Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

AERISIRE BUSON REZERVOR W202 2,5 diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Domnule Marian, cand ai timp si e frumos afara, ia jos aparatoarea de sub aripa de pe partea dreapta, si ai sa vezi acolo rezerva de combustibil si toate futunele care duc la rezervor si spre aerisire.
    Pacat ca nu am facut o poza cu sistemul asta de alimentare la fierul meu cand l-am dezmembrat.
    Succes.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #17
      Originally posted by Jacob View Post
      Domnule Marian, cand ai timp si e frumos afara, ia jos aparatoarea de sub aripa de pe partea dreapta, si ai sa vezi acolo rezerva de combustibil si toate futunele care duc la rezervor si spre aerisire.
      Pacat ca nu am facut o poza cu sistemul asta de alimentare la fierul meu cand l-am dezmembrat.
      Succes.
      Sal Jacob, sa stii ca asa am sa fac si n-am sa mai astept sa se faca frumos afara, o bag intr-o hala si am sa-i dau jos aparatoarea de plastic de pe partea dreapta, eu am mai dat-o odata jod in vara cand am demontat rezervorul sa-l curat, probabil atunci s-a intamplat ceva, s-a infundat aerisirea sau vreun furtun s-a obturat. Tot zic sa fac treaba asta de ceva timp dar din comoditate nu m-am apucat, colegul Tumar si Grigorean mi-au trimis o schema cu rezervorul la W202 si trebuia sa vad pe unde am acces la gura de alimentare : prin portbagaj (am verificat si nu s-a putut) sau asa cum mi-ai spus si tu pe la contraaripa, multumesc, numai bine! Asa ca de luni ma apuc de treaba. Va tin la curent.

      Comment


      • #18
        Eu am aceeasi problema,dar de cand am schimbat o-ring-urile de la furtunele de la pompa de injectie si bateria cu filtru de motorina nu se mai aude fasaitul cand deschid busonul de la rezervor.

        Scuze off topic,dr la w202 se poate da jos rezervorul?ca eu nu am reusit,cand am vrut sa il curat,si are vreun filtru ceva in rezervor?ca eu nu am dat de asa ceva!!

        Comment


        • #19
          Originally posted by ediskan89 View Post
          Eu am aceeasi problema,dar de cand am schimbat o-ring-urile de la furtunele de la pompa de injectie si bateria cu filtru de motorina nu se mai aude fasaitul cand deschid busonul de la rezervor.

          Scuze off topic,dr la w202 se poate da jos rezervorul?ca eu nu am reusit,cand am vrut sa il curat,si are vreun filtru ceva in rezervor?ca eu nu am dat de asa ceva!!
          Sal, ai si alte probleme in afara de faptul ca nu se mai aude fasaitul? Daca nu, las-o asa, la mine se oprea motorul cand plecam la drum lung, in oras nu aveam probleme, inca n-am rezolvat problema, am avut un drum de vreo 600 km si am mers cu busonul desfacut si a fost ok. Cat despre rezervor, da, se poate da jos, demontezi scuturile alea de plastic de dedesubt, apoi dai toba jos si cardanul, rezervorul iese destul de greu din cauza gurii de umplere a rezervorului, nu permitea rezervorului sa il dau jos si am demontat puntea pe dreapta spate si am reusit, in rezervor are 2 guri de vizionare cu niste sonde litrometrice, nu are sita(sorb) sau sita.

          Comment


          • #20
            Aha,ca mie mi se umplea sita de la filtru cu mizerie,acum nu mai am probleme,dar inainte mi se oprea motorul mai tot timpul in mers,probabil de la O-ring-uri,si de atunci nu s-a mai auzit fasaitul,inainte sa le schimb cand deschideam busonul se auzea de zici ca vroia sa iti suga si mana.Nu cred ca il dau jos,o sa curat sita aia pana n-o mai ramane mizerie!

            Comment


            • #21
              Originally posted by ediskan89 View Post
              Aha,ca mie mi se umplea sita de la filtru cu mizerie,acum nu mai am probleme,dar inainte mi se oprea motorul mai tot timpul in mers,probabil de la O-ring-uri,si de atunci nu s-a mai auzit fasaitul,inainte sa le schimb cand deschideam busonul se auzea de zici ca vroia sa iti suga si mana.Nu cred ca il dau jos,o sa curat sita aia pana n-o mai ramane mizerie!
              Daca merge asa nu te mai complica sa dai rezervorul jos, ca e ceva bataie de cap, sa cureti sita mai des, daca alimentezi din surse "neconventionale" filtreaz-o mai bine, bafta!

              Comment


              • #22
                Sa stii,de cand am inceput sa bag la peco,nu prea se mai infunda sita!merci

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ediskan89 View Post
                  Sa stii,de cand am inceput sa bag la peco,nu prea se mai infunda sita!merci
                  N-ai pt ce, numai bine!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF