Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

C180 W202, ralanti neregulat, mers inecat...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Instalatia de vacuum scapa aer pe undeva , deci ridici capota si cauti orice cablu de vacuum si te uiti unde sunt gaurite sau sarite din locul lor acele furtunase. E simplu , poti sa o rezolvi.

    Comment


    • #17
      Originally posted by ciucurescu View Post
      Deci chiar nimeni nu vrea sa spuna cum au fost remediate problemele la masini:numai reclama la domnul mario??????????!!!!!!!!!
      Salut!
      Am avut si eu problema asemanatoare, aproximativ acelasi comportament al motorului: mers tremurat, lipsa de putere la accelerare, crestea greu in turatie si motorul scotea un zgomot ciudat in functionare!
      Am verificat in prima faza filtrul de benzina si rezervorul, aici am gasit o chestie neagra si namoloasa numit carburant Petrom (voi evita de acum inainte Petrom si Lukoil cu toata increderea). Am schimbat filtrul de benzina, am curatat rezervorul desfacand furtunasul care intra in pompa de benzina si turnand succesiv aproximativ 5l de carburant in rezervor pe care i-am scurs intr-un vas, continutul vasului turnat in alt vas printr-o carpa groasa de bumbac pentru filtrare si apoi am repetat operatiunea cu acest lichid pana nu a mai curs murdarie pe furtunasul acela de jos care vine din rezervor si intra in pompa de alimentare. Pana aici toate bune! Am montat la loc furtunsul, am schimbat filtrul am pus carburant apoi am mers cu masina la un service local unde i-am facut un tratament de curatare la injectoare cu aparatul acela care se conecteaza la rampa de alimentare injectoare! Mersul masinii s-a imbunatatit dar nu a fost ceva semnificativ!
      Apoi am pus-o la tester si rezultatul a fost ca pe pistonul unu ceva nu merge cum trebuie, 'functionare defectuoasa' s-a exprimat 'meseriasul'. Asta constatasem si eu simplu scotand fisa bujiei si apoi conectorul injectorului deci nu m-a ajutat prea mult si am considerat ca am aruncat banii pe tester (care era bosch si nu mb star!!!!!!!).
      Pasul urmator a fost sa schimb bujiile pe care le gasisem afumate, bujia 1 in special si bujia 4 doar putin. Nu am rezolvat nimic nici dupa aceasta operatiune si primul lucru care mi-a venit in gand a fost ca bobina de inductie pe care erau conectate bujiile 1 si 4 da semne de defectiune! Am demontat vasul de lichid spalare parbriz si apoi ambele bobine, le-am curatat de mizeria si praful adunate de-a lungul anilor si apoi le-am montat invers! Motorul se incapatana sa mearga prost! Am testat fisele de buji: am masurat continuitatea, am verificat daca dau scanteie, le-am schimbat intre ele pe cele de pe 1 si 4 cu cele de pe 2 si 3 si nici un rezultat! I-am cerut o parere si tatalui meu care a fost electrician toata viata! A venit, mi-a luat fisele, le-a studiat, apoi a luat un aparat electronic de masurare a curentului si l-a pus pe fisa 1!
      Concluzia a fost urmatoarea: fisa este continua dpdv electric dar rezistenta care vine pe bujie si care trebuie sa fie de 2KiloOhmi nu mai este de 2kiloOhmi astfel bujia nu mai primeste curent suficient pentru a genera o scanteie potrivita sa arda intregul amestec din camera pistonului de aici mersul neregulat al masinii si zgomotul ciudat din esapament care erau de fapt niste rateuri si afumarea bujiilor pe pistoanele 1 si 4.
      Am comandat un set de fise NGK sa fie la fel cu bujiile pe care le schimbasem deja, am montat totul cu borna + de la baterie scoasa, am conectat apoi bateria si am pornit motorul... Surpriza!!!!! Masina merge de minune, am iesit cu ea la o proba de drum si totul este super ok! Parca merge mai bine ca inainte!
      Nu pot decat sa zic: Cine nu are batrani sa isi cumpere!
      Sper ca va este de folos post-ul meu!
      Succes la surubarit!

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF