un Seat Toledo din 2004, și a trebuit să dau jos juma de mașină.Spoilerul din față, farurile, o gramadă de șuruburi și de scos furtune.
                            La W202 e floare la ureche.Succes.
                            " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                            Regulament forum.

                            Comment


                            • #29
                              am reusit sa inlocuiesc vascocupla (155 ron), dar piulita fiind ceva mai subtire n-am reusit s-o strang foarte bine, pentru ca am o cheie de 32 ceva mai groasa, am dat-o la pilit si o sa strang piulita aia mai bine, desi nu cred ca se va desface oricum.

                              i-am schimbat si radiatorul cu unul nou care m-a costat 575 ron

                              am o problema totusi cu sonda de apa care se invarte inspre interior nu spre exterior si nu-mi ajunge cablul la ea, am pus-o dar nu e insurubata bine, cred ca asa se numeste "tumburusul" ala ce intra in vasul de expansiune , langa bushon (vezi poza lui Tyler)

                              tipul care a venit ultima oara sa se uite la masina (nu e mecanic de meserie) mi-a dat jos termostatul sa vada daca tot mi se incalzeste motorul si daca nu, inseamna ca termostatul e de vina ...
                              pot sa continui sa merg fara termostat, sau sa mi-l pun inapoi? temperatura apei acum nu mai creste mai mult de 45 de grade, dar nici nu am mers mult cu ea aseara dupa ce-am termina de lucrat la ea.

                              si mai am o intrebare, imi puteti recomanda un antigel ceva, ca nu prea stiu de care sa iau, gata diluat, concentrat, ce culoare, chestii de genul asta? cand am prea multe optiuni ma pierd

                              Comment


                              • #30
                                De unde ai luat vascocuplaj așa ieftin?
                                " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                                Regulament forum.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF