Salutare tuturor, am un w202 din 1994 benzină, 1.8, fără AC, iar ieri am mers cu maşina la cumpărături şi am lăsat-o în soarele arzător vreo 2 ore până am făcut cumpărăturile, şi când am intrat în maşină totul era super cald în ea, şi temperatura în ea era de 41 de grade Celsius.
Până aici totul okay, o pornit, am mers cu ea un pic, până când văd că temperatura apei de la motor, tot se ridică...mie de obicei îmi stă la 85-90, iar acuma urca simţitor către 120.A ajuns până la 105-110, şi am tras pe dreapta că mai aveam de făcut o oprire.
Dintr-o dată mă atenţionează o fată că-mi curge apă din maşină.Am ridicat capota, şi am văzut că-mi scuipa apă din vasul de expansiune, adică de la apa de la motor, şi scuipa prin furtunul care e surplusul.Tot a scuipat până când s-a oprit din scuipat şi am mers cu ea fuguţa acasă şi am constat că apa a coborât până la 90 de grade
Menţionez că era o căldură afară de numa.Mi-a rămas şi becu aprins la ABS, când defapt nu era nimic.Am repornit-o şi nu s-o mai aprins becul.
Deci, ce să înţeleg?E ceva de speriat ce mi s-a întâmplat, sau e ok?Mulţumesc.
Până aici totul okay, o pornit, am mers cu ea un pic, până când văd că temperatura apei de la motor, tot se ridică...mie de obicei îmi stă la 85-90, iar acuma urca simţitor către 120.A ajuns până la 105-110, şi am tras pe dreapta că mai aveam de făcut o oprire.
Dintr-o dată mă atenţionează o fată că-mi curge apă din maşină.Am ridicat capota, şi am văzut că-mi scuipa apă din vasul de expansiune, adică de la apa de la motor, şi scuipa prin furtunul care e surplusul.Tot a scuipat până când s-a oprit din scuipat şi am mers cu ea fuguţa acasă şi am constat că apa a coborât până la 90 de grade
Menţionez că era o căldură afară de numa.Mi-a rămas şi becu aprins la ABS, când defapt nu era nimic.Am repornit-o şi nu s-o mai aprins becul.
Deci, ce să înţeleg?E ceva de speriat ce mi s-a întâmplat, sau e ok?Mulţumesc.
Comment