Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bujii incandescente rupte in chiuloasa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se pare ca este foarte bun extractorul respectiv.La masina mea am avut tijele rupte la bujii chiar de jos neavand posibilitatea sa le agat cu ceva.Am turnat lichid de frana in orificiile bujiilor iar a doua zi am batut cu atentie rezistentele acestora cu un dorn pentru a le destepeni cat de cat, dupa care am circulat aproximativ 10 km. cu bujiile in portbagaj. .Compresia le-a aruncat dupa care am montat bujiile noi.

    Comment


    • #17
      Am batut electrodul in capul pistonului, am scos injectorul dupa care l-am scos cu magnet pe gaura de la injector.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Ernesto View Post
        Asta este extractorul meu primitiv care m-a scutit sa platesc 1200 RON
        Poti sa pui pozele mai mari? Am si eu problema cu o bujie care nu iese.. s-a rotit de 3 ori dupa care s-a blocat. Am incercat inainte si inapoi insa nu a vrut asa ca am infiletat-o la loc

        Comment


        • #19
          Ca sa nu se mai blocheze bujiile si injectoarele se pune pasta ceramica pe filet si le poti desface oricand fara sa se rupa. Mercedes recomanda demontarea si remontarea bujiilor si a injectoarelor o data la 50.000 km tocmai sa nu se intepeneasca (asta mi-a zis un mecanic ce lucra de 5 ani la o reprez. Mercedes)
          Last edited by Zeus; 12-14-2013, 18:26 PM.

          Comment


          • #20
            La montarea bujiilor incandescente se foloseste vselina ceramica! Dar atentie l a strangerea lor! pentru extractia bujiilor sunt seturi speciale dar nu e o operatiune la indemana oricui, necesita cunostinte si rabdare. Dupa demontare este bine de a se corecta filetul cu un tarod. Varful bujiiei rupte in chiuloasa nu este bine sa o bateti in jos pentru ca exista riscul sa o bagati inauntru, folositi spray pentru decalaminare si folositi compresia motorului pentru a o scoate.
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #21
              Pentru a reinvia un subiect mai vechi, dar destul de costisitor si problematic atunci cand nu ai rezolvare, sau nu ai norocul sa stai pe langa Urziceni , tin sa precizez ca tocmai am rezolvat problema unei bujii rupte, la acest coleg la care va recomand sa apelati cu toata increderea.
              Despre el si ispravile lui puteti citi mai multe aici http://www.clubopel.com/viewtopic.ph...=asc&start=520 , posturi pe care eu le-am citit pe toate inainte sa ma hotarasc sa apelez la el.Cu el puteti lua legatura cel mai simplu telefonic, pentru ca am inteles ca nu prea foloseste contul de pe forum el fiind mai mult prezent pe forumul colegilor de la Opel.Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF