Salut,
Masina in cauza este Mercedes-Benz C180, W202, automat, an fabricatie decembrie 1993, 168.000 km.
Problema este urmatoarea si a inceput deodata, dupa un drum undeva la munte(rampe 10%, chin): Ralantiul este foarte neregulat, daca tin palma in "fata" tobei, imi bate in palma, cam o data, de doua ori pe secunda.
La plecare, pana pe la 2000 rpm, masina accelereaza inecat, peste 2000-2500, pare(desi nu as putea spune cu precizie) ca functioneaza corect. Am adus-o acasa, in Bucuresti, cu un consum de combustibil vizibil crescut. Cam 5%-10% in plus...
Mentionez ca: Masina are bujii NGK absolut noi, revizia completa facuta acum 1000km si ca are, undeva la 100.000 km, o revizie serioasa facuta in Germania, ocazie cu care au fost schimbate sonda lambda, cabluri bujii(lista de la service era in limba germana, nu stiu cu precizie daca au fost schimbate si injectoarele), s.a.m.d.
Am rugamintea sa-mi dati un sfat... care ar putea sa fie problema?
Va multumesc anticipat!
Masina in cauza este Mercedes-Benz C180, W202, automat, an fabricatie decembrie 1993, 168.000 km.
Problema este urmatoarea si a inceput deodata, dupa un drum undeva la munte(rampe 10%, chin): Ralantiul este foarte neregulat, daca tin palma in "fata" tobei, imi bate in palma, cam o data, de doua ori pe secunda.
La plecare, pana pe la 2000 rpm, masina accelereaza inecat, peste 2000-2500, pare(desi nu as putea spune cu precizie) ca functioneaza corect. Am adus-o acasa, in Bucuresti, cu un consum de combustibil vizibil crescut. Cam 5%-10% in plus...
Mentionez ca: Masina are bujii NGK absolut noi, revizia completa facuta acum 1000km si ca are, undeva la 100.000 km, o revizie serioasa facuta in Germania, ocazie cu care au fost schimbate sonda lambda, cabluri bujii(lista de la service era in limba germana, nu stiu cu precizie daca au fost schimbate si injectoarele), s.a.m.d.
Am rugamintea sa-mi dati un sfat... care ar putea sa fie problema?
Va multumesc anticipat!
Comment