Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bujii incandescente rupte in chiuloasa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bujii incandescente rupte in chiuloasa

    Va rog sa ma ajutati! Cum sa scot bujia incandescenta rupta in chiuloasa. S-a desfacut din filet dar a ramas varful blocat in interior si cu un electrod afara.
    Se mai poate face ceva inainte sa dau chiuloasa jos.

  • #2
    Exista un kit de scoatere al bujiilor rupte din chiuloasa la firma Klann din Germania , intra pe site-ul lor , iar la sectiune download ai sa vezi trusa asta.Poate te ajuta modul de scoatere prezentat acolo , daca ai posibilitatea sa folosesti tarozi sau alte chestii prezentate acolo.Daca nu , singura varianta ar ramane scoaterea chiuloasei.

    Comment


    • #3
      Originally posted by grigorean View Post
      Exista un kit de scoatere al bujiilor rupte din chiuloasa la firma Klann din Germania , intra pe site-ul lor , iar la sectiune download ai sa vezi trusa asta.Poate te ajuta modul de scoatere prezentat acolo , daca ai posibilitatea sa folosesti tarozi sau alte chestii prezentate acolo.Daca nu , singura varianta ar ramane scoaterea chiuloasei.
      Corect, bine spus sau mai este o varianta, te duci frumos cu masina la reprezentanta ei au kiit de scoatere a bujiilor rupte si nu vei fi nevoit sa dai jos chiuloasa.
      Toate cele bune!
      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

      Comment


      • #4
        Multumesc mult pentru sfaturi. Cred ca o sa ma duc la reprezentanta.
        Mai zicea un mecanic de garaj sa pornesc motorul ca o sa le scota compresia afara avand in vedere ca sa desfacut din filet bujia si a rams doar varful blocat in chiulosa, cel care se incalzeste . Oare chiar asa sa fie?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Ernesto View Post
          Multumesc mult pentru sfaturi. Cred ca o sa ma duc la reprezentanta.
          Mai zicea un mecanic de garaj sa pornesc motorul ca o sa le scota compresia afara avand in vedere ca sa desfacut din filet bujia si a rams doar varful blocat in chiulosa, cel care se incalzeste . Oare chiar asa sa fie?
          Nu, astea deja sunt povesti cu pesti!
          Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

          Comment


          • #6
            Sa stii ca nu sunt povesti cu pesti!P121110_20.25.jpg

            Comment


            • #7
              Aici pe forum deja exista un filmulet sau imagini, daca nu ma insel dar nu mai stiu pe unde sint........
              Este destul de complicata aceasta operatiune.
              Originally posted by Ernesto View Post
              Va rog sa ma ajutati! Cum sa scot bujia incandescenta rupta in chiuloasa. S-a desfacut din filet dar a ramas varful blocat in interior si cu un electrod afara.
              Se mai poate face ceva inainte sa dau chiuloasa jos.

              Comment


              • #8
                Eu m-am chinuit juma` de zi sa scot una afara la un 300D din `93. Pana la urma am dat galeria de admisie jos si carcasa filtrului de ulei ca sa mi fac loc. Am folosit mult spray (WD40 face minuni!!!) si am miscat de ea cu diferiti clesti. Bafta!
                W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                W 124 `93 E250 D ex 300 D


                - Bond - James Bond.
                - `Dullah - Abdullah.

                Comment


                • #9


                  Iata modalitatea de scoatere , cu sculele de la Klann.

                  Comment


                  • #10
                    Mi-am confectionat un extractor la un strungar bun si am reusit sa extrag bujiile rupte in chiuloasa fara sa platesc 110 RON + TVA/ora, cat mi-au cerut la reprezentanta mercedes si au vrut sa dea chiuloasa jos.
                    Multumesc inca odata pentru sfaturi. Care au probleme de genul asta pot sa le trimit poza cu asa zisa scula magica.

                    Comment


                    • #11
                      Bravo! felicitari.

                      Arata-ne si noua te rog poza si dane cote, daca vrei.

                      Originally posted by Ernesto View Post
                      Mi-am confectionat un extractor la un strungar bun si am reusit sa extrag bujiile rupte in chiuloasa fara sa platesc 110 RON + TVA/ora, cat mi-au cerut la reprezentanta mercedes si au vrut sa dea chiuloasa jos.
                      Multumesc inca odata pentru sfaturi. Care au probleme de genul asta pot sa le trimit poza cu asa zisa scula magica.

                      Comment


                      • #12
                        Da-ne cote , ca eu cand ceream pt extractor de injectoare alte persoane ziceau ca nu stau acum sa il masoare...Poate se simt.F bine ca te-ai descurcat.

                        Comment


                        • #13
                          Maine fac o poza, o schita si fac rost de subler ca sa va dau cote exacte.

                          Comment


                          • #14
                            Cote extractor bujii rupte

                            Asta este extractorul meu primitiv care m-a scutit sa platesc 1200 RON
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Salut

                              Originally posted by Ernesto View Post
                              Asta este extractorul meu primitiv care m-a scutit sa platesc 1200 RON
                              Salutare, mai ai extractorul? Oare ma poti ajuta si pe mine cu o bujie care e rupta? Cat ma costa in cazul in care poti sa o scoti?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF