Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Arcuri spate W203 - diversitate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arcuri spate W203 - diversitate

    Salutare dragi colegi.

    Am fost de curand pana la munte si prin Campulung-Rucar-Bran m-am ales cu un ''cadou'' la batrana mea masina. Vorbesc de un W203 - 2001 (cea din semnatura), la care m-am ales cu un arc rupt pe spate dreapta.
    Am fost la medic, am gasit buba dar cand am fost la magazinul de piese vanzatorul m-a mai trimis odata la elevetor sa numar "bulinele gri'' de pe arc.

    Devenind mai serios, dupa seria masinii mi-a scos EPC-ul trei diversitati de arc spate cu 3 coduri diferite, banuiesc in functie de duritate, cu una, doua sau trei buline gri.
    Codurile sunt A 202 324 17 04 - cu o bulina
    A 202 324 18 04 - cu 2 buline
    A 202 324 19 04 - cu 3 buline.

    Am revenit la elevator si am vazut ca am arcuri cu o bulina, adica primul cod dar m-ar interesa care ar fi diferenta exacta intre ele si cum s-ar comporta masina cu a doua varianta?

    In alta ordine de idei, banuiesc ca e bine sa inlocuiesc ambele arcuri, dar a pus cineva doar unul nou? Daca da, sta rau masina?

    Multumesc pentru raspunsuri.
    W203 - 2001

  • #2
    Ura! Felicitări! welcome în the gașcă

    Acum serios: îmi pare rău de tine dar...
    Schimbă ambele arcuri, dacă nu o să stea intr-o parte. Acum stă aplecată spre dreapta, după aia o să stea pe stânga, și sunt mai mari șansele de a se rupe și cel din stânga datorită vechimii lui în comparație cu cel nou.
    Eu ștuam că sunt doar două tipuri de arc: Classic+Elegance și Avangarde.
    E posibil al treilea să fie SportEdition.
    Iubitor de Mercedes

    Comment


    • #3
      Originally posted by Ramdaf View Post
      Ura! Felicitări! welcome în the gașcă

      Acum serios: îmi pare rău de tine dar...
      Schimbă ambele arcuri, dacă nu o să stea intr-o parte. Acum stă aplecată spre dreapta, după aia o să stea pe stânga, și sunt mai mari șansele de a se rupe și cel din stânga datorită vechimii lui în comparație cu cel nou.
      Eu ștuam că sunt doar două tipuri de arc: Classic+Elegance și Avangarde.
      E posibil al treilea să fie SportEdition.
      Rezolvat, ambele bucati inlocuite.
      Poate mai intreaba lumea: a mea avea o bulina gri.

      Mai exista varianta cu 1-2 sau 3 buline albastre, si 1-2 sau 3 galbene.

      Spor la cautat buline baieti.
      W203 - 2001

      Comment


      • #4
        sal

        Imi puteti spune si mie care au fost simptomele arcului rupt, am si eu un zgomot ciudat cu ecou pe spate, „ca de gong” atunci cand iau denivelari urc sau cobor portiuni mai inalte. Masina nu pare lasata pe vreo parte dar ma gandesc poate am vreo spira rupta. Totul a pornit din senin, am descuiat masina si m-am urcat in ea, si exact cand m-am asezat pe scaun s-a auzit un zgomot puternic zbangggg (ca si cum si-ar fi dat drumul ceva care era foarte tensionat....). M-am speriat m-am uitat in jur si nu stiam ce sa cred.... apoi in mers dupa cum am explicat mai sus se aude acest zgomot... Multumesc !

        Comment


        • #5
          Buna ziua, sigur vi s-a rupt o spira de la arc, iar daca masina sta drept privita din spate, sigur sunt rupte ambele arcuri. O sa constatati acest lucru cand le veti schimba pe ambele, asa cum se si recomanda de altfel. Aceeasi simptoma am avut-o si eu, se aude cu "zdrang metalic puternic" in momentul rupturii unei spire. Stima1
          PS: Eu nu mi-am montat arcuri OEM, am ales Lesjoefors , din ce imi aduc aminte, o alegere best-buy, masina se comporta foarte ok cu ele.
          Last edited by nenat00; 04-25-2014, 13:06 PM.

          Comment


          • #6
            Cu ochiometru nu se vede daca e rupta spira de sprijin, ci doar pe elevator...
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Sal

              Multumesc pentru raspunsuri, ma duc sa o ridic astazi pe elevator sa vad care si cume rupt. O zi frumoasa sa aveti !

              Comment


              • #8
                Originally posted by jordansens View Post
                Imi puteti spune si mie care au fost simptomele arcului rupt, am si eu un zgomot ciudat cu ecou pe spate, „ca de gong” atunci cand iau denivelari urc sau cobor portiuni mai inalte.
                Zgomotul ar putea fi si de la bucsile de la bara stabilizatoare.
                Pentru a vedea daca este vreun arc rupt, ridica masina pe cris sau elevator si trebuie sa-l simti la mana sau pur si simplu se vede, depinde unde este rupt

                Comment


                • #9
                  Daca ai nefericita surpriza sa fie vreun arc rupt, trebuie cumparate ambele arcuri. Daca arcurile de pe masina sunt cele originale, stergele bine de praf si vezi ca pe ele sunt niste dungi colorate. Alea sunt coduri pentru arcuri. Trebuie sa specifici ordinea culorilorl atunci cand comanzi arcurile. Cele aftermarket au stantate niste serii pe ele. Din simtome este greu de stabilit integritatea arcului. Personal am avut surpriza sa constat ca arcul este rupt numai atunci cand l-am dat jos, lipsea o jumadare de spira in partea superioara. Acum am unele aftermarket si se comporta excelent.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    Zgomotul "de gong" poate fi din cauza spirei rupte si care a cazut un oala arcului si nu pe jos. O bucata de metal intr-o farfurie de metal care zdrangane la vibratii, gropi etc. Gandeste-te cum se aude de afara.....
                    Iubitor de Mercedes

                    Comment


                    • #11
                      Salut,
                      Zilele urmatoare voi schimba arcurile spate la W203-ul meu si nu stiu ce marca sa pun, am vazut oferte de la Monroe si TRW (pe Unix). Care este producatorul "de casa" pentru suspensiile puse pe W203 ?

                      Comment


                      • #12
                        Sachs era pentru modelul tau. Recomand arcuri OEM Mercedes, daca exista buget.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc!!
                          Daca nu e diferenta mare de pret .. merg pe cele OEM.
                          Din cate vad cele Sachs se invart cam la 200-220 RON .. o sa intreb maine la Autoklass cat sunt cele pe origine.
                          Multumesc inca o data !!

                          Comment


                          • #14
                            Vin si eu cu o completare la w203-ul meu facelift din 2006 cu pachet sport am inlocuit arcurile pe spate deoarece unul era rupt, si aveam scartaitul acela la denvelari scurte, iar arcurile originale erau Sachs cu trei buline albastre (pachet sport).
                            Dupa inlocuire parca era alta masina mult mai stabila.
                            O zi buna!


                            Sent from my iPad using Tapatalk

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF