Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

problema presiune rail

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema presiune rail

    Salut,

    Am un MB C 220 CDI din 2001, model de echipare classic si pe tester mi-a dat urmatoarea eroare P1187 rail pressure to low.
    Masina porneste greu la prima pornire dar dupa aceea merge fara probleme toata ziua.
    Am facut un test de injectoare cu motorul cald si cea mai mica valoare este -1. Din cate stiu eu la aceasta valoare nu trebuie reconditionate injectoarele. Presiunea rail in timpul testului era de 280 de bari.
    A mai avut cineva aceasta problema? De la ce poate aparea aceasta eroare?

    Multumesc

  • #2
    S-ar putea la tine sa fie simplu si anume oringurile de la FRP sensor sau senzorul in sine .
    FRP= fuel rail pressure .
    Daca spui ca face figuri la prima cheie inseamna ca pierde presiunea din rampa comuna peste noapte si de aceea ma duce gandul ca ar fi numai oringurile duse . Normal , la aceasta eroare trebuie verificat tot ce tine de alimentare (pompa combustibil-"inalte" , injectoare , senzori ,etc)
    Poate scapi ieftin cu ceva oring-uri
    Last edited by king kong; 03-26-2011, 19:02 PM.
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #3
      Bujiile incandescente sint verificate sau ragulatorul de presiune in ranpa sau ponpa

      Comment


      • #4
        senzorul de presiune =3pini 1 masa 2+5v 3semnal

        Comment


        • #5
          Bujiile incandescente nu le-am verificat inca dar sunt pe cale sa le schimb. Am citit undeva ca aceasta eroare e cauzata de prezenta aerului in sistemul de joasa presiune.
          De aceea voi incepe cu toate garniturile si oringurile de la filtrul de motorina si pana la intrare in pompa rail.
          Sonda de presiune este cea de la capatul rampei langa panoul ignifug nu?

          Comment


          • #6
            Da. Saptaminal ma confrunt cu aceasta problema la nenumarate masini.
            P1187. EPC oprirea fortata a motorului de catre calculator datorita ca presiunnea la sistemul de injectie este sub parametrii controlati de calculator.

            In cazul dmv. poate fi de la sorbul din rezervor, conducte, filtre, pompa de alimentare, pompa inalta, valva reg, injectoare.

            Se rezolva cit ai zice peste prin inlocuirea piesei defecte cu una noua, sau o reconditionare a injectoarelor/ o cirpeala care ar mai tine 2000-15000km mai mult sau mai putin. In orice caz cu sirma nu se poate repara nimic aici. DACIA a disparut de mult.

            Numai ca inlocuirea acestor piese costa niste milioane bune.
            Originally posted by AlexBV View Post
            Salut,

            Am un MB C 220 CDI din 2001, model de echipare classic si pe tester mi-a dat urmatoarea eroare P1187 rail pressure to low.
            Masina porneste greu la prima pornire dar dupa aceea merge fara probleme toata ziua.
            Am facut un test de injectoare cu motorul cald si cea mai mica valoare este -1. Din cate stiu eu la aceasta valoare nu trebuie reconditionate injectoarele. Presiunea rail in timpul testului era de 280 de bari.
            A mai avut cineva aceasta problema? De la ce poate aparea aceasta eroare?

            Multumesc

            Comment


            • #7
              Pai asta vreau sa fac, sa inlocuiesc piesa defecta dar am inceput sistematic. Voi incepe prin schimbul bujiilor si am observat o mica problema la furtunul de la filtrul de motorina.
              Voi desface filtrul si voi schimba furtunul cu totul si apoi continui spre pompe. Nu am avut ocazia sa am Dacie dar am auzit ca o bucata de sarma inlocuia orice piesa

              Am citit ca la Sinaia este o firma care reconditioneaza injectoare foarte bine. Aveti cumva date de contact pentru aceasta firma?

              Multumesc foarte mult pentru ajutor!!
              Last edited by Luxian; 03-31-2011, 21:55 PM. Reason: posturi consecutive

              Comment


              • #8
                Pentru AlexBV: As sugera ca asa cum a spus si king_konk inainte de alta investitie mare sa schimbi toate oringurile de pe circuitul de joasa de motorina incepand de la filtrul de motorina, pompa de joasa si intrarea in pompa de inalta. Urmareste dimineata pe furtunul de iesire din filtru daca nu prinde aer ( se vad bule de aer daca ai furtun transparent). Asta se intampla mai ales la pornire la temperaturi scazute si/sau dupa stationari indelungate. Si un sfat prietenesc: nu umbla la bujiile incandescente daca nu-s arse!

                Comment


                • #9
                  Am verificat azi de dimineata si am bule de aer pe furtunele de joasa presiune deci cred ca trebuie sa schimb oringurile.
                  Am auzit ca e o problema sa schimbi bujiile deoarece se pot rupe dar este asa la toate motoarele de pe C-klasse?

                  Comment


                  • #10
                    Are cineva o poza cu furtunele astea de care zici tu ca au bule de aer? Aceeasi problema am avut-o si eu toata iarna, la prima cheie pornea greu, apoi nu mai aveam treaba cu ea toata ziua, acum porneste bine. Furtunele se vad fara sa dai capacul acela de pe motor, ca sa stiu si eu unde sa ma uit?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by AlexBV View Post
                      Am auzit ca e o problema sa schimbi bujiile deoarece se pot rupe dar este asa la toate motoarele de pe C-klasse?
                      La Diesel CDI , la toate e riscul asta.Depinde si de noroc un pic.Daca incerci cu spray degripant , sau cu motorul cald s-ar putea sa iasa mai usor ....tragi cu simt de cheie si daca vezi ca nu ies te pregatesti pentru cazul in care s-ar rupe.
                      Mai este si varianta sa folosesti un spray care ingheata , si sa il aplici acolo pe bujie , il lasi sa isi faca efectul un pic si dupa aceea sa incerci.

                      Comment


                      • #12
                        Daca nu dai capacul de plastic jos se vede doar o bucatica de furtun in partea din fata a motorului deasupra curelei de accesorii.
                        Daca te uiti deasupra curelei ar trebui sa vezi o bucata de furtun incolor, dar se vede foarte putin din cauza capacului. Daca dai capapcul jos e foarte usor de observat furtunul care iese din filtrul de motorina.
                        O sa incerc sa fac eu niste poze si le pun

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by AlexBV View Post
                          Daca nu dai capacul de plastic jos se vede doar o bucatica de furtun in partea din fata a motorului deasupra curelei de accesorii.
                          Daca te uiti deasupra curelei ar trebui sa vezi o bucata de furtun incolor, dar se vede foarte putin din cauza capacului. Daca dai capapcul jos e foarte usor de observat furtunul care iese din filtrul de motorina.
                          O sa incerc sa fac eu niste poze si le pun

                          Salut!

                          Ar trebui sa nu ai injectoare cu corectie mai mare de 0,5-0,7 pentru o injectie ok. La valori mai mari, presiunea din rampa o pierzi pe returul injectorului uzat. Injectoarele se testeaza si cu eprubete pe retur, nu numai cu tester.
                          La fel de bine poate fi defect regulatorul de presiune de pe rampa.Cat despre reconditionat injectoare, cred ca iesi mai ieftin si mai sigur cu injectoare second-hand.Pentru reconditionat injectoare pretul e de 550-600 ron iar pentru injectoare second-hand pretul e de 450 ron, De asemeni ar fi f. bine daca ai schimba toate oringurile de etansare de pe tubulatura de alimentare. (Sunt ieftine -5ron/buc.)

                          Cu respect, Cristian C.
                          DIADNOZA, REPARATII, PIESE SECOND-HAND(CDI) MERCEDES-BENZ -IASI.
                          TEL.0749562999

                          Comment


                          • #14
                            Imi puteti spune daca aceste oringuri sunt sub forma de kit complet sau se cumpara la bucata?
                            Intreb pentru ca le-am cautat la 2-3 magazine in Brasov si nu le-am gasit.

                            Multumesc mult

                            Comment


                            • #15
                              Se cumpara sau se improvizeaza.

                              Originally posted by AlexBV View Post
                              Imi puteti spune daca aceste oringuri sunt sub forma de kit complet sau se cumpara la bucata?
                              Intreb pentru ca le-am cautat la 2-3 magazine in Brasov si nu le-am gasit.

                              Multumesc mult

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF