Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

w202 probleme temperatura apei de la motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w202 probleme temperatura apei de la motor

    Salutare tuturor, am un w202 din 1994 benzină, 1.8, fără AC, iar ieri am mers cu maşina la cumpărături şi am lăsat-o în soarele arzător vreo 2 ore până am făcut cumpărăturile, şi când am intrat în maşină totul era super cald în ea, şi temperatura în ea era de 41 de grade Celsius.
    Până aici totul okay, o pornit, am mers cu ea un pic, până când văd că temperatura apei de la motor, tot se ridică...mie de obicei îmi stă la 85-90, iar acuma urca simţitor către 120.A ajuns până la 105-110, şi am tras pe dreapta că mai aveam de făcut o oprire.
    Dintr-o dată mă atenţionează o fată că-mi curge apă din maşină.Am ridicat capota, şi am văzut că-mi scuipa apă din vasul de expansiune, adică de la apa de la motor, şi scuipa prin furtunul care e surplusul.Tot a scuipat până când s-a oprit din scuipat şi am mers cu ea fuguţa acasă şi am constat că apa a coborât până la 90 de grade
    Menţionez că era o căldură afară de numa.Mi-a rămas şi becu aprins la ABS, când defapt nu era nimic.Am repornit-o şi nu s-o mai aprins becul.
    Deci, ce să înţeleg?E ceva de speriat ce mi s-a întâmplat, sau e ok?Mulţumesc.
    " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
    Regulament forum.

  • #2
    Treaba e un pic nasoala in perioada asta,in sensul ca din cauza caldurii exagerate de afara si temperatura motorului "sare" un pic peste normal.La tine,s-ar putea sa fie totusi problema la vascocuplaj.Este piesa pe care este montat ventilatorul propriu zis.Vascocuplajul are ceva vaselina speciala in interior,care cu ridicarea temperaturii motorului incepe sa se intareasca si asa rotatia ventilatorului incepe sa creasca in functie de turatia motorului.Cel putin asa ar trebui sa functioneze normal.Este o defectiune tipica la Mercedes-uri.Cauta pe forum cu functia search probleme legate de temperatura motorului,sunt destule pe aici.Si eu mi-am schimbat vascocuplajul anul trecut(2010),dar astazi am observat ca temperatura nu coboara sub 95-96 grade.Nici nu ma mir,pe bord imi arata 34 grade Celsius afara...
    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

    Comment


    • #3
      Nu se poate să fi fost ceva normal?
      Trebuie să mai merg cu ea, să văd dacă mai face că astăzi nu am fost deloc.E interesant că după ce a scuipat apa, a scăzut temperatura motorului destul de mult.
      Mai merg cu ea în teste, să văd dacă mai face, sau caut un alt vascocuplaj?Cam cât ar costa unul?
      " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
      Regulament forum.

      Comment


      • #4
        Second hand nu se merita sa ti cumperi deci nou , undeva peste 350 400 ron.
        http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

        Comment


        • #5
          Am înţeles.Mai testez maşina să văd dacă mai scuipă, dacă nu am să recurg la cumpărarea unui vascocuplaj.
          " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
          Regulament forum.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Tyler View Post
            Am înţeles.Mai testez maşina să văd dacă mai scuipă, dacă nu am să recurg la cumpărarea unui vascocuplaj.
            Daca iti mai scuipa masina eu zic sa faci urmatorii pasi:
            Lasi apa sa ajunga putin peste 90 de grade si opresti motorul, daca o sa-ti scuipe apa pe acel furtunasi inseamna ca busonul de la radiator nu mai inchide etans astfel ca nu se mai creaza presiune pe instalatie si fierbe apa la 100 de grade (apa sub presiune fierbe undeva la 120 de grade, din aceasta cauza dupa 120 de grade intra pe rosu)!
            Iar pentru a verifica vascocuplajul lasi apa sa ajunga la 80 de grade si opresti cu mana paletii (o sa opuna o mica rezistenta dar se vor opri) si cu cat creste temperatura apei peste 90 de grade o sa simti ca paletii incep sa se miste si nu ii mai poti tine cu mana (in acest caz este bun vascocuplajul), iar daca nu se intampla nimic si apa trece de 100 de grade inseamna ca vascocuplajul trebuie inlocuit!
            W202, C180 elegance, 1995

            Comment


            • #7
              Azi nu o mai scuipat, deşi numai o fost aşa cald ca şi ieri.Deci sper să fi scăpat de cumpărat un alt vascocuplaj.Apropo, mi s-o aprins becu de la apa de la motor înainte să plec la drum azi cu ea, şi i-am băgat, deşi mi-o scuipat, m-o cerut să-i bag şi s-o stins becul şi totul o mers okay.O ajuns la 85 azi apa, şi mai mult nu o crescut.
              " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
              Regulament forum.

              Comment


              • #8
                Verifica sa ai antigel in motor, fierbe pe la 120-130 grade. Poti sa speli radiatorul , la exterior. Recomand sa nu incerci sa opresti pletii cu mana, daca se cupleaza risti sa ramai fara degete.

                Comment


                • #9
                  Salut

                  Originally posted by Ovidiu Man View Post
                  Verifica sa ai antigel in motor, fierbe pe la 120-130 grade. Poti sa speli radiatorul , la exterior. Recomand sa nu incerci sa opresti pletii cu mana, daca se cupleaza risti sa ramai fara degete.
                  Sa mesteresti cu mana pe la termocupla(chiar si cu motorul oprit) e o prostie. De fapt e si o poza care te atentioneaza.
                  Am mai spus si o sa mai repet. Cand indicatorul la apa fluctueaza peste 85-90, sau sub dupa ce motorul a ajuns la temperatura optima de functionare este un semn clar ca ceva nu este in regula. Se verifica radiatorul, termostatul, termocupla, senzori temperatura, chiuloasa, etc.
                  Masina pe care o ai nu este o dacie 1300. Nu trebuie sa se miste acul din zona 85-90 orice conditii de exploatare ar fii. Numai bine!

                  Comment


                  • #10
                    Am si eu problema asta,dar la mine cand ajunge la 100 grade pot oprii cu mana paletii de la termocupla!deci vascocupla e de vina!

                    Comment


                    • #11
                      De când am păţit păţania, numai fluctuează temperatura la motor deloc.E normală, deci mai am pentru ce să mă îngrijorez?E posibil că s-o întâmplat păţania căci numai am fost cu maşina de 3 săptămâni?Numa în garaj o stat 3 săptămâni.
                      Ovidiu, am antigel în motor.
                      " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                      Regulament forum.

                      Comment


                      • #12
                        inca n-am ajus cu masin la un specialist ceva si am aceeasi problema, dar un prieten care stie cat de cat mecanica mi-a zis ca s-ar putea sa fie ori vascocupla, ori termostatul
                        vascocupla este in jur de 3,7 milioane si termostatul este pe la 7-8 sute de mii, iar un bushon pentru vasul de expansiune este 2 sute de mii.
                        eu ma gandesc sa le inlocuiesc pe toate, ma rog, bushonul l-am inlocuit deja.
                        as dori sa stiu, daca exista un antigel ideal pentru c180 (w202) , sau ce folositi voi, am scris aici sa nu mai deschid inca un topic cu aceeasi problema pe care vad ca o au mai multi.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ediskan89 View Post
                          Am si eu problema asta,dar la mine cand ajunge la 100 grade pot oprii cu mana paletii de la termocupla!deci vascocupla e de vina!
                          Incearca intai sa spleli radiatorul la exterior, cu solutie de curatat si jet de apa, nu foarte puternic sa nu se indoaie. Daca e infundat cu insecte sau altceva, nu mai ajunge caldura la vascocupla si nu mai cupleaza.

                          Comment


                          • #14
                            Apropo de problema mea, sunteţi sigur că e de vină vascocuplajul?Că fratele meu a spus că nu am cică vascocuplaj că e pe direct.E posibil aşa ceva?Vă rog explicaţi-mi, sunt începător.
                            " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                            Regulament forum.

                            Comment


                            • #15
                              Eu zilele astea am improvizat un ventilator,stiu ca e tiganie,asa....imi racea radiatorul dar in bord tot peste suta statea acul,disperasem eu umblu cu masina asa de cand am luat-o,zilele astea aveam un drum mai lung de vreo 1000km si pe caldurile astea sigur fisuram chiulasa,cineva mi-a zis ca vascocupla raceste si motorul,eu am pus ventilatorul in fata radiatorului,oricum m-am chinuit degeaba.Radiatorul l-am curatat cu compresorul,ce a iesit din el....nu stiu de unde putea sa iasa,pietre muste,fluturi,praf etc ma gandeam sa iau vascocupla de la w210,sau sa o blochez pe asta care o am.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF