Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bujii incandescente rupte in chiuloasa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se pare ca este foarte bun extractorul respectiv.La masina mea am avut tijele rupte la bujii chiar de jos neavand posibilitatea sa le agat cu ceva.Am turnat lichid de frana in orificiile bujiilor iar a doua zi am batut cu atentie rezistentele acestora cu un dorn pentru a le destepeni cat de cat, dupa care am circulat aproximativ 10 km. cu bujiile in portbagaj. .Compresia le-a aruncat dupa care am montat bujiile noi.

    Comment


    • #17
      Am batut electrodul in capul pistonului, am scos injectorul dupa care l-am scos cu magnet pe gaura de la injector.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Ernesto View Post
        Asta este extractorul meu primitiv care m-a scutit sa platesc 1200 RON
        Poti sa pui pozele mai mari? Am si eu problema cu o bujie care nu iese.. s-a rotit de 3 ori dupa care s-a blocat. Am incercat inainte si inapoi insa nu a vrut asa ca am infiletat-o la loc

        Comment


        • #19
          Ca sa nu se mai blocheze bujiile si injectoarele se pune pasta ceramica pe filet si le poti desface oricand fara sa se rupa. Mercedes recomanda demontarea si remontarea bujiilor si a injectoarelor o data la 50.000 km tocmai sa nu se intepeneasca (asta mi-a zis un mecanic ce lucra de 5 ani la o reprez. Mercedes)
          Last edited by Zeus; 12-14-2013, 18:26 PM.

          Comment


          • #20
            La montarea bujiilor incandescente se foloseste vselina ceramica! Dar atentie l a strangerea lor! pentru extractia bujiilor sunt seturi speciale dar nu e o operatiune la indemana oricui, necesita cunostinte si rabdare. Dupa demontare este bine de a se corecta filetul cu un tarod. Varful bujiiei rupte in chiuloasa nu este bine sa o bateti in jos pentru ca exista riscul sa o bagati inauntru, folositi spray pentru decalaminare si folositi compresia motorului pentru a o scoate.
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #21
              Pentru a reinvia un subiect mai vechi, dar destul de costisitor si problematic atunci cand nu ai rezolvare, sau nu ai norocul sa stai pe langa Urziceni , tin sa precizez ca tocmai am rezolvat problema unei bujii rupte, la acest coleg la care va recomand sa apelati cu toata increderea.
              Despre el si ispravile lui puteti citi mai multe aici http://www.clubopel.com/viewtopic.ph...=asc&start=520 , posturi pe care eu le-am citit pe toate inainte sa ma hotarasc sa apelez la el.Cu el puteti lua legatura cel mai simplu telefonic, pentru ca am inteles ca nu prea foloseste contul de pe forum el fiind mai mult prezent pe forumul colegilor de la Opel.Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF