Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

AERISIRE BUSON REZERVOR W202 2,5 diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Domnule Marian, cand ai timp si e frumos afara, ia jos aparatoarea de sub aripa de pe partea dreapta, si ai sa vezi acolo rezerva de combustibil si toate futunele care duc la rezervor si spre aerisire.
    Pacat ca nu am facut o poza cu sistemul asta de alimentare la fierul meu cand l-am dezmembrat.
    Succes.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #17
      Originally posted by Jacob View Post
      Domnule Marian, cand ai timp si e frumos afara, ia jos aparatoarea de sub aripa de pe partea dreapta, si ai sa vezi acolo rezerva de combustibil si toate futunele care duc la rezervor si spre aerisire.
      Pacat ca nu am facut o poza cu sistemul asta de alimentare la fierul meu cand l-am dezmembrat.
      Succes.
      Sal Jacob, sa stii ca asa am sa fac si n-am sa mai astept sa se faca frumos afara, o bag intr-o hala si am sa-i dau jos aparatoarea de plastic de pe partea dreapta, eu am mai dat-o odata jod in vara cand am demontat rezervorul sa-l curat, probabil atunci s-a intamplat ceva, s-a infundat aerisirea sau vreun furtun s-a obturat. Tot zic sa fac treaba asta de ceva timp dar din comoditate nu m-am apucat, colegul Tumar si Grigorean mi-au trimis o schema cu rezervorul la W202 si trebuia sa vad pe unde am acces la gura de alimentare : prin portbagaj (am verificat si nu s-a putut) sau asa cum mi-ai spus si tu pe la contraaripa, multumesc, numai bine! Asa ca de luni ma apuc de treaba. Va tin la curent.

      Comment


      • #18
        Eu am aceeasi problema,dar de cand am schimbat o-ring-urile de la furtunele de la pompa de injectie si bateria cu filtru de motorina nu se mai aude fasaitul cand deschid busonul de la rezervor.

        Scuze off topic,dr la w202 se poate da jos rezervorul?ca eu nu am reusit,cand am vrut sa il curat,si are vreun filtru ceva in rezervor?ca eu nu am dat de asa ceva!!

        Comment


        • #19
          Originally posted by ediskan89 View Post
          Eu am aceeasi problema,dar de cand am schimbat o-ring-urile de la furtunele de la pompa de injectie si bateria cu filtru de motorina nu se mai aude fasaitul cand deschid busonul de la rezervor.

          Scuze off topic,dr la w202 se poate da jos rezervorul?ca eu nu am reusit,cand am vrut sa il curat,si are vreun filtru ceva in rezervor?ca eu nu am dat de asa ceva!!
          Sal, ai si alte probleme in afara de faptul ca nu se mai aude fasaitul? Daca nu, las-o asa, la mine se oprea motorul cand plecam la drum lung, in oras nu aveam probleme, inca n-am rezolvat problema, am avut un drum de vreo 600 km si am mers cu busonul desfacut si a fost ok. Cat despre rezervor, da, se poate da jos, demontezi scuturile alea de plastic de dedesubt, apoi dai toba jos si cardanul, rezervorul iese destul de greu din cauza gurii de umplere a rezervorului, nu permitea rezervorului sa il dau jos si am demontat puntea pe dreapta spate si am reusit, in rezervor are 2 guri de vizionare cu niste sonde litrometrice, nu are sita(sorb) sau sita.

          Comment


          • #20
            Aha,ca mie mi se umplea sita de la filtru cu mizerie,acum nu mai am probleme,dar inainte mi se oprea motorul mai tot timpul in mers,probabil de la O-ring-uri,si de atunci nu s-a mai auzit fasaitul,inainte sa le schimb cand deschideam busonul se auzea de zici ca vroia sa iti suga si mana.Nu cred ca il dau jos,o sa curat sita aia pana n-o mai ramane mizerie!

            Comment


            • #21
              Originally posted by ediskan89 View Post
              Aha,ca mie mi se umplea sita de la filtru cu mizerie,acum nu mai am probleme,dar inainte mi se oprea motorul mai tot timpul in mers,probabil de la O-ring-uri,si de atunci nu s-a mai auzit fasaitul,inainte sa le schimb cand deschideam busonul se auzea de zici ca vroia sa iti suga si mana.Nu cred ca il dau jos,o sa curat sita aia pana n-o mai ramane mizerie!
              Daca merge asa nu te mai complica sa dai rezervorul jos, ca e ceva bataie de cap, sa cureti sita mai des, daca alimentezi din surse "neconventionale" filtreaz-o mai bine, bafta!

              Comment


              • #22
                Sa stii,de cand am inceput sa bag la peco,nu prea se mai infunda sita!merci

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ediskan89 View Post
                  Sa stii,de cand am inceput sa bag la peco,nu prea se mai infunda sita!merci
                  N-ai pt ce, numai bine!

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF