Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

AERISIRE BUSON REZERVOR W202 2,5 diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AERISIRE BUSON REZERVOR W202 2,5 diesel

    Va salut, vin cu o intrebare: unde este situata aerisirea la un rezervor de W202, C250 diesel, la mine se pare ca e infundata si face vid in rezervor(nu presiune), am citit mai multe pareri pe forum, unii spun ca busonul original(ca si in cazul meu) are un orificiu si e infundat(eu n-am vazut nici un orificiu, are doar un arc spre interior,mecanismul de inchidere practic), altii spun ca are o supapa pe undeva sub masina, daca stie cineva exact unde se afla aceasta aerisire si vrea sa-mi spuna, i-as fi recunoscator, m-ar scoate dintr-o mare dilema. Numai bine!

  • #2
    Salut

    Originally posted by marian_samo View Post
    Va salut, vin cu o intrebare: unde este situata aerisirea la un rezervor de W202, C250 diesel, la mine se pare ca e infundata si face vid in rezervor(nu presiune), am citit mai multe pareri pe forum, unii spun ca busonul original(ca si in cazul meu) are un orificiu si e infundat(eu n-am vazut nici un orificiu, are doar un arc spre interior,mecanismul de inchidere practic), altii spun ca are o supapa pe undeva sub masina, daca stie cineva exact unde se afla aceasta aerisire si vrea sa-mi spuna, i-as fi recunoscator, m-ar scoate dintr-o mare dilema. Numai bine!
    Si pe mine ma intereseaza subiectul. Si la masina mea, cateodata cand alimentez, se aude un fasait, nu stiu daca de la vid sau de la presiune, tin sa cred ca de la vid.
    Am citit in manualul masinii si este specificat undeva ceva legat de busonul de la rezervor, spune ca daca se pierde presiunea din rezervor apare pe bord o atentionare.
    Ma gandesc ca si vidul e o forma de presiune( scazuta sub 1 atmosfera).
    Poate ne lumineaza cineva

    Comment


    • #3
      Originally posted by dialiv View Post
      Si pe mine ma intereseaza subiectul. Si la masina mea, cateodata cand alimentez, se aude un fasait, nu stiu daca de la vid sau de la presiune, tin sa cred ca de la vid.
      Am citit in manualul masinii si este specificat undeva ceva legat de busonul de la rezervor, spune ca daca se pierde presiunea din rezervor apare pe bord o atentionare.
      Ma gandesc ca si vidul e o forma de presiune( scazuta sub 1 atmosfera).
      Poate ne lumineaza cineva
      Daca se aude fasait e normal din cate stiu eu, e de la presiune. E delicat subiectul oricum, nu mi se aprinde nimic in bord. Asteptam sa vedem poate se gaseste cineva care are o rezolvare la problema asta.

      Comment


      • #4
        Salut

        Originally posted by marian_samo View Post
        Daca se aude fasait e normal din cate stiu eu, e de la presiune. E delicat subiectul oricum, nu mi se aprinde nimic in bord. Asteptam sa vedem poate se gaseste cineva care are o rezolvare la problema asta.
        Pai atentionarea este la w203, la w202 nu cred.

        Comment


        • #5
          Originally posted by marian_samo View Post
          ...are doar un arc spre interior...
          Nu cumva ai si tu buson cu doua pozitii?

          OHNE LUFTNUNG (sau cum se scrie) - adica fara aerisire, asa scrie pe al meu (W126) si are doua trepte de insurubare... La prima treapta cred ca e cu aerisire iar la treapta a doua arcul inchide ermetic.

          Verifica si tu.
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            Salut

            Originally posted by dan500se View Post
            Nu cumva ai si tu buson cu doua pozitii?

            OHNE LUFTNUNG (sau cum se scrie) - adica fara aerisire, asa scrie pe al meu (W126) si are doua trepte de insurubare... La prima treapta cred ca e cu aerisire iar la treapta a doua arcul inchide ermetic.

            Verifica si tu.
            Bun, inteleg. Dar de ce are doua trepte, la ce folosesc? Pe ce pozitie trebuie tinut?
            La w203 poti sa invarti de el pana te saturi, doar face click si sare peste piedica.

            Comment


            • #7
              Nu vreau sa ma pronunt la un model din care nu am...La W126 eu le tin pe OHNE LUFTUNG (adica inchis in totalitate), strans la maxim (al doilea clic). Rezervorul oricum are un sistem de aerisire in caz de presiune sau vid in exces (din nou, la W126, s-a discutat mult pe Forum despre acest lucru).
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
              W126 500SE Nautical Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #8
                Uita-ti un topic ce se leaga si de acesta:





                In PDF-ul postat de tumar se vorbeste despre diferentele pozitive si negative de presiune si este si o schita al unui buson de rezervor care faciliteaza egalizarea presiunii!

                Numai bine!
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #9
                  Salut marian_samo.Am acelasi model de masina ca al tau din '96.Cand deschid buchosulde la rezervor face "fasss",asta este preziounea ,si este bien.nu inteleg ce se intampla la tine exact ca sa pot sa i ti explic.nu exista doua pozitii la capacul de la rezervor,la acest model cel putin,ce se intampla la tine?
                  LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                  Comment


                  • #10
                    Salut

                    Originally posted by dan500se View Post
                    Nu vreau sa ma pronunt la un model din care nu am...La W126 eu le tin pe OHNE LUFTUNG (adica inchis in totalitate), strans la maxim (al doilea clic). Rezervorul oricum are un sistem de aerisire in caz de presiune sau vid in exces (din nou, la W126, s-a discutat mult pe Forum despre acest lucru).
                    La fel scrie si la mine, Ohne Luftung si rectific busonul intra intr.o singura pozitie si nu se da decat o pozitie spre dreapta, faceam confuzie cu busonul de la o fosta masina.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by marian_samo View Post
                      ...o intrebare: unde este situata aerisirea la un rezervor de W202, C250 diesel...

                      Uite aici:



                      Se vorbeste despre acelasi lucru (e in engleza).


                      Bafta!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                      W126 500SE Nautical Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #12
                        De la partea superioară a rezervorului pleacă un furtunaş agăţat undeva deasupra nivelului gurii de alimentare. Acest furtun se termină cu o supapă unisens care permite aerului să intre pe măsură ce se goleşte rezervorul, dar nu permite vaporilor de benzină să iasă. Vara mai ales, mişcarea carburantului în rezervor când maşina se deplasează produce o cantitate imensă de vapori şi legătura liberă a rezervorului cu atmosfera ar produce pierderi mari de carburant prin vaporizare şi micşorarea cifrei octanice a carburantului pentru că fracţiunile cele mai volatile părăsesc incinta rezervorului. Uneori se înfundă această supapă şi rezervorul se videază.
                        La motorină acest pericol nu prea există dar soluţia cu această supapă a fost menţinută. Din acest motiv s-au montat buşoane fără aerisire.
                        Last edited by Nelu Patrascu; 02-25-2011, 10:28 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by calutzustudio View Post
                          Salut marian_samo.Am acelasi model de masina ca al tau din '96.Cand deschid buchosulde la rezervor face "fasss",asta este preziounea ,si este bien.nu inteleg ce se intampla la tine exact ca sa pot sa i ti explic.nu exista doua pozitii la capacul de la rezervor,la acest model cel putin,ce se intampla la tine?
                          Sal, si la mine busonul are doua pozitii, eu l-am strans tot timpul la prima pozitie insa plecand la drum in afara orasului pana sa parcurg 30 km mi s-a oprit motorul, nu se mai accelera, figura mi s-a repetat de vreo 2-3 ori, cred ca face vid. In oras nu am nici o problema, si merg toata ziua dar pe distante mici, numai la drum intins apare simptoma; ulterior trebuia sa plec la Bucuresti si nu stiam daca ma pot baza pe masina, asa ca am facut un test cu busonul scos, am parcurs 40 km si masina s-a comportat normal, fara probleme. A doua zi am plecat la Bucuresti(aproximativ 600 km dus-intors) cu busonul slabit, si masina a mers brici, concluzia mea si a unor colegi de pe forum este ca face vid din cauza ca aerisirea rezervorului e infundata, dar problema e ca nu stiu unde este AERISIREA sa pot verifica. HELP!!!!!!

                          Comment


                          • #14
                            Daca nu o gasesti, gauresti busonul cu un burghiu subtire si rezolvi problema.
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by flavyus1987 View Post
                              Daca nu o gasesti, gauresti busonul cu un burghiu subtire si rezolvi problema.
                              Sal, asta o sa fie ultima solutie, m-am gandit si eu sa gauresc busonul, dar parca n-as vrea sa fac tiganie, deocamdata incerc sa gasesc supapa cu pricina si daca imi voi pierde rabdarea voi fi nevoit sa o rezolv in stilul clasic romanesc, adica sa improvizez.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF