Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

C180 W202, ralanti neregulat, mers inecat...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C180 W202, ralanti neregulat, mers inecat...

    Salut,

    Masina in cauza este Mercedes-Benz C180, W202, automat, an fabricatie decembrie 1993, 168.000 km.
    Problema este urmatoarea si a inceput deodata, dupa un drum undeva la munte(rampe 10%, chin): Ralantiul este foarte neregulat, daca tin palma in "fata" tobei, imi bate in palma, cam o data, de doua ori pe secunda.
    La plecare, pana pe la 2000 rpm, masina accelereaza inecat, peste 2000-2500, pare(desi nu as putea spune cu precizie) ca functioneaza corect. Am adus-o acasa, in Bucuresti, cu un consum de combustibil vizibil crescut. Cam 5%-10% in plus...


    Mentionez ca: Masina are bujii NGK absolut noi, revizia completa facuta acum 1000km si ca are, undeva la 100.000 km, o revizie serioasa facuta in Germania, ocazie cu care au fost schimbate sonda lambda, cabluri bujii(lista de la service era in limba germana, nu stiu cu precizie daca au fost schimbate si injectoarele), s.a.m.d.

    Am rugamintea sa-mi dati un sfat... care ar putea sa fie problema?
    Va multumesc anticipat!

  • #2
    Masina d-voastra probabil are filtrul de benzina imbacsit, parerea mea e ca este bine sa schimbati filtrul de benzina cel putin de trei ori de la o revizie la alta.

    Comment


    • #3
      La ultima revizie, au fost schimbate absolut toate filtrele de pe masina, inclusiv filtrul de benzina mare, de langa roata dreapta spate. Asta se intampla acum 1000 km cel mult... exista un alt filtru de benzina?

      Acum cateva zeci de mii de km, au fost schimbate, in Germania, o carca de chestii, printre altele la motor, motor harness, sonda lambda, s.a.m.d. Nu gasesc fisa aia, s-o traduc... sa vad in detaliu, ce anume s-a schimbat la ea(revizia in cauza a costat 3400 euro, asadar s-au schimbat destule)...
      Deci, cum spuneam, in acest moment, are cablaraia, bujii, revizie(filtre in special), sonda lambda, schimbate...

      Ce altceva ar putea sa fie? Bobine, ECU, senzori?
      Mentionez ca, daca e cazul, platesc pentru sfatul potrivit. Vreau doar sa stiu foarte clar ce are si sa rezolv...
      Multumesc de raspuns!
      Last edited by arh_vali; 05-02-2011, 07:57 AM.

      Comment


      • #4
        Salut arh-vali,
        Suna-ma si vorbim la telefon...0744559412,Marian.
        Bafta.

        Comment


        • #5
          Curata-i senzorul de turatie, verifica inca o data bujiile, vezi ce culoare au, daca sunt afumate, filtrul de aer sa fie OK, apoi vezi debitmetrul. Din cauza circulatiei cu filtrul de aer imbacsit , debitmetrul se defecteaza.
          Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

          Comment


          • #6
            Senzorul de turatie unde este localizat?

            Nu are debitmetru, are un mic senzor de temperatura, la intrarea in corpul clapeta. Atat.
            Repet, bujiile sunt NGK si sunt noi. Au functionat 10 minute. Absolut toate filtrele masinii sunt noi, au maxim 1000 km. Cel putin ala de aer e galben, asa cum l-am scos din cutie...

            Masina are clar ceva la nivel electric, pentru ca imi bat gazele in palma, cand o tin la toba... asta inseamna ca, scanteia aia, numa' cum trebuie nu-i data...

            @mastermario,
            Te sun cand ma eliberez din treaba, spre sfarsitul saptamanii. In timpul saptamanii, nu am timp nici sa beau apa... Multumesc.

            Comment


            • #7
              Ieri am reusit sa-mi fac timp sa rezolv cu diagnoza. Tin sa multumesc inca odata, pe aceasta cale, domnului Marian(Mastermario). E un om de milioane, si vi-l recomand cu caldura.

              Se pare ca masinuta mea nu are nici o problema grava, comportamentul descris in primul post, porneste de la un defect al instalatiei de vacuum. Sper sa rezolv cat de curand aceasta problema. Cred ca o sa-mi fac un obicei, cel putin odata la cateva luni, sa fac diagnoza.

              Multumesc celor care m-au ajutat cu raspunsuri diverse...
              Last edited by arh_vali; 07-21-2011, 07:58 AM.

              Comment


              • #8
                Salutare la toata lumea

                Sunt nou pe forum si as dori sa stiu unde as putea merge sa repar si eu masina mea,un C 180 din 1995, care are exect aceleasi simptome prezentate de arh_vali .
                Un service autorizat sau chiar cineva priceput care chiar stie ce are de facut ?
                Va multumesc !

                Comment


                • #9
                  Care vacum ca si a mea face la fel??

                  Comment


                  • #10
                    Sunt super multumit de domnul Marian - mastermario71! Am avut SRS ul aprins si nu ii mai dadea nimeni de cap de la ce este, fiind in situatia de a schimba cele doua airbaguri laterale ale masinii pentru a rezolva problema, pana l-am intalnit pe el si dupa cateva incercari am reusit sa scoatem eroarea si sa depistam de unde venea problema: astfel am salvat si airbagul, care a ramas functional si am sters si eroarea!!! Super multumit! Recomand!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by adrian121 View Post
                      ............dupa cateva incercari am reusit sa scoatem eroarea si sa depistam de unde venea problema: astfel am salvat si airbagul, care a ramas functional si am sters si eroarea!!! Super multumit! Recomand!
                      Pai si nu ne spui si noua de unde venea problema?
                      Merci

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by arh_vali View Post
                        Ieri am reusit sa-mi fac timp sa rezolv cu diagnoza. Tin sa multumesc inca odata, pe aceasta cale, domnului Marian(Mastermario). E un om de milioane, si vi-l recomand cu caldura.

                        Se pare ca masinuta mea nu are nici o problema grava, comportamentul descris in primul post, porneste de la un defect al instalatiei de vacuum. Sper sa rezolv cat de curand aceasta problema. Cred ca o sa-mi fac un obicei, cel putin odata la cateva luni, sa fac diagnoza.

                        Multumesc celor care m-au ajutat cu raspunsuri diverse...
                        Te rog spune-mi si mie cum ai rezolvat problema pentru ca ma confrunt cu aceleasi simptome la motor! Multumesc anticipat!

                        Comment


                        • #13
                          salutare, deci cum s-a rezolvat pana la urma problema cu relantiul? am inteles ca este din vacuum...dar nimeni nu spune care vacuum si cum se rezolva? mentionez ca am aceleasi simptome la un c200 an 1995 si dupa schimbat bujii noi, filtre, verificat instalatia, mufe, dimineata nu sta la relanti si daca incerc sa o accelerez imi da in nas si da rateuri, chiar se opreste...

                          Comment


                          • #14
                            Deci chiar nimeni nu vrea sa spuna cum au fost remediate problemele la masini:numai reclama la domnul mario??????????!!!!!!!!!

                            Comment


                            • #15
                              Multi nu stiu ce se intampla sub capota,de aici si lipsa raspunsurilor.
                              Si eu ma confrunt cu aceasta problema.Maine o duc la mecanic,vad ce se intampla si va anunt!
                              1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                              2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                              Si o panarama de scuter

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF