Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Aer pe instalatie C220 diesel '95

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Dimineata masina a pornit la sfert fara sa se balbaie sau sa se opreasca!Am observat ca incalzitorul are ceva metalic in el,nu l-am studiat inca de ciuda nici nu l-am dat jos,oricum o sa cumpar altul!Cu ocazia asta am inchis si rahatul ala de EGR sa mai intoarca gazele in admisie Ceva poze cu lucrarile!
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Ai reusit sa rezolvi problema?

      Comment


      • #33
        Da problema e rezolvata!Au trecut cateva luni si totul e ok!Chiar si pe frigul asta porneste ok!La un alt prieten cu un E220 din '96 s-a rezolvat la fel!

        Comment


        • #34
          Deci am uitat sa specific ca a ramas pe direct,nu mai trece motorina prin incalzitor!Nu vreau sa vorbesc aiurea,dar si consumul e mai mic,cel putin asa mi se pare!!!

          Comment


          • #35
            [QUOTE=florineasca;167069]Opritorul acela negru montat pe corpul pompei de injectie, in care intra doua furtune care vin din filtru si mai are unul pe dedesubt, are si ala doua oringuri la capete. La interior el e ca un butoias iar la capete are doua capacele care au cate un oring. Capacelele le dai jos dupa dai afara cele doua bolturi care le tine pe fiecare acolo, cu ajutorul unui ciocanel si al unui cuisor. Ai sa te chinui un pic cu un varf ascutit ca sa le scoti dupa aceea. Odata scoase afara baga niste banda de teflon peste ele (de aia de se pune la instalatii sanitare-motorina n-o dizolva) si baga-le usor presate la loc. Eu nu am gasit codul lor original si n-am putut sa le comand. Am facut si eu exact asa cum ti-am descris pentru ca si mie imi tragea aer pe la acele oringuri. Numai ca la mine nu pornea deloc. Iar de comandat opritorul cu totul nu-mi arde ca incepe de pe la 600 lei.

            Ca fapt divers si eu am facut toate operatiunile pe care le-ai facut tu: schimbat oringuri la furtune, puse supape de sens pe tur si retur si tot ma lasa cand dadea frigul. De cand am umblat la acele origuri de la opritor vad ca nu mi-a mai tras aer. A mea e C250 turbodiesel dar opritoarele sunt la fel din cate stiu eu. Evident ca pentru a face cele descrise trebuie sa demontezi opritorul de pe corpul pompei. E prins in doua suruburi torx. La mine se vedeau si urme de motorina pe furtunele de sub acest opritor precum si pe corpul pompei. De asemeni dupa ce demontezi opritroul vezi ca mai are un oring in interiorul pompei. N-ar fi rau sa-l schimbi si pe ala. Poate chiar ala e de vina. Vezi ca ala se comanda separat iar codul il gasesti pe site-ul rusesc www.detali.ru[/QUOTE Spunemi te rog cum ai desfacut acele capacele?
            Last edited by Victor123; 04-17-2014, 12:45 PM. Reason: Greseala

            Comment


            • #36
              Pompele de injectie de pe 220 si 250 difera in totalitate, nu au nimic in comun.
              Cel de pe 220 LUCAS sau DELPHI, sunt pompe cu cap rotativ, iar cele de 250 este BOSCH si este pompa in linie.
              Asa pentru detalii.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #37
                Buna seara si eu ma confrunt cu aceiasi problema:am MB din 1998 220disel clasic si de cate ori vreau sa pornesc drebuie sa il pornesc de doua ori cu toate ca porneste la sfertsi la prima cheie si la cea de a doua.la prima cheie se balbaie aiurea si il opresc si ai dau a doua cheie si totul e normal.am schimbat filtru de motorina nimic,am schimbat toate garniturile de cauciuc noi nimic,e-am pus supapa de sens si tot nu am rezolvat problema asa ca accept ori ce ideie ar fi binevenita..mentionez ca sunt (mecanic agricol tractorist)si ma pricep dar asta mea dat de cap nustiu ce sa mai verific!

                Comment


                • #38
                  Ai rezolvat ceva?Oare sa fie o rezolvare ocolirea incalzitorului in traseul TUR al motorinei 'solutie data de colegul klugz?

                  Comment


                  • #39
                    Probabil daca citea,verifica ce trebuie! Asteptam un raspuns totusi,altfel nu te putem ajuta!Vrem sa stim sa putem ajuta si alti colegi orice informatie e bine venita!

                    Comment


                    • #40
                      Eu le-am incercat pe toate,schimbat oringuri,filtrul,furtune,am alimentat chiar si din recipient direct in pompa de injectie si motorul tot intrerupe si se opreste...Ciudat este ca atunci cand se incalzeste merge normal(cu mici fluctuatii de turatie la relanti cand si cand)

                      Comment


                      • #41
                        salutare sunt si eu posesorul unui sprinter 2200 313 din 2002 si am aer pe instalatia de motorina nu sta motorina in filtru se goleste furtunul din mijlocul filtrului la relanti se vad bule pe el de pornit porneste greu mentionez ca am schimbat si valva aceia de pe filtru va multumesc anticipat

                        Comment


                        • #42
                          Musiu Dragoș, ești în bălării cu topicul. Citește regulamentul și respectă regulile de postare! Ai WARN.

                          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF