Salutare dragi colegi.
Am fost de curand pana la munte si prin Campulung-Rucar-Bran m-am ales cu un ''cadou'' la batrana mea masina. Vorbesc de un W203 - 2001 (cea din semnatura), la care m-am ales cu un arc rupt pe spate dreapta.
Am fost la medic, am gasit buba dar cand am fost la magazinul de piese vanzatorul m-a mai trimis odata la elevetor sa numar "bulinele gri'' de pe arc.
Devenind mai serios, dupa seria masinii mi-a scos EPC-ul trei diversitati de arc spate cu 3 coduri diferite, banuiesc in functie de duritate, cu una, doua sau trei buline gri.
Codurile sunt A 202 324 17 04 - cu o bulina
A 202 324 18 04 - cu 2 buline
A 202 324 19 04 - cu 3 buline.
Am revenit la elevator si am vazut ca am arcuri cu o bulina, adica primul cod dar m-ar interesa care ar fi diferenta exacta intre ele si cum s-ar comporta masina cu a doua varianta?
In alta ordine de idei, banuiesc ca e bine sa inlocuiesc ambele arcuri, dar a pus cineva doar unul nou? Daca da, sta rau masina?
Multumesc pentru raspunsuri.
Am fost de curand pana la munte si prin Campulung-Rucar-Bran m-am ales cu un ''cadou'' la batrana mea masina. Vorbesc de un W203 - 2001 (cea din semnatura), la care m-am ales cu un arc rupt pe spate dreapta.
Am fost la medic, am gasit buba dar cand am fost la magazinul de piese vanzatorul m-a mai trimis odata la elevetor sa numar "bulinele gri'' de pe arc.
Devenind mai serios, dupa seria masinii mi-a scos EPC-ul trei diversitati de arc spate cu 3 coduri diferite, banuiesc in functie de duritate, cu una, doua sau trei buline gri.
Codurile sunt A 202 324 17 04 - cu o bulina
A 202 324 18 04 - cu 2 buline
A 202 324 19 04 - cu 3 buline.
Am revenit la elevator si am vazut ca am arcuri cu o bulina, adica primul cod dar m-ar interesa care ar fi diferenta exacta intre ele si cum s-ar comporta masina cu a doua varianta?
In alta ordine de idei, banuiesc ca e bine sa inlocuiesc ambele arcuri, dar a pus cineva doar unul nou? Daca da, sta rau masina?
Multumesc pentru raspunsuri.
Comment